Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Tak kvalitu autoškol bych tady vůbec neřešil.
To je strašný - ale vina začíná u těch jejich osnov. mě se třeba líbí autoškola ve Finsku
A k tomu telefonu... Hele, proč na autech nemáme sledovačky, co by automaticky při přestupku odeslali prosbu o pokutu na obecní úřad?
To je strašný - ale vina začíná u těch jejich osnov. mě se třeba líbí autoškola ve Finsku
A k tomu telefonu... Hele, proč na autech nemáme sledovačky, co by automaticky při přestupku odeslali prosbu o pokutu na obecní úřad?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
luboss-myslim tim HF na sms? O jake vyuce je tady rec,myslim autoskoly,je to jen byznis nic vice,soused,majitel jedne,chodi na pivo se se mnou.Zaplat a vypadni vice se neresi,jezdi se ve starych kramech oktavia v nafte,aby to nezralo na plyn slapnout nemuze zak,ani v napojovacim pruhu,jedine co jich skola nauci je jezdit v obci 40km a u kauflandu dat tisickrat prednost z prava,ale to zas smrdi pruserem ze do ni nasinec jebne zezadu,bo to neresi.O nejakem uvazovani,aspon snaze,vyuzivani vykonu motoru atp nemuze byt rec.Dopada to tak jak ma dcera,ktera ho ma taky mokry,sedne do bavora co ma koni 300+ a v napojovacim pruhu na Rudne v Ostrave ma 30kmh,bo ji to tak ucil nekdo.Kdyby tam mela pres kilo,na pul plynu,davno ujizdi pomalym lkw v pravem pruhu a v klidu se zaradi.
Neřeším...
sof: Já osobně auta v připojovacím pruhu neřeším a dělám že je nevidím. Neubírám, nepřidávám, neuhýbám.
Výjmkou je (a to se nestává tak úplně často, jak by se mohlo zdát), že nenechám soudruha v připojovacím pruhu přejet přes plnou (či nechat brzdit, pokud je tam zed apod) - to mu i přibrzdím, protože ve finále je to i mou povinností, ho při souběžné jízdě nechat se zařadit.
Ovšem pokud vidím, že dupe na brzdu - tak má smolíka a já valím dál. Takovýto zastavování jak maj někteří ve zvyku, to fakt nedělám.
Takže to co popisuješ z Dánska, je dobré řešení. Ale v kombinaci s čechama - to by byla nehoda za nehodou
Výjmkou je (a to se nestává tak úplně často, jak by se mohlo zdát), že nenechám soudruha v připojovacím pruhu přejet přes plnou (či nechat brzdit, pokud je tam zed apod) - to mu i přibrzdím, protože ve finále je to i mou povinností, ho při souběžné jízdě nechat se zařadit.
Ovšem pokud vidím, že dupe na brzdu - tak má smolíka a já valím dál. Takovýto zastavování jak maj někteří ve zvyku, to fakt nedělám.
Takže to co popisuješ z Dánska, je dobré řešení. Ale v kombinaci s čechama - to by byla nehoda za nehodou
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Vy mi jste mudrlanti, nicméně trochu máte pravdu.
Co se týče autoškol, to by jsme se museli vrátit před rok 1990, kdy autoškola byla státní a vlastně fungovala jako normální škola. Nikdo neměl zájem nic moc ojebat, protože z toho žádný finanční prospěch neměl. Když jste neudělali připouštěcí testy, tak vás nikdo nepustil k závěrečkám. A tam zase byl policajt, který neměl důvod vás zbytečně vyhodit, protože z toho opět nic neměl, jenom možná škodolibou radost.
Dnes máme tržní hospodářství, takže vše včetně školství je jenom byznys, prachy a zase jenom prachy. Zkušební komisař není státní zaměstnanec, ale obecní, takže vše jde do obecný kasy. Takže je dobrý důvod ve jménu přísnosti nechat 75% žáků opakovat jízdy a vyhazovat za malichernosti, které hraničí ze šikanou. Odvolání nemáte, nedá se to prokázat. Takže je asi lepší zvážit, jestli se nevyplatí si zjistit doporučení na dobrou autoškolu kde vás něco naučí a připraví na závěrečky i za cenu dojíždění do jiného města.
