Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
- Netopejr
- Příspěvky: 1381
- Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Je zvláštní že normy jsou na "vše".
Dokonce i pro vězně - i ten "odpad" vrahoun má víc prostoru, než řidič v kabině. A přesto musí řidič být pořád ve střehu. Aby mě v pořádku tady to a tam to. A nakonec?, musí mít odpovědnost i za tu maminu z kočárkem co po telefonu "kváká" a nevšímá si toho, že druhý mrně se řítí na cestu...
To to přesně se mi stalo. Naštěstí jsem jel osobákem a tak nějak jsem to čekal.
Jsem vrah či vězeň?! Ne. A přesto kabina kamionu se dá sklidem přirovnat k psí boudě. Smutné to tok je.
Dokonce i pro vězně - i ten "odpad" vrahoun má víc prostoru, než řidič v kabině. A přesto musí řidič být pořád ve střehu. Aby mě v pořádku tady to a tam to. A nakonec?, musí mít odpovědnost i za tu maminu z kočárkem co po telefonu "kváká" a nevšímá si toho, že druhý mrně se řítí na cestu...
To to přesně se mi stalo. Naštěstí jsem jel osobákem a tak nějak jsem to čekal.
Jsem vrah či vězeň?! Ne. A přesto kabina kamionu se dá sklidem přirovnat k psí boudě. Smutné to tok je.
Jak si ceníte svůj čas.Rady pro manažery
lůzo funguj 365/24
http://timemanagementninja.com/2014/06/ ... more-20368
lůzo funguj 365/24
http://timemanagementninja.com/2014/06/ ... more-20368
Šoféři přitom podle něj často podvádějí a odpracovanou dobu falšují. "Řidiči kolikrát tlačí na firmy, aby najeli více kilometrů, neb si chtějí vydělat více peněz," souhlasí šéf další pražské dopravní společnosti.
Tady se ten hajzl přiznal, že platí řidiče v rozporu s legislativou podle km.a
A další nehorázná lež...
Stejně tak si oslovení podnikatelé nemyslí, že by práce řidiče byla špatně ohodnocená. "Snažíme se vycházet vstříc a nabídnout jim trasy v blízkosti jejich domova, tak aby v době pauzy mohli být s rodinou. Dále řidiči mají možnost využívat mobilní telefony i k soukromým účelům," dodává Rak.
Tady se ten hajzl přiznal, že platí řidiče v rozporu s legislativou podle km.a
A další nehorázná lež...
Stejně tak si oslovení podnikatelé nemyslí, že by práce řidiče byla špatně ohodnocená. "Snažíme se vycházet vstříc a nabídnout jim trasy v blízkosti jejich domova, tak aby v době pauzy mohli být s rodinou. Dále řidiči mají možnost využívat mobilní telefony i k soukromým účelům," dodává Rak.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
delivio mám na tebe dotaz: Kolega dostal minulý týden v Německu pokutu 70e za to,že měl špatně upevněnou origo plombu na jednom hasičáku. Prostě byla nějaká volnější nebo něco a skopčák ho osolil. Co ty na to? Neměl by za takové věci zodpovídat dodavatel-výrobce hasičáku? Auto tři měsíce staré, hasičáky netknuté a fašoun tak dlouho chodil kolem auta až našel toto (???). Docela by mě zajímal tvůj názor. Díky.Venca
Názor?
Nevím, jak podle nového katalogu pokut, ale dříve byl hasící většinou tutovka na základní pokutu. Plomba-volná,uložení hasičáku, tlak v hasícím, propadlá lhůta,poškrábaný a nečitelný štítek.
Co mají zvýšené pokuty tak jsem se na to nedíval, ale možná tam k tomu má ještě jeden trestný bod..nevím.
Volná plomba je u nich něco jako nezajištěný hasičák. Jestli za to může výrobce, nebo řidič už je na dohady.
tzv tutovka- cesta do práce, hasící,šířka,výška, protismyk a ještě pár dalších...nejde se tomu vyhnout. Jen obejde auto a už ví přesně, kdy a na co se zaměří.
