Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Poliaci to chodia montovat, maju dodavky lepsie vybavene ako znackove servisy, stoji to cca 1000€ a trva im to 3-5 hodin na jedno auto. Je to prepojene aj s tachometrom, akonahle sa na tachogframe "dotoci pauza", tak nasledne po vypmuti motora a opatovnom starte sa stav na tachometri dorovna so stavom km na tachografe. Na DAFoch to funguje bezchybne.
Psal jsem to vedle, ale napíšu to i sem a doplním:
Já vím, že budu označen za rebela a budu ukamenován... Ale fakt mi smysl AETRu jakkoliv uniká, a nedivím se, že leckdo si najde fintu jak to obejít
Sám magnet a podobně nepoužívám, ale že to někdo dělá se nedivím. Také mě nebaví stát 45min, zatímco kolegové jezdí a vydělávají. Jakej to má smysl? Když začnu v sedm ráno, do devítii nic nedělám, a pak najednou v 15h jsem vyjetej? Stejnak věština pauzu dělá stylem, že pracuje, ale využije toho že auto stojí - takže ve finále si tu pauzu vlastně nedal nikdo, ale na kartě je
A o výkonu denním se ani nebavím. Třeba:
Můžu zaparkovat doma, to znamená bejt doma dřív a ráno později vtsávat (takže daleko lepší odpočinek), ale dojet domů nemůžu, protože mi končí výkon - takže zaparkuju xy kilometrů od domova. Cesta domů + ráno cesta z domova mi ubírá spánek. Ale podle karty jsem OK, ale reálně jsem nasranej že jsem se nevychrápal, jak bych mohl
Já vím, že budu označen za rebela a budu ukamenován... Ale fakt mi smysl AETRu jakkoliv uniká, a nedivím se, že leckdo si najde fintu jak to obejít
Sám magnet a podobně nepoužívám, ale že to někdo dělá se nedivím. Také mě nebaví stát 45min, zatímco kolegové jezdí a vydělávají. Jakej to má smysl? Když začnu v sedm ráno, do devítii nic nedělám, a pak najednou v 15h jsem vyjetej? Stejnak věština pauzu dělá stylem, že pracuje, ale využije toho že auto stojí - takže ve finále si tu pauzu vlastně nedal nikdo, ale na kartě je
A o výkonu denním se ani nebavím. Třeba:
Můžu zaparkovat doma, to znamená bejt doma dřív a ráno později vtsávat (takže daleko lepší odpočinek), ale dojet domů nemůžu, protože mi končí výkon - takže zaparkuju xy kilometrů od domova. Cesta domů + ráno cesta z domova mi ubírá spánek. Ale podle karty jsem OK, ale reálně jsem nasranej že jsem se nevychrápal, jak bych mohl
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Tohle je debilita všech debilit, a vymyslel to negramot. A řidiče co to obcházej nijak nekamenuju.
Pochopím, aby bylo pod dohledem to, aby auto nejezdilo s jedním řidičem 20h v kuse a tak, ale doslovné dodržování toho nařízení je prostě nesmysl, leckdy (jak jsem psal výše) i kontraproduktivní.
A řidič co si dá ten magnet, tak to hned neznamená že je nadopovanej a jezdí unavenej - prostě jen se chce vyhnout flastru za takovou blbost, že třeba stál dvě hodiny až po pěti hodinách jízdy, která ani nebyla v kuse
Jinak já mám moc dobře odpozorováno, jak s autem třikrát cuknu (třeba od míchačky popojedu k mytí, od pumpy k mytí, od místa čekání k pumpě apod), tak mi tohle ani né minutový popojíždky udělaj najednou 10min jízdy.
Píšu stazku poctivě, a když si sečtu doby jízd, vychází mi třeba 2,5h - a když kouknu na TG, mám tam najednou 3h
Pochopím, aby bylo pod dohledem to, aby auto nejezdilo s jedním řidičem 20h v kuse a tak, ale doslovné dodržování toho nařízení je prostě nesmysl, leckdy (jak jsem psal výše) i kontraproduktivní.
A řidič co si dá ten magnet, tak to hned neznamená že je nadopovanej a jezdí unavenej - prostě jen se chce vyhnout flastru za takovou blbost, že třeba stál dvě hodiny až po pěti hodinách jízdy, která ani nebyla v kuse
Jinak já mám moc dobře odpozorováno, jak s autem třikrát cuknu (třeba od míchačky popojedu k mytí, od pumpy k mytí, od místa čekání k pumpě apod), tak mi tohle ani né minutový popojíždky udělaj najednou 10min jízdy.