Nevím kde se bere mýtus, že vás autoškola musí naučit řídit, dá vám základy, to ano, ale to je tak vše. Zase když se vrátím do té hnusné doby, řidičák se většinou rozšiřoval postupně, malá motorka, větší, osobák, náklaďák, takže když jste sedali do osobáku, měli jste nějaké základy a návyky jízdy, navíc jste začínali na trenažéru, pak na cvičiště a pak teprve do nomálního provozu, nejdřív mimo město, pak město. Kde dnes ještě existuje nějaké cvičiště, kde by se žák učil rozjíždět, řadit.... . Dnes to mnohdy suplujou parkoviště supermarketů, okresky atd.
Divím se, že dnes někdo pustí někoho na kamion bez praxe, dřív se začínalo na malým, větší a pokud se ukázalo, že nejsi tragéd a lempl tak pak to největší, za tu dobu se člověk trochu vyjezdil, přibylo trocha rozumu a zkušeností .
Jinak učitel v autoškole musí být flegmatik, jinak by to nemohl dělat. Já bych žáka hned vyhodil, kdyby mi trápil auto
Ovšem to co se děje na silnicích, není vinou autoškol, většina karambolů se sice ve statistice schová za nepřizpůsobení jízdy atd, ale hlavní jmenovatel o kterém se nepíše, je nedostatek inteligence, čili blbost a v ruku v ruce jde nezkušenost, neohleduplnost, umění předvídat. Bohužel bude hůř, protože není nikdo kdo by nás tomu naučil, takže bude přibývat šikany ze strany úředníků, kteří aby se zviditelnili, zase vymyslí nějaké kokotiny ve jménu blaha a bezpečí nás všech.
Tak bacha na kretény, trocha ohleduplnosti k těm pomalejším, všichni zestárneme a trocha toho rozumu do hrsti, pokud ještě nějaký je, chybu uděláme všichni, tak proč ji jít naproti. Šťastnou cestu
Co se týče autoškol, to by jsme se museli vrátit před rok 1990, kdy autoškola byla státní a vlastně fungovala jako normální škola. Nikdo neměl zájem nic moc ojebat, protože z toho žádný finanční prospěch neměl. Když jste neudělali připouštěcí testy, tak vás nikdo nepustil k závěrečkám. A tam zase byl policajt, který neměl důvod vás zbytečně vyhodit, protože z toho opět nic neměl, jenom možná škodolibou radost.
Dnes máme tržní hospodářství, takže vše včetně školství je jenom byznys, prachy a zase jenom prachy. Zkušební komisař není státní zaměstnanec, ale obecní, takže vše jde do obecný kasy. Takže je dobrý důvod ve jménu přísnosti nechat 75% žáků opakovat jízdy a vyhazovat za malichernosti, které hraničí ze šikanou. Odvolání nemáte, nedá se to prokázat. Takže je asi lepší zvážit, jestli se nevyplatí si zjistit doporučení na dobrou autoškolu kde vás něco naučí a připraví na závěrečky i za cenu dojíždění do jiného města.
Nevím kde se bere mýtus, že vás autoškola musí naučit řídit, dá vám základy, to ano, ale to je tak vše. Zase když se vrátím do té hnusné doby, řidičák se většinou rozšiřoval postupně, malá motorka, větší, osobák, náklaďák, takže když jste sedali do osobáku, měli jste nějaké základy a návyky jízdy, navíc jste začínali na trenažéru, pak na cvičiště a pak teprve do nomálního provozu, nejdřív mimo město, pak město. Kde dnes ještě existuje nějaké cvičiště, kde by se žák učil rozjíždět, řadit.... . Dnes to mnohdy suplujou parkoviště supermarketů, okresky atd.
