Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Milan Černý, K té poslední fotce...nedávno jsme byli s kolegou a šéfem vedle sebe na nakládce a šéf se ptá kolegy: "Vám se někde povedlo urazit pozičku?" a ukazuje na místo, kde by měla být pozička...drtivá většina normálních lidí, by si třeba trochu posypala hlavu popelem, omluvila by se, nějak by se to srovnalo, vyměnilo a šlus, jde jen o prkotinu, ale kolegova odpověď byla: "Nó, Albert na Pankráci". Bylo mi stydno za kolegu a šéfa to samo sebou nakrklo, toto dementní chování.
Tak jsem si vzpoměl na Milana Černého, když jsem včera čekal na časové okno na jedné nejmenované ben.pumpě v Belgii. Fronta jak cip, a z 10ti kamionů 8 od Wabererse. Byla to nová auta poslední modelové řady jak Daf, tak Volvo ale jak byly dobité, to i když s tou firmou nemám nic společného, tak mi jich bylo líto(těch aut). Každé mělo nějaký ten šrám, ještě viditelnější, než má vaše Volvo, orvaný návěsy, no hrůza. Takže buďte rád, za to že to vaše Volvo je jen tak nějak sešlé lety a provozem.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
http://jpeg.cz/images/2015/07/02/mfnI.jpg
http://jpeg.cz/images/2015/07/02/UZVPH.jpg
Tuhle jsem večer v Rakousku dostal chuť na maso, tak jsem si ulovil jednoho bažanta.
Okno mi poznamenal pěkně, ale zakutálel se někam do křoví, takže jsem z něj notabene nic neměl.
http://jpeg.cz/images/2015/07/02/UZVPH.jpg
Tuhle jsem večer v Rakousku dostal chuť na maso, tak jsem si ulovil jednoho bažanta.
Okno mi poznamenal pěkně, ale zakutálel se někam do křoví, takže jsem z něj notabene nic neměl.
M-B Axor 1843 + plachta
Renault Premium 460 lowdeck + plachta
Volvo FH16 580 "80 years" + frigo
Volvo FH13 500 + cisterna
M-B Actros MP4 1845 + cisterna
Renault Premium 460 lowdeck + plachta
Volvo FH16 580 "80 years" + frigo
Volvo FH13 500 + cisterna
M-B Actros MP4 1845 + cisterna
RE: bažant
No dojel jsem s tím do Vídně (asi 50 km) a druhej den mi našli servis, kde to pak vyměnili. Ale to trvalo zase celej den, protože Mercedes má skla samozřejmě lepený... Aspoň že tam Rakušáci měli pro tyhle případy pokoj a já nemusel shánět nějakej nocleh...
M-B Axor 1843 + plachta
Renault Premium 460 lowdeck + plachta
Volvo FH16 580 "80 years" + frigo
Volvo FH13 500 + cisterna
M-B Actros MP4 1845 + cisterna
Renault Premium 460 lowdeck + plachta
Volvo FH16 580 "80 years" + frigo
Volvo FH13 500 + cisterna
M-B Actros MP4 1845 + cisterna
POVEDENÝ TÝDEN
Jezdím na sklopce v německu a jelikož je naš největší kšeft rozvoz posypové soli, tak máme paradoxně přes zimu okurkovou sezonu (kvuli vysokým cenám soli)
Zima letos veškerá žádná, takže žádný adrenalin z uklouzaných cest, či nových lahůdkových nakládek... no prostě nuda.
Teda až do minulého týdne, kdy nám s obroskou pompou oznámíli, že máme odvézt 5000tun hlíny, z nějaké stavby v centru Stutgartu na skládku v Treuchtlingen.
Říkal jsem si fajn, aspoň trochu změna, oživení nudné práce. Jízdu přes centrum Stuttgartu ve špičce sice moc nemusím, ale každá změna dobrá.
Stavbu jsem našel hned napoprvé, jen vjezd byl z opačného směru, tak jsem se musel dál otočit a kousek se vrátit, ale zatím v klidu. Muselo se tam podjet pod železničním mostem, který měl mít garantovaných 4m, ale asi jak kde, jelikož mám 3,97 a lehce jsem si škrtnul spojlerem na střeše. Pak prahým uhlem v pravo a hooodně do kopce. Podotýkám že jsem si musel spustit dolů nápravu od návěsu, abych se tam vůbec vytočil. Vše na cm. Nahoře bylo dost místa na otočeni v hlubokém bahně a už jsem stál pod bagrem. Při nakládce mi samozřejmě kokot zohnul příčku lžícící, ale mávnul jsem jen rukou. Narovnáme
Pak zase zpátky k výjezdu, kde to chtělo najet pod ten most na první dobrou, nebo zpátky už bych si naložený necouvnul. Povedlo se a ted bonbonek. Výjezd možný jen přes přejezd přes umývací rampu. Když jsem ji viděl před sebou, tak mi bylo jasné, že na tom něco prostě musím urvat. Ptal jsem se tam toho náčelníka, jestli tama vyjížděli i moji kolegové co tu byli přede mnou a s úsměvem mě ujišťoval, že se ze stavby stejně jinak nedostanu a že se nemusím bát, že už tudy projelo přes 800 aut a bez problému. Že je to všechno přesně změřené.