Píšu stazku poctivě, a když si sečtu doby jízd, vychází mi třeba 2,5h - a když kouknu na TG, mám tam najednou 3h
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Nebýt AETRu tak jsem si jistý že většina řidičů neodrhne od volantu ruce. Za měsíc by najeli 20tis. km a spali jen při čekání na nakládku (vykládku) s hlavou na volantu.
Dík nechci.
Už vidím toho dopravce, který by Ti řekl "bež raději spát, to nevadí že nestihneš to a ono a nevyděláš mi další prachy"
Dík nechci.
Už vidím toho dopravce, který by Ti řekl "bež raději spát, to nevadí že nestihneš to a ono a nevyděláš mi další prachy"
JakubS: Ale to se pořád bavíme o práci, kde má smysl jezdit nonstop. V mém odvětví (mix) a mnoho dalších (rozvoz pečiva, pivo, určitě i sklopky - prostě tam kde se funguje hlavně přes den a v noci defacto vůbec) to užitek nikomu nepřináší, ba naopak - jen komplikace a kontraproduktivitu.
A co takové dodávky? To je úplně to samý, jezdit nonstop můžou defacto oficálně a také nejezdí.
Že je někdo idiot a místo spánku když je utahanej je nesmysl trestat i ty slušný (a těch je většina, viz ty dodávky). To rovnou můžou mít auta GPS na rychlost a při překročení automaticky odeslat "žádost o flastr" na nejbližší magistrát
A co takové dodávky? To je úplně to samý, jezdit nonstop můžou defacto oficálně a také nejezdí.
Že je někdo idiot a místo spánku když je utahanej je nesmysl trestat i ty slušný (a těch je většina, viz ty dodávky). To rovnou můžou mít auta GPS na rychlost a při překročení automaticky odeslat "žádost o flastr" na nejbližší magistrát
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Leoš H: I já znám mixáky, co lítaj na dvě karty. Ale nijak se jim nedivím. Pak znám mixáky, co lítaj bud bez karty, nebo na ní maj samý průsery.
Zrovna v tomhle oboru to prostě užitek nemá žádnej. U týhle práce máš nohy víc na volantu a flákáš se (čekání na fúru, pod míchačkou, na vykládku, na vykládce na bádiích) a je prostě kravina hrotit stání na postýlku 45min, když v průběhu dne jsi prostál 4h - akorát na špatnej symbol nebo jsi neprostál půl hodinu v kuse
To je prostě snažší to ochcat
Podle mě by součástí 561 (nebo i AETRu, nevím co je závaznější) měly být podmínky, kdy není nutné udělat bezpečnostní pauzu a nějaký vyjímky, kdy je možno dojet s autem i přes konec výkonu - hned by těchto nešvarů ubylo. Fakt si nemyslím, že pokud má někdo magnet, tak to hned znamená že jezdí 24h v kuse.
Zrovna v tomhle oboru to prostě užitek nemá žádnej. U týhle práce máš nohy víc na volantu a flákáš se (čekání na fúru, pod míchačkou, na vykládku, na vykládce na bádiích) a je prostě kravina hrotit stání na postýlku 45min, když v průběhu dne jsi prostál 4h - akorát na špatnej symbol nebo jsi neprostál půl hodinu v kuse
To je prostě snažší to ochcat
Podle mě by součástí 561 (nebo i AETRu, nevím co je závaznější) měly být podmínky, kdy není nutné udělat bezpečnostní pauzu a nějaký vyjímky, kdy je možno dojet s autem i přes konec výkonu - hned by těchto nešvarů ubylo. Fakt si nemyslím, že pokud má někdo magnet, tak to hned znamená že jezdí 24h v kuse.
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
...
Tak ono by v první řadě chtělo zrušit starý hujdy s kolečkama. Jednoduše rok 2000 a bez kompromisu kartu. Žádný výměny při poruše, víme jak se to obchází, žádná porucha není. Tak by bylo konec 90% kurvičů norem. Už by nebyl žádný trhací kalendář. Chlapů který ti dají kartu taky moc není, ten průser za to nestojí. Myslím, že 561 je to jasně napsaný, že jednotlivé státy si normu mohou pro vnitro upravit, stačí se vrátit na 3x 15min. Pak by bylo po spoustě problémů. To je stejný jako odpovědnost odesílatele, konec přetěžování, nikdo tě víc nenaloží než máš celkovou a klidě se stavěj na hlavu. Místo toho, budou hlásat do televize jak jsou kamiony přetížený a vybírat tučné desátky...
Naposledy upravil(a) sof dne ned kvě 12, 2019 11:58 am, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů