Pokec na veškerá témata, včetně ne-truckerských debat (Vaření, muzika, zážitky z cest, fotky....)

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Severnaya
Příspěvky: 1222
Registrován: sob úno 02, 2013 5:43 pm
Bydliště: Příbram

rovný a rovnější

Příspěvek

pon led 04, 2016 7:43 pm

sof
Příspěvky: 3886
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne ned kvě 12, 2019 11:57 am, celkem upraveno 1 x.
pon led 04, 2016 11:20 pm

kolja27
Příspěvky: 15
Registrován: pon bře 04, 2013 11:51 am
Bydliště: Puchov

Příspěvek

Poliaci to chodia montovat, maju dodavky lepsie vybavene ako znackove servisy, stoji to cca 1000€ a trva im to 3-5 hodin na jedno auto. Je to prepojene aj s tachometrom, akonahle sa na tachogframe "dotoci pauza", tak nasledne po vypmuti motora a opatovnom starte sa stav na tachometri dorovna so stavom km na tachografe. Na DAFoch to funguje bezchybne.
úte led 05, 2016 12:14 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Psal jsem to vedle, ale napíšu to i sem a doplním:
Já vím, že budu označen za rebela a budu ukamenován... Ale fakt mi smysl AETRu jakkoliv uniká, a nedivím se, že leckdo si najde fintu jak to obejít

Sám magnet a podobně nepoužívám, ale že to někdo dělá se nedivím. Také mě nebaví stát 45min, zatímco kolegové jezdí a vydělávají. Jakej to má smysl? Když začnu v sedm ráno, do devítii nic nedělám, a pak najednou v 15h jsem vyjetej? Stejnak věština pauzu dělá stylem, že pracuje, ale využije toho že auto stojí - takže ve finále si tu pauzu vlastně nedal nikdo, ale na kartě je

A o výkonu denním se ani nebavím. Třeba:

Můžu zaparkovat doma, to znamená bejt doma dřív a ráno později vtsávat (takže daleko lepší odpočinek), ale dojet domů nemůžu, protože mi končí výkon - takže zaparkuju xy kilometrů od domova. Cesta domů + ráno cesta z domova mi ubírá spánek. Ale podle karty jsem OK, ale reálně jsem nasranej že jsem se nevychrápal, jak bych mohl
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
úte led 05, 2016 8:30 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tohle je debilita všech debilit, a vymyslel to negramot. A řidiče co to obcházej nijak nekamenuju.

Pochopím, aby bylo pod dohledem to, aby auto nejezdilo s jedním řidičem 20h v kuse a tak, ale doslovné dodržování toho nařízení je prostě nesmysl, leckdy (jak jsem psal výše) i kontraproduktivní.

A řidič co si dá ten magnet, tak to hned neznamená že je nadopovanej a jezdí unavenej - prostě jen se chce vyhnout flastru za takovou blbost, že třeba stál dvě hodiny až po pěti hodinách jízdy, která ani nebyla v kuse

Jinak já mám moc dobře odpozorováno, jak s autem třikrát cuknu (třeba od míchačky popojedu k mytí, od pumpy k mytí, od místa čekání k pumpě apod), tak mi tohle ani né minutový popojíždky udělaj najednou 10min jízdy.
Píšu stazku poctivě, a když si sečtu doby jízd, vychází mi třeba 2,5h - a když kouknu na TG, mám tam najednou 3h
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
úte led 05, 2016 8:34 am

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv bře 13, 2014 9:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek

Nebýt AETRu tak jsem si jistý že většina řidičů neodrhne od volantu ruce. Za měsíc by najeli 20tis. km a spali jen při čekání na nakládku (vykládku) s hlavou na volantu.
Dík nechci.
Už vidím toho dopravce, který by Ti řekl "bež raději spát, to nevadí že nestihneš to a ono a nevyděláš mi další prachy" :lol:
úte led 05, 2016 12:20 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

JakubS: Ale to se pořád bavíme o práci, kde má smysl jezdit nonstop. V mém odvětví (mix) a mnoho dalších (rozvoz pečiva, pivo, určitě i sklopky - prostě tam kde se funguje hlavně přes den a v noci defacto vůbec) to užitek nikomu nepřináší, ba naopak - jen komplikace a kontraproduktivitu.