Pomalinku jsem se tedy vydal zkrz. Centimentr po centimetru. Z trysek se spustila voda, nic nevidím, nic neslyším. Autem už jsem byl vyjetý nahoře, ted ještě návěs a pomalinku dolů. Ale návěsu se do kopce moc nechtělo a začal jsem hrabat. Náčelník stojí před autem a ukazuje mi, že mám zabrat, že jsem těžký. Tož jsem zabral. Lehce to poskočilo a byl jsem dole. S oroseným čelem lezu z auta na obhlídku, zda je vše ok. Můj tip byl, že urvu nárazník na autě a ono prd. Já urval kompet celé nohy od návěsu
Náčelník běžel pro foťák a že jak se to mohlo stát, že to všechno tolikrát měřili... stojím, kuřím, čumím...
Volám dispo, vysvětluju mu co a jak. Mladý debil, co kamion viděl jen v PC netušil že má návěs i nějaké nohy a že jestli můžu jet, tak že to nemám řešit, že se to na place spraví. Prý- ráno přijeď k nám na plac, odpoj to, mechoš to dá do richtiku, vem si záložní sklopku a jeď nakládat tam a tam. Znovu debilovi vysvětluju, že nemám nohy, že to nejde odpojit jen tak. Kokot nechápe...
Až po příjezdu se příšel na to dílo podívat, tak mu došlo že to jen tak rychle nepůjde. Cosi zamekotal (nerozuměl jsem) a zmizel.
Já jen celou dobu dumal, jakto že kolegové z tama odjeli bez ztráty kytičky a já ne. Pak mi došlo že mám nový návěs s normálníma stáčecíma nohama, které jsou o dost níž než co mají ostatní s těma zasouvacíma, které drží jenom na čepu.
To bylo úterý.
Jezdím na sklopce v německu a jelikož je naš největší kšeft rozvoz posypové soli, tak máme paradoxně přes zimu okurkovou sezonu (kvuli vysokým cenám soli)
Zima letos veškerá žádná, takže žádný adrenalin z uklouzaných cest, či nových lahůdkových nakládek... no prostě nuda.
Teda až do minulého týdne, kdy nám s obroskou pompou oznámíli, že máme odvézt 5000tun hlíny, z nějaké stavby v centru Stutgartu na skládku v Treuchtlingen.
Říkal jsem si fajn, aspoň trochu změna, oživení nudné práce. Jízdu přes centrum Stuttgartu ve špičce sice moc nemusím, ale každá změna dobrá.
Stavbu jsem našel hned napoprvé, jen vjezd byl z opačného směru, tak jsem se musel dál otočit a kousek se vrátit, ale zatím v klidu. Muselo se tam podjet pod železničním mostem, který měl mít garantovaných 4m, ale asi jak kde, jelikož mám 3,97 a lehce jsem si škrtnul spojlerem na střeše. Pak prahým uhlem v pravo a hooodně do kopce. Podotýkám že jsem si musel spustit dolů nápravu od návěsu, abych se tam vůbec vytočil. Vše na cm. Nahoře bylo dost místa na otočeni v hlubokém bahně a už jsem stál pod bagrem. Při nakládce mi samozřejmě kokot zohnul příčku lžícící, ale mávnul jsem jen rukou. Narovnáme
Pak zase zpátky k výjezdu, kde to chtělo najet pod ten most na první dobrou, nebo zpátky už bych si naložený necouvnul. Povedlo se a ted bonbonek. Výjezd možný jen přes přejezd přes umývací rampu. Když jsem ji viděl před sebou, tak mi bylo jasné, že na tom něco prostě musím urvat. Ptal jsem se tam toho náčelníka, jestli tama vyjížděli i moji kolegové co tu byli přede mnou a s úsměvem mě ujišťoval, že se ze stavby stejně jinak nedostanu a že se nemusím bát, že už tudy projelo přes 800 aut a bez problému. Že je to všechno přesně změřené.
Pomalinku jsem se tedy vydal zkrz. Centimentr po centimetru. Z trysek se spustila voda, nic nevidím, nic neslyším. Autem už jsem byl vyjetý nahoře, ted ještě návěs a pomalinku dolů. Ale návěsu se do kopce moc nechtělo a začal jsem hrabat. Náčelník stojí před autem a ukazuje mi, že mám zabrat, že jsem těžký. Tož jsem zabral. Lehce to poskočilo a byl jsem dole. S oroseným čelem lezu z auta na obhlídku, zda je vše ok. Můj tip byl, že urvu nárazník na autě a ono prd. Já urval kompet celé nohy od návěsu
Náčelník běžel pro foťák a že jak se to mohlo stát, že to všechno tolikrát měřili... stojím, kuřím, čumím...
Volám dispo, vysvětluju mu co a jak. Mladý debil, co kamion viděl jen v PC netušil že má návěs i nějaké nohy a že jestli můžu jet, tak že to nemám řešit, že se to na place spraví. Prý- ráno přijeď k nám na plac, odpoj to, mechoš to dá do richtiku, vem si záložní sklopku a jeď nakládat tam a tam. Znovu debilovi vysvětluju, že nemám nohy, že to nejde odpojit jen tak. Kokot nechápe...
Až po příjezdu se příšel na to dílo podívat, tak mu došlo že to jen tak rychle nepůjde. Cosi zamekotal (nerozuměl jsem) a zmizel.
Já jen celou dobu dumal, jakto že kolegové z tama odjeli bez ztráty kytičky a já ne. Pak mi došlo že mám nový návěs s normálníma stáčecíma nohama, které jsou o dost níž než co mají ostatní s těma zasouvacíma, které drží jenom na čepu.
To bylo úterý.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 7 hostů