Stránka 18 z 20

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: pát pro 22, 2017 6:24 pm
od milan.p
Jestli nezařadíš jen když je mráz tak bych to nehledal ve spojce. Ta se nechá poštelovat na tyčce z posilovače, budeš ho muset vyndat, čtyři M8 matky.

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: pát pro 22, 2017 7:36 pm
od mikac
když stojím na rovině a je chladno , nezařadím nic. Jak stojím u kopce a odbrzdím tak to meziplynem dám a jedu,ale jak na rovině nezařadím nic. Po ujetí nekolika metrů už ok. Ty tyčky na tom hydraulickém válci na převodovce se dají štelovat? zasunutím vysunutím nebo to má zavit ? zkusil bych to ješte tak a pak bych ho vytahnul ven, myslíš že je chyba v tom hydr. válci ?

Díky moc ;)

DAF FA LF 45.180

Napsal: pát dub 20, 2018 6:35 am
od kokosak01
Ahoj všichni,
chtěl bych se vás zeptat. Vlastním DAF FA LF 45.180.
Při jízdě se stane, že mi budíky na vzduch spadnou na nulu a vozidlo značně ztratí výkon. I když sešlápnu plyn na podlahu, vozidlo zpomaluje cca na 40-50km v hodině. Po chvíli budíky na vzduch opět naskočí na horní hranici a vozidlo začne zrychlovat a výkon se vrátí zpět. Tato závada se začíná projevovat čím dál častěji.
Děkuji za rady

Nově zjišťěno z diagnostiky - Snímač tlaku v obvodu 1
- Snímač tlaku v obvodu 2. Okruhy vypadnou zároveň

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: pát črc 27, 2018 7:03 pm
od DriverBrno
bych to tipnul, že řídící jednotka dostane signál, že vozidlo nebude moci brzdit a zabraňuje nabrat rychlost, závada by mohla být v čidle tlaku vzduchu, ale fakt jen polemizuji.

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: sob pro 01, 2018 3:43 pm
od Milan Černý
Tak , dostal jsem před vánoci nového mazlíka na výcvik, jen ta kabina je na mne moc krátká.
Obrázek Obrázek

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: čtv pro 06, 2018 4:12 pm
od DriverBrno

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: úte bře 05, 2019 5:58 pm
od Milan Černý
Je normální, aby nové auto po 5600km a 40 dnech v provozu z toho jen dva v plískanici vypadalo takto?
Obrázek Obrázek Obrázek

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: čtv zář 12, 2019 4:57 pm
od DriverBrno
po asi kolika km jste na LF dělali ventily? Blížím se k 500 tis km (možná jsem paranoidní) ale když strčím hlavu pod kabinu jakobych slyšel na volnoběh "cvrlikat" miliony cvrčků, takové vysokofrekvenční cinkání... :housle:

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: pát zář 11, 2020 3:30 pm
od DriverBrno
Tak v půl milionu km nějaký trable s převodovkou- vyřešeno. Zeptám se, jak jste na tom u LF s motorem, zatím šlape jak hodinky, ale kdy se asi tak (při jakém nájezdu km) by se mohli objevit problémy se vstřiky? Jedná se o silnější verzi 55220, tankuju ONO aditiv.

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: úte říj 27, 2020 4:34 pm
od DriverBrno
LF- áci! zas něco: takové cvakání pod kabinou rychle za sebou jako když spíná relé poté
co přejedu nějaké nerovnosti a pak hlásí palubní počítač ABS varování. je tam někdo v soustavě ABS nějaké relé co sepíná?

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: čtv lis 05, 2020 10:10 pm
od milan.p
Relé, jako klasické relé tam není. Snímač v kole-kabel do svorkovnice pod maskou- kabel do řídící jednotky po palubkou. Tahal jsem nové kabely od předních kol. Do brzdového válce na kole jde hadice z ventilu, někdo mu říká Abs ventil, někdo relé ventil- ten funguje na pokyn řídící jednotky Abs. To že se ti rosvěcí Abs při přejetí nerovnosti bych hledal u čidla v kole, je tam v takovém pouzdře, na jednom autě mi vyjíždělo, nebo v kabeláži. Nech si auto napíchnout na diagnostiku, najdou ti které kolo to dělá. Tyhle závady se blbě hledaj.

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: čtv lis 05, 2020 10:35 pm
od milan.p
Motor Packard u LF je téměř schodný jako Tector u Iveca, LF Eur3 jsem prodal v 600 000km- motor šel jako hodinky, u LF4 mi v 450 000 prasknul pístní kroužek- vydřel válec, auto jezdí, ale studený hulí z odfuku. Ono mi tedy už dva roky stojí a čeká až se mi bude chtít přestavět ho na kontejner...s go motoru. Iveco Eur 3 jsem koupil se 150 000km, prodal ho 1 100 000km, dělala se jen spojka, těsnění pod hlavou, turbo. Iveco Eur 5 - v 600 000 km vypadlo ventilové sedlo, dal jsem nový píst, hlavu. V září se začalo hřát a tlakovat vodu, sundal jsem hlavu, byla prasklá. Koupil jsem novou a za týden mi ho přitáhla odtahovka, ojnici na 6 válci to nebavilo tak se podívala z bloku. Má najeto 950 000, motor je tet po kompletní go, vzal jsem jiný blok s klikou, nechal udělat výbrus, přebrousit kliku, přeleštit vačku, nové uložení vačky, nové pístní pouzdra s vyuhlováním ojnic. Sranda s novou hlavou za 80 000, vlastní práci nepočítám, už ho mám v autě , v sobotu ho chci natočit. Tyhle auta mám 3, jedno jede příští týden do bazaru, jedno jsem rozhodil na dárce orgánů. Tohle si chci zatím nechat. Vstřiky jsem na nich dělal od 700 000km.

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: sob lis 07, 2020 3:37 pm
od DriverBrno
milan.p: :thumbud: tak ať ti to :driver:

PS: ...a s prasklou zadní poloosou zážitek nemáš? Borec mi říkal že u LF- ek to po cca 600 tis km je celkem častá lapálie... :crazy:

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: pát pro 18, 2020 9:07 pm
od ATW service
Nechodí sem nějaký řidič LF, sólo 16-18t, euro 6???

Re: DAF LF (včetně Euro6)

Napsal: sob pro 19, 2020 12:27 pm
od Vincek1
ATW- nejezdím, ale máme ho v práci ( 2017,55.290, 16t) a tak trochu se o provoz starám.