A co takové dodávky? To je úplně to samý, jezdit nonstop můžou defacto oficálně a také nejezdí.


Že je někdo idiot a místo spánku když je utahanej je nesmysl trestat i ty slušný (a těch je většina, viz ty dodávky). To rovnou můžou mít auta GPS na rychlost a při překročení automaticky odeslat "žádost o flastr" na nejbližší magistrát
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
úte led 05, 2016 12:30 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Davide znám pár pitomců co jezdí i na sklopkách na 2 karty, poserou to kam vlezou, jsou to HAMOUNI co mají furt málo. Pořád si říkám, že na ně taky jednou dojde! Snad.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
úte led 05, 2016 2:05 pm

rendos
Příspěvky: 414
Registrován: úte říj 25, 2011 1:12 pm
Bydliště: Kyjovsko

Příspěvek

kolja27: To jsem nějak nepobral...na to přece při kontrole musí přijít ne? Výpis jim ukáže stav tacha na začátku směny, aktuální stav tachometru a když budeš mít najeto 1000km a odjeto 9 hodin tak to nemůžou sežrat ne? :think:
úte led 05, 2016 8:24 pm

lukasV

Příspěvek

rendos, tak to sme davaja ktory tomu nechapeme. Ak pouzivam magnet a dam ho tam v Bratislave, dojdem do Ziliny a zo Ziliny pojdem bez magnetu, tak mi bude chybat zapisanych 200km na karte co sa lahko zisti. Nie je to tak???
úte led 05, 2016 8:55 pm

Uživatelský avatar
mikunited
Příspěvky: 216
Registrován: ned lis 12, 2006 9:25 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Pokud si dobře pamatuju tak magnet se dává na čidlo převodovky, tudíž i na tachometru se neukazuje rychlost a nepřipočítávají se ti km
stř led 06, 2016 8:12 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Přesně tak to chápu i já - že komplet celý auto je v domění, že stojí
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
stř led 06, 2016 8:30 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Leoš H: I já znám mixáky, co lítaj na dvě karty. Ale nijak se jim nedivím. Pak znám mixáky, co lítaj bud bez karty, nebo na ní maj samý průsery.

Zrovna v tomhle oboru to prostě užitek nemá žádnej. U týhle práce máš nohy víc na volantu a flákáš se (čekání na fúru, pod míchačkou, na vykládku, na vykládce na bádiích) a je prostě kravina hrotit stání na postýlku 45min, když v průběhu dne jsi prostál 4h - akorát na špatnej symbol nebo jsi neprostál půl hodinu v kuse
To je prostě snažší to ochcat


Podle mě by součástí 561 (nebo i AETRu, nevím co je závaznější) měly být podmínky, kdy není nutné udělat bezpečnostní pauzu a nějaký vyjímky, kdy je možno dojet s autem i přes konec výkonu - hned by těchto nešvarů ubylo. Fakt si nemyslím, že pokud má někdo magnet, tak to hned znamená že jezdí 24h v kuse.
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
stř led 06, 2016 8:35 am

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

...

Příspěvek

Tak ono by v první řadě chtělo zrušit starý hujdy s kolečkama. Jednoduše rok 2000 a bez kompromisu kartu. Žádný výměny při poruše, víme jak se to obchází, žádná porucha není. Tak by bylo konec 90% kurvičů norem. Už by nebyl žádný trhací kalendář. Chlapů který ti dají kartu taky moc není, ten průser za to nestojí. Myslím, že 561 je to jasně napsaný, že jednotlivé státy si normu mohou pro vnitro upravit, stačí se vrátit na 3x 15min. Pak by bylo po spoustě problémů. To je stejný jako odpovědnost odesílatele, konec přetěžování, nikdo tě víc nenaloží než máš celkovou a klidě se stavěj na hlavu. Místo toho, budou hlásat do televize jak jsou kamiony přetížený a vybírat tučné desátky...
stř led 06, 2016 11:34 am

sof
Příspěvky: 3886
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

Naposledy upravil(a) sof dne ned kvě 12, 2019 11:58 am, celkem upraveno 1 x.
stř led 06, 2016 4:18 pm

Odpovědět

Zpět na „Netechnická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů