Stránka 487 z 715

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: pon kvě 13, 2019 11:02 am
od Gallič
SOF : v tomto článku, se píše něco jiného a to, že řidiči bude 16.května 70 a majitel je někdo jiný https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/tan ... zpravy_zdo

ZASE TI PROFICI

Napsal: pon kvě 13, 2019 6:13 pm
od Kalvados
https://prostejovsky.denik.cz/galerie/h ... 55-6018-59

Kurňa, je to denně. Kamioňáci by se měli nad sebou zamyslet. Toto nikdo neobkecá.

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: pon kvě 13, 2019 7:40 pm
od DriverBrno
myslís že trotlove se nad sebou zamysli? Dokud to nebudou policajti nekompromisně vybodovavat, tak tyto žalostne pohledy na srot nevezmou konce, tak to je!

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: pon kvě 13, 2019 8:35 pm
od Ivan Hofman
Dneska v Kolíně na kruháku, když jsem vyděl bicikl pod 2 nápravou pod betonpumpou , nebylo to veselé

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: stř kvě 15, 2019 6:01 am
od David29
Ajajaj... Co to bylo za pumpu?

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: stř kvě 15, 2019 9:16 pm
od Ivan Hofman
4 osa man F2000 bílý ,

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: čtv kvě 16, 2019 6:43 am
od David29
Nebyla to mixopumpa?

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: čtv kvě 16, 2019 2:14 pm
od sof
Na www.40ton.net bolo túto zimu viac krát písane o kamiónovej doprave z Číny do EU. Skúša to holandská firma Alblas. Začali robiť skúšobné jazdy v zime, aby otestovali zimné trasy cez Rusko a Kazachstan.

7000 km za 13 dní s jedeným šoférom.

Neviem ako to mali s AETR. Bola to testovacia preprava, médiami sledovaná a tak si myslím, že sa trasu snažili prejsť legálne, alebo aspoň v pracovnom čase vodiča nepodvádzať nejakým významným spôsobom. Ak budem rátať 12dní jazdy a práce plus jeden deň víkendová 24hodinová pauza tak denný priemer vychádza na 583km. Nepoznám aké sú cesty v Rusku a Kazachstane. Vraj sa v Kazachstane môže jazdiť len 70km/hod, čo sa my zdá veľmi málo. Ale myslím si, že rýchly šofér a rýchly kamión, ak mu to ide 90km/hod trasu dokáže prejsť za 12dní bez toho, aby nejak výrazne klamal AETR. Podstatné je nezdržať sa príliš dlho na hraniciach a to mali asi vybavené. Čina začala minulý rok uznávať karnet TIR.

Kamión do Poľska išiel z čínskeho mesta Khorgos, to je mesto na kazašsko-čínskej hranici.
Obrázek Obrázek

Podobných testovacích prepráv sa cez túto zimu urobilo viac. Viezol sa aj náklad opačným smerom z EU do Číny. Z Nemecka do Číny 7400km za 12 dní, jeden šofér. Podrobnosti prepravy nie sú písané, ale možno to funguje podobne ako vo firme kde pracujem. Z Nemecka do Poľska, na poľskú základňu Alblasu to možno priviezol jeden šofér a tam náklad prevzal druhý šofér a išiel s tým do Číny.



TU sa píše o preprave z čínskeho Honkongu do španielskeho Alicante. Kamión cestu prešiel asi za 16dní. Ešte sa tam píše o druhej čínskej prepravnej firme , ktorá robí prepravy z EU do Šanghaja.
Obrázek

S dvoma šoférmi pôjde kamión zo západnej Európy na Čínske hranice len 8 dní.


Na tých prepravách ma zaujímala jedna vec. Či sa to vyplatí? V článkoch bola aj odpoveď. Preprava kamiónom vychádza finančne asi o 40% lacnejšie ako preprava lietadlom. Náklad prevážaný kamiónom je v EU asi o desať dní skôr ako náklad prevážaný vlakom. V inom článku bolo písané, že preprava kamiónom z Číny je asi tri a pol krát rýchlejšia ako loďou, asi jeden a pol krát rýchlejšia ako vlakom, no s porovnateľnými nákladmi. Takže sa to pri niektorých prepravách určite oplatí a záujem firiem o takúto prepravu je.


Kamiónovú dopravu s Čínou skúšajú aj Rusy. Preprava z čínskeho mesta Tianjin, neďaleko pekingu do ruského mesta Tver, ktorý je nad Moskvou. Zaujímavé je, že ruské autá a ruský šoféri prešli dosť veľký kus cesty po Číne. To sa doteraz nemohlo.
Obrázek Obrázek Obrázek


TU je tiež zaujímavý článok. Píše sa v ňom, že Rusy prepravy z Číny potrebujú, lebo z Číny dovážajú tovar, na ktorý EU zaviedla embargo. No zároveň sa Rusy obávajú, že ich krajinu zaplavia lacné čínske dopravné firmy. Je tam dobré porovnanie, v Rusku je asi 2 000 000 šoférov a Čína má asi 40 000 000 šoférov.
Tento článok tiež stojí za prečítanie. Píše sa tam, že obojsmerná doprava s Čínou zas tak jednoduchá nebude, pretože Čína si cudzie kamióny a hlavne cudzích šoférov na svoje územie len tak ľahko nepustí.

Sof

Napsal: čtv kvě 16, 2019 6:25 pm
od Krocan
Díkx za zajímavé odkazy. :hands: Dneska už na to nemám, ale když jsem ještě měl síly za dva, tak jsem si představoval jezdit křížem krážem mezi Afrikou, Evropou a Asií.

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: čtv kvě 16, 2019 6:57 pm
od DriverBrno
pokud bych si v Číně koupil nové záda, dojel bych i nazpět :lol:

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: pát kvě 17, 2019 2:23 pm
od 153
.

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: sob kvě 18, 2019 11:00 am
od sof
.

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: sob kvě 18, 2019 4:16 pm
od 153
.

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: sob kvě 18, 2019 4:57 pm
od sof
.

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Napsal: sob kvě 18, 2019 5:31 pm
od msifa
Kdyby to bylo někde na dalekém východě nebo v africe tak je to úsměvné.
Ale takto je to hodně smutné.....

https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/tah ... zpravy_abr