Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
DriverBrno
Příspěvky: 779
Registrován: sob lis 21, 2015 6:43 pm
Bydliště: Brno

Re: JakubS

Příspěvek

tak dobře no, bylo tak 30 st. :doh:
sob dub 14, 2018 2:11 pm

mr65
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 27, 2013 5:15 pm
Bydliště: Praha 4

Re: JakubS

Příspěvek

Obrázek

Tož, stupně a procenta u klesání a stoupání, to je rozdíl...
Já jsem sjel nejvíce 78 %... Ovšem na lyžích, sjezdovka Harakiri v Zillertalu v Rakousku.
78% je cca 38°, nebo jak správně napsal Sof, 45° je 100%
Míra,
první ,,velký volant " : IFA... no a pak už tak různě, nyní Actros...
Škoda Yeti 4x4
Seznam cz > lidé. cz > profil mpr65 ( https://www.lide.cz/detail/wfqlPpZcesmVSvGN )
pon dub 16, 2018 4:11 pm

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 802
Registrován: čtv bře 13, 2014 10:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: JakubS

Příspěvek

Moje snad první foto s lkw. :)

ObrázekObrázek
stř čer 20, 2018 8:56 pm

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 802
Registrován: čtv bře 13, 2014 10:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: JakubS

Příspěvek

Apropos, pozorujete někdo na Volvu regeneraci filtru? Vysoké otáčky na volnobeh, jakoby zaseklá motorovka... Blbne mi to tak cele včerejší odpoledne a dneska zas dvakrát v rozmezí asi dvou hodin. Velice otravné. Už jsem s tím jednou v servisu byl a prý je to normální. Zase jsem jediný z celé firmy, komu to tak blbne :pray:
stř čer 20, 2018 9:09 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9843
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: JakubS

Příspěvek

To je trest za to, že se vysmíváš Ivecu a Mercedesu
BES - běs
stř čer 20, 2018 9:39 pm

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 802
Registrován: čtv bře 13, 2014 10:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: JakubS

Příspěvek

Však už jsem to tu kdesi psal, že Ivoš je proti tomuto držák :?
stř čer 20, 2018 10:40 pm

Pavell
Příspěvky: 830
Registrován: stř zář 19, 2007 5:30 pm

Re: JakubS

Příspěvek

rozsviti se regenerace na disleji a tak jak pises. motorovka, zvuk, otacky, za 130 000km to zatim probehlo 2x. chce to nevypinat a nechat to dobehnout.
čtv čer 21, 2018 3:47 pm

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 802
Registrován: čtv bře 13, 2014 10:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: JakubS

Příspěvek

Jenže mi se nic nerozsvítí a dělá mi to i několikrát za den už třetí den. :think:
čtv čer 21, 2018 6:32 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: JakubS

Příspěvek

me to delalo nedavno dvakrat denne,pak jsem sel do servisu na velkou prohlidku vymenily nejakou sondu ci co a zmizlo to.uz jsem to psal na volvo sekce.co je zajimave spotreba adblue podstatne klesla.
Neřeším...
pát čer 22, 2018 7:17 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 9206
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-pevná hráz socializmu

Re: JakubS

Příspěvek

JakubS ...toho se nevšímej , kdyžtak tomu dej když je to ohřatý a naložený ceres na plnej kotel rozjezd až na 1800 ot do plný rychlosti a zkrátí se to , mě to dělalo loni asi třikrát za tejden a od tý doby nic tak nevim ...buh ví co to ovlivňuje , ....prvně z toho šel mamodralej závoj a smrad jak z petrolejky :mrgreen: mam na tom 540K
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy http://www.funradio.fr/playfun,
sob čer 23, 2018 8:13 pm

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 802
Registrován: čtv bře 13, 2014 10:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: JakubS

Příspěvek

No prave se divím, ze to vůbec potřebuje regenerovat. Jezdím pořad naložený na 40t,takže to dostává docela čočku. Tak bych řek, že se to musí stačit vypalovat i normální jízdou a ne ze se to spoušti tak často. U nás na firmě to ještě nikomu neudělalo :think:
Docela mi to i hýbe se spotřebou.
ned čer 24, 2018 11:08 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: JakubS

Příspěvek

Rekni helmutovy at ti da novou karu,treba scanii,toto uz lepsi nebude.Me to pripada ze ty auta jsou delane na pul mega,pak se to rozsype.Jak si vzpomenu na sve stare eev500 co jezdi dodnes bez probkemu,musim se jen pousmat nad,,timto vytvorem,,
Neřeším...
ned čer 24, 2018 2:58 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9843
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: JakubS

Příspěvek

Nevim jak je to řešený u náklaďáků, ale u osobáků plnej plyn regeneraci zmaří. ECU má prioritu plného výkonu přede regenerací kvůli bezpečnosti. Takže rady typu dej tomu napít u osobáku jsou kontraproduktivní. Nejvíc regeneraci vyhovuje ustálená jízda.

Sám mám FAP filtr v osobáku a nevím o něm ani o regeneraci (starý Citroen C5 2.2HDi), v práci na Arocsu svítí kontrolka, zeleně, normálně dál jezdím, ale kolegové (staří trambusáci) s tím mají každou chvíli problém a musí dělat nucené regenerace.
BES - běs
ned čer 24, 2018 4:36 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 1945
Registrován: ned lis 02, 2008 10:32 pm

Re: JakubS

Příspěvek

Nejsi sám, a mě to, teď už tedy vím, regeneruje( jsem si myslel, že to vypaluje výfuk) vždy v tu nejhoší a nejméně potřebnou dobu, ve stau, při jízdě ve městě atd. To samé je čištění topení. Ve Španělsku po týdnu přes den 35st, v noci 22st, se trochu ochladilo, ráno na 18st a vzpomělo si to že to bude čistit topení. :D :D :D
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
pon čer 25, 2018 4:56 pm

Uživatelský avatar
JakubS
Příspěvky: 802
Registrován: čtv bře 13, 2014 10:32 pm
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: JakubS

Příspěvek

Takže konkrétně tento týden: V pondělí ráno jizda poprázdnu něco přes hodinu na nakládku. Po příjezdu regenerace o5 běží. Schválně nechcípám motor ani na váze, za což jsem ihned zjebán týpkem v budce. Vysvětluju mu že mám volvo a že když to tam zdechnu, že to buď vybuchne jak černobyl a když ne, tak že už to nikdy nenastartuju.
Cosi zamrmlal, ale přerušení regenerace jsem zažehnal.
Dál nakládka pod násepkou cca 30min. Motor stále chcrochtá, ale asi po 10ti minutách něco sykne a vše zase v normálu. Fajn. Vypínám motor a zbytek nakládky už bez. Po opětovném nastartování jde motor opět do otaček a celé se to opakuje na novo. Dál devět hodin jízdy do Antwerp nic nepozoruju. Po dojezdu na vykládku nechám vyklepat motor a celý cirkus začíná znovu.
V úterý ráno normál, po přejezdu do Dortmundu už zase to chrochtá. Atd, atd.
Vysledoval jsem, že to naskakuje většinou při jízdě poprázdnu, nebo při volnoběhu.

Můj závěr je, že je tam prostě něco na piču!!! Toto normální přece nemůže být, i když mi to tak v servisu tvrdí. Ignorovat se to dá fakt blbě, protože jízda poprázdnu je s tím fakt horor. Při jízdě bez plynu totiž auto pořád přibržduje, jak by byl retardér zatáhlý na první stupeň, takže se musí šlápnout na plyn i při jízdě z kopce.
By mi tak vyhovovalo, kdyby to začlo hořet. Vyházel bych si svoje věci, hasičáky bych hodil někam do škarpy a ještě bych si od toho odpálil cigáro. Pak bych konečně mohl šefovi zavolat, aby mi objednal Scanii 8)
stř čer 27, 2018 9:40 pm

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host