Psychologická výhoda
Nevím, jak podle nového katalogu pokut, ale dříve byl hasící většinou tutovka na základní pokutu. Plomba-volná,uložení hasičáku, tlak v hasícím, propadlá lhůta,poškrábaný a nečitelný štítek.
Co mají zvýšené pokuty tak jsem se na to nedíval, ale možná tam k tomu má ještě jeden trestný bod..nevím.
Volná plomba je u nich něco jako nezajištěný hasičák. Jestli za to může výrobce, nebo řidič už je na dohady.
tzv tutovka- cesta do práce, hasící,šířka,výška, protismyk a ještě pár dalších...nejde se tomu vyhnout. Jen obejde auto a už ví přesně, kdy a na co se zaměří.
Psychologická výhoda
Jj on to také tak klasifikoval-volná plomba=nezajištěný hasičák. Člověka akorát zarazí na co všechno se v takovém případě musí řidič zaměřit. Dostane nové auto,nafasuje nové hasičáky a věřím že 99 ze 100 nenapadne, protože to udělá vizuálně, nějak zkoušet tahat za plombu jestli je v cajku.Prostě tam plomba je, mrkne na datumy a hodí hasičáky tam kam patří...No byl docela hodně nasr*ný-člověk si hlídá zajištění nákladu, běhá kolem auta jestli vše funguje jak má a potom ho nachytají na tomhle. Ale to bude asi to o čem píšeš. Prostě šel po věcech o kterých ví,že na nich určité procento řidičů nachytá.
Venca80
Taky řídím mládě a stejně se nasoukali pod auto, jestli nekápne slza. U nových aut oni nemají prakticky co vytknout a tak jsou jen po těch vychytávkách.
Hodně napoví i jednání. Oni se taky učí jak kontrolovat řidiče a první co je,že se snaží odhadnout typologii řidiče. Nemají v tobě vyvolávat nervozitu, ale sledují, kdy a co tě vyvede z míry. Jednou mě kontroloval taky jestli mám oční kapky, nebo vodu na výplach oka.
A když jsem jezdil pod jinou státní SPZ tak se jen zeptal jak se daří.Zvedl palec a šel pryč
Ale neřekl jsem, že jsem Čech
Hlavně nikdy nenadávat
Taky řídím mládě a stejně se nasoukali pod auto, jestli nekápne slza. U nových aut oni nemají prakticky co vytknout a tak jsou jen po těch vychytávkách.
Hodně napoví i jednání. Oni se taky učí jak kontrolovat řidiče a první co je,že se snaží odhadnout typologii řidiče. Nemají v tobě vyvolávat nervozitu, ale sledují, kdy a co tě vyvede z míry. Jednou mě kontroloval taky jestli mám oční kapky, nebo vodu na výplach oka.
A když jsem jezdil pod jinou státní SPZ tak se jen zeptal jak se daří.Zvedl palec a šel pryč
Ale neřekl jsem, že jsem Čech
Hlavně nikdy nenadávat
Když se tak člověk nad tím zamyslí,tak se možná i kolega zapříčinil o to, že došlo na tahání esa z rukávu . Byl si sám sebou tak jistý,že na něj nemůže až ho on ujistil,že tomu tak není. Já tam nebyl,ale třeba ho svým chováním(ať už vědomě či ne) vyprovokoval k tomu,že se prostě sehnul a našel TO co potřeboval.
Navíc i od řidiče je to jistá dávka psychologie,pokud umí své chování přizpůsobit daným okolnostem a pokud si je vědom toho v jaké se nachází situaci(postavení). Pak se dá vhodným chováním docela dost věcí ovlivnit.Teda dost... minimálně to že mě nechají být a nepůjdou po něčem - čím mě dostanou "na kolena"
Tady toto je železné pravidlo každého mého kontaktu s policistou a v zahraničí bych si navíc nedovolil vést spor s někým v jeho rodném jazyce.Hlavně nikdy nenadávat
Navíc i od řidiče je to jistá dávka psychologie,pokud umí své chování přizpůsobit daným okolnostem a pokud si je vědom toho v jaké se nachází situaci(postavení). Pak se dá vhodným chováním docela dost věcí ovlivnit.Teda dost... minimálně to že mě nechají být a nepůjdou po něčem - čím mě dostanou "na kolena"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů