Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
RADO71

RADO 71

Příspěvek

Ahoj.Nejsem dosud profi řidič,přestože po tom toužím.Proto se na tuto profesi chci připravit v případě,že ztratím zaměstnání.Což začíná být reálná vize.

Obrázek


Obrázek

Tak tohle je moje práce...jsem mechanik.A tyhle stroje by měly jezdit a živit nás....nejezdí.
Můj zaměstnavatel je pro zaměstnance (alespoň podle mého názoru a na mé pozici) ten nejsolidnější,kterého si můžete přát.Přesto je situace v dopravě tak složitá,že neexistujou ,podle mne snadná řešení.A to ani pro koleje ani pro asfalt.Naše firma investuje do zastaralého technického parku,ale není jisté,jestli se takové obrovské investice vrátí,nebo nás naopak potopí.
Tohle je video o jedné z investic,které ČD Cargo dělá ( omlouvám se za kvalitu videa,je natočeno mobilem a třes je způsoben tím,že vzniká během pracovní doby :-) )

www.youtube.com/watch?v=e10fvFG_NFE