Divím se, že dnes někdo pustí někoho na kamion bez praxe, dřív se začínalo na malým, větší a pokud se ukázalo, že nejsi tragéd a lempl tak pak to největší, za tu dobu se člověk trochu vyjezdil, přibylo trocha rozumu a zkušeností .
Jinak učitel v autoškole musí být flegmatik, jinak by to nemohl dělat. Já bych žáka hned vyhodil, kdyby mi trápil auto
Ovšem to co se děje na silnicích, není vinou autoškol, většina karambolů se sice ve statistice schová za nepřizpůsobení jízdy atd, ale hlavní jmenovatel o kterém se nepíše, je nedostatek inteligence, čili blbost a v ruku v ruce jde nezkušenost, neohleduplnost, umění předvídat. Bohužel bude hůř, protože není nikdo kdo by nás tomu naučil, takže bude přibývat šikany ze strany úředníků, kteří aby se zviditelnili, zase vymyslí nějaké kokotiny ve jménu blaha a bezpečí nás všech.
Tak bacha na kretény, trocha ohleduplnosti k těm pomalejším, všichni zestárneme a trocha toho rozumu do hrsti, pokud ještě nějaký je, chybu uděláme všichni, tak proč ji jít naproti. Šťastnou cestu
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
sof-staci znat zakladni pravidlo prednosti z prava a budes vedet proc to tak funguje hlavne ve svedsku teda-pokud nema vozidlo v pravem pripojovacim pruhu zn.dej prednost v jizde,je na hlavni!!!a ma prednost.Oni to tam vedi,jen my tupci z vychodu se rozcilujem nepravem,blikame troubime...Pritom on je na hlavni.Nic jineh v tom nehledej,nastesti tam provoz je podstatne ridci nez v D treba,tak neni tokilk nehod atd.
Neřeším...
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
sof: U nás autoškola na dálnici zaplatpánbůh jezdí. Jenže nejsem si jistej, jestli na dálnici pojede třeba taková autoškola v Sušici nebo v Budějkách, když široko daleko žádná není.
A co se bohužel vůbec neučí, jsou nějaký zásady krizového brždění, zvládnutí smyku, jízda po sněhu apod...
A co se bohužel vůbec neučí, jsou nějaký zásady krizového brždění, zvládnutí smyku, jízda po sněhu apod...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Na Nově ve zprávách v 17 hodin, říkali, že upadly kola u přívěsu a to proto, že je na tahači někdo nedotáhnul. Možná by reportéři mohli jít na školení aby poznali auto vod přívěsu. Aspoň že tam tam nezamotaly návěs.
Naposledy upravil(a) Luďa dne pát zář 09, 2016 11:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Naposledy upravil(a) vašík dne pon zář 12, 2016 5:18 pm, celkem upraveno 1 x.
Tak jsem vyměnil volant za důchod
Titulek: Český kamioňák smetl auto ve Francii:zahynula čtyřčlenná rodina!
A v článku píšou:Podle představitelů departementu Moselle u hranice s Německem nehodu způsobilo osobní auto, v němž zahynula čtyřčlenná rumunská rodina, upřesnil deník Le Républicain Lorrain.Osobní vůz se čtyřmi lidmi se podle prefektury při předjíždění nestačil vrátit do svého pruhu a v plné rychlosti čelně vrazil do protijedoucího nákladního auta.
Půlka lidí přečte jenom nadpis a hned zase za všechno můžou kamiony.
A v článku píšou:Podle představitelů departementu Moselle u hranice s Německem nehodu způsobilo osobní auto, v němž zahynula čtyřčlenná rumunská rodina, upřesnil deník Le Républicain Lorrain.Osobní vůz se čtyřmi lidmi se podle prefektury při předjíždění nestačil vrátit do svého pruhu a v plné rychlosti čelně vrazil do protijedoucího nákladního auta.
Půlka lidí přečte jenom nadpis a hned zase za všechno můžou kamiony.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů