Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
delivio

Příspěvek

Obrovský nedostatek v Norsku
1. Řidiči nákladních automobilů a tahačů
2. Řidiči autobusů a řidiči tramvají
3. Řidiči stavebních strojů

Nejvíce hrdí jsou řidiči autobusů
Top 20 nedostatkových povolání
http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 8.facebook
sob srp 30, 2014 10:57 pm

delivio

Příspěvek

Pardon..ne zítra,ale až 18 září startuje v D maraton. 24h kontrola rychlosti tak si dejte pozor.I tak pozor, je první školní den.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/neue ... 88756.html
ned srp 31, 2014 8:03 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 1:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Fajně. Tak už číhám na "Béďu a Gustava". Jinak toho se já nebojím. Jezdím max.cca.85 ne tempomat tedy jsem v klidu. A rychlosti či zákazy dodržuji. Pravda, místní "verbež" mne i na 60 ce předjíždí. Ale zase mají na to, já ne. :) (ani chuť, tak finance)
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
ned srp 31, 2014 9:10 pm

sof
Příspěvky: 1902
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

Prečo nie tempomat? Občas sa stretnem so šoférom čo sa chváli, že on na tempomat nejazdí a považuje to za svoju prednosť. Nechápem to. Ísť v kolóne za niekým, kto nejde na tempomat a rýchlosť mu lieta hore dole je fakt zábava. To potom na tempomate furt prídávam alebo uberám podľa toho ako sa šoférovi predomnou práve zatrasie noha. Ja na tempomat idem skoro stále (vypínam, keď treba). Tempomat je asi tá najlepšia vec čo na aute je.
ned srp 31, 2014 9:32 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3326
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

mě zas peskoval šéf, že na tempomat máš větší spotřebu... tak sem jezdil bez tempomatu, ale s pedálem na zemi, protože nebylo času na zbyt...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
ned srp 31, 2014 9:48 pm

sof
Příspěvky: 1902
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

či mám pedál na zemi alebo zapnutý tempomat je podla mňa jedno. Mne tempomat určite nerobí väčšiu spotrebu. Keď je treba tak ho na chvíľu vypnem a idem nohou. Ale takých čo im auto ide napr 89 a šofér sa nohou snaží udržať konštantných 85 nemám rád, špatne sa za nimi ide, lebo im rýchlosť lieta hore dole. V kolóne je hneď poznať či niekto ide na tempomat alebo nohou. (keď je noha na podlahe je to jedno)
ned srp 31, 2014 9:55 pm

gugýto
Příspěvky: 3635
Registrován: pon pro 18, 2006 8:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Tempomat neovlivňuje spotřebu po rovině. V kopcích při překlenutí vrcholu a padání k zemi tak je lepší ten vrchol dojet bez plynu. Podle situace. Když zamnou jede štrůdl tak je víc nezpomaluji. To mě právě sere na hodnocení scanie jízda v kopcích. 37 procent. hm
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
ned srp 31, 2014 10:00 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 1:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hmmm, to je ta "kinetická jízda do kopce" a to se teď učím. Jednou mi to jde líp, jednou ne. Zatím hledám jak na to, a kdy je ten správný okamžik na to či ono. Kua ... umět to to by byla paráda.
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pon zář 01, 2014 9:24 pm

Vojtas.DAF
Příspěvky: 1062
Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
Bydliště: Jevišovice

Příspěvek

"Jednou mi to jde líp, jednou ne"........ To bude tím že každej kopec je úplně jinej, jinak vyjetý koleje, počasí taky není všude stejný, i předjíždějící auto na to má vliv. Těch okolností je dost a naučit se to je kumšt. Ale člověk co k tomu má cit se to naučí brzo :wink:
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
pon zář 01, 2014 9:43 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 1:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

JJ to jo. Ale já chci přijít přímo, tak říkajíc "k jádru pudla". Tedy principu jak to aplikovat všude. A kdekoliv a jak koliv. Nezávisle na povrchu. Tedy, abych to byl schopen aplikovat i v zimě na sněhu a zmrzlé vozovce.
Proto to zkouším a "trénuji" pilně. Jinak ještě musím odladit jednu věc. To ale v mém vláknu. :D
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pon zář 01, 2014 10:24 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3326
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

bohužel využívání kynetické energie na nesprávných a frekventovaných místech vede k drásaní nervů za tebou jedoucích řidičů, takže bacha na to, kde a jak to aplikuješ...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
pon zář 01, 2014 10:29 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 1:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No právě ... :D Nerad bych dostal po papuli či jen vynadáno do CB. :D
Ikdyž většinou se na CB řeší p***y.
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pon zář 01, 2014 10:34 pm

delivio

Příspěvek

V dopravě jsou jen "chytří lidé." Fuel challange se jezdil před lety, kdy jsi musel vyjet jen s minimem nafty-200L (stejně,ale každý hrál na to, že jej nelapnou).To se pak jezdilo občas i na výpary a očima se tlačila nafta směrem nahoru.
Dnes už jsou všichni chytřejší, jako vývojové střediska výrobců a tak jsou schopni nakombinovat spotřeby všeho druhu na všechny tonáže a trasy.

Na výstavě jsem si zašel ke stánku profíků a ten povídal, že mi napíchne kde jaký kabel a bude kontrolovat jak jedu.Zeptal jsem se jestli jezdil někdy na nákladním vozidle.Povídal, že není potřeba.

V servisu DAF jsem se dostal k letáku, kde bylo hodnocení jízd podle položek. Zavolal jsem na to kontaktní číslo a zeptal jsem se, zda a jaký vliv mají doplňky na snížení spotřeby nafty. Dostal jsem info o jednotlivých procentech. A dotázal jsem se, proč se to tedy nepoužívá. Odpověď- a kdo vám to bude prosím vás za 50-70tis kupovat- neblázněte :wink:
A tak mu povídám - šetřím tedy nebo ne? on- no víte jak to je.Nebudeme si přece nic nalhávat :)

Divím se těm "hloupým" švýcarům :)

Obrázek
úte zář 02, 2014 5:32 am

gugýto
Příspěvky: 3635
Registrován: pon pro 18, 2006 8:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Pro využívání kineticky jízdy v kopcích je hlavně potřeba znát trasu... Já se kolikrát vypastím ,že zdělám nohu zplynu a čekám ,že se auto rozletí a on ten kopec je spíš nekopec. Zpomaluju. Šlápnu na plyn a procenta udělají fíííííííííííííííííí a jsem o 5 míň :D
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
úte zář 02, 2014 6:31 am

delivio

Příspěvek

Po některých skutečnostech a mnoha zkušenostech v dopravní branži můžu prohlásit, že když se párkrát cca 3x kouknu na youtube tak vás odoperuji lépe jak lékařská kapacita p.Pomahač
Dobře tak 6x se mrknu v rámci důvěry :wink:

znát trasu je dobré, ale po včerejším přečtení komentářů u postu zelené vlny jsem si jistý, že v současné době nejsou lidi připraveny a dlouho ještě nebudou schopni pobrat některé novinky v našem oboru.
1. napsal, že se táhne do kopce 40tkou...nechápe proč. Zapoměl, že asi bude naložený
2. nechápe, proč z kopce jede kamion jen 80tkou. Asi to měl ve full váze rozhulákat a pak nechat shořet brzdy nebo jet jen jednorázovou jízdu směrem dolu.
3.Nechápe proč by měl jet kilometr před sjezdem za řadou kamionů a tak to proletí a háže myšku mezi kamiony.

Defenzivní styl jízdy je na českých silnicích o hubu a jinde to není lepší. Pak tě sprdne každý machr, co dostane pc program a vidí, že jsi šel na brzdy...s poukazem, že zbytečně a neumíš jezdit.
Dojezdy do kruhových objezdů jsou zážitek lepší jak premiéra filmů. dojíždíš pomalu...snižuješ rychlost a postupně podřazuješ. Kontroluješ situaci před tebou a předvídáš.To nevydrží jedinec za tebou ..hrrrr před tebe myšku.Dobrzdíš ještě jednou a on z čista jasna prásk na brzdy před kruháčem, kde nic nejede. A můžeš si ty procenta strčit maximálně za klobouk :D

Dobře jde vidět využití váhy na trase Stockholm - Jonkoping.Tam jsou houpáky a to se tam velmi využívá.Kluci, co tudy jezdí to znají. 60 tunu do kopce ometeš a z kopce tě zase bere on. A tak se pořád střídáte.

A proto si někdy říkám, že můžeme být rádi, že už nad námi není žádný tyran (komunismus atd) a můžeme se místo spolupráce domastit sami navzájem.Je to asi výhodnější v rámci národa
úte zář 02, 2014 8:18 am

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host