Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
delivio

Příspěvek

V současnosti jsou soupravy koncipované na rozměry vozidel, které máme.Těch rozměrů je více pro různé druhy souprav. Pokud se nezačnou zabývat změnou legislativy ohledně rozměrů vozidel tak nemají šanci nic prosadit a nelze změnit design vozidel.
Délky vozidel jsou řešeny pro maximální převoz materiálu / zboží. A nové čumákové koncepty jsou řešeny pro větší bezpečí řidičů, jejich rozhledu a nižším následků při nehodách. Tak nebo jinak se zastaví na současných max rozměrech vozidel.Ztroskotají na tom.A pokud to změní jsou ve výhodě konkurenti za oceánem. V EU to je jen Scanie a Volvo.

Myslím, že přechod ze 17 metrů na 18,68 jim k tomu nebude stačit. 1.68 metrů je podle mne málo.Musely by se dostat k délce 22 m celkové.A to už by měli problém zase jiný :wink: ( délkové zákazy )
sob pro 06, 2014 11:01 pm

delivio

Příspěvek

Řidič je stále důležitý
http://www.tb.no/kj%C3%B8r/kvaliteten-a ... -1.8333196

Studie nehodovosti v N
CZ,PL a S jsou v nehodovosti na stejné úrovni.Je potřeba přihlédnout k národnosti řidiče za volantem.Studie byla dělána dle registrace vozidel.
http://www.tb.no/kj%C3%B8r/sa-farlige-e ... -1.8335208

Švédové se nenechali rozhodit a bombardují norskou studii jako nevěrohodnou.No naštvali je sousedi :)
http://www.akeritidning.se/svensk-akeri ... fragasatts

Norsko zvýší počet kontrol na vybavení vozidel ,stav pneu a řetězů. A Celníci už mají možnost také zadržovat kamiony.
http://www.nordlys.no/Slik_skal_Statens ... 41283.html
ned pro 07, 2014 1:14 am

delivio

Příspěvek

Současná revolta švédských řidičů, kteří protestují proti vládní a soudní politice. 2x za den dělají přestávku v délce 15 min ve stejný čas.
Reagují tak na soudní rozsudek, který osvobodil makedonského řidiče, který měl falešné doklady.domácí jsou přitom trestání za stejné porušené, nebo jiné bez problémů. Proto se spojili a nevyjadřují protestem nesouhlas s makedonskou praktikou, ale uvádí problém v celé východní Evropě.

http://www.skovdenyheter.se/artikel/186 ... nas-revolt

video
https://www.youtube.com/watch?v=hapNu-d ... e=youtu.be
ned pro 07, 2014 1:55 pm

sob pro 13, 2014 10:58 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 9044
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-pevná hráz socializmu

Příspěvek

sem zvědavej ... jak dlouho bude trvat, než se vrátíme zpátky k "jednomotorce" :roll: :roll: :D :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy http://www.funradio.fr/playfun,
ned pro 14, 2014 2:23 am

RADO71

K tématu ...Kde tankovat od : 1:05

Příspěvek

Politika.Radikál :D ...a taky něco k tématu Kde tankovat ..je to..cca: 1:05

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=knn3ijPV ... e=youtu.be[/youtube]
ned pro 14, 2014 8:39 pm

delivio

Příspěvek

Teď jsem málem spadl ze sedačky.Netušil jsem, že určujeme politiku jinému státu.
http://www.novinky.cz/ekonomika/356908- ... ravci.html
pát pro 19, 2014 9:12 pm

sof
Příspěvky: 1799
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

Ked pojdu nemci touto cestou a budu postihovat len firmi, tak im mozeme len zatlieskat. Pokial k tomu pridaju aj belgicko-francuzky zakaz tak to dobre nebude. Som zvedavy ako to dopadne, belgicko-francuzky zakaz vobec nic nevyriesil- jedine co dosiahli je stres, sikana a financne postihy vodicov co za to nemozu.
A len tak na okraj, doba velkeho brata sa nezadrzatelne blizi. Posielat niekam moje vyplatne pasky, plan prace a dalsie info.... Zda sa my to ako stupidne riesenie, ale furt lepsie ako fr-be. Za mna- cele to registrovane EU partnerstvo zrusit, nasekat hranice a vratit sa k staremu... Ludia, doba a ekonomika este nedozreli a nedospeli k tomu, aby tak velky a roznorody spolok fungoval.
sob pro 20, 2014 10:09 am

RADO71

Příspěvek

Ukazovat výplatní pásku momentálně nedávám ani manželce.Svým způsobem je opravdu šílená představa,že by ji sledoval Německý úředník.Beru to jako zoufalý krok,pokus srovnat možná nesrovnatelné.Ikdyž to chápu,nelíbí se mi takový krok z pokryteckého důvodu.Západní společnosti expandují na východní trh jen z důvodu levné pracovní síly.Jiný důvod nemají.Není problém tady od Německé společnosti zaměstnat v Olomouckém Kauf. řidiče co by externí skladníky,aby ušetřili.Nevidí to jako problém.Tak o čem to celé je ? Využít z východu co je výhodné pro mně a všechno ostatní eliminovat.Špatně.Pokud zde firmy nezákonně něco nevyplácejí jak mají,měly by Německé orgány v rámci EU tvrdě vyžadovat dodržování zákonů v jakékoliv členské zemi.Jsou schopni vyžadovat zrušení pomazánkového másla,nikoliv podstatnějších věcí.Místo důslednosti,raději křiví trh.Je to pro ně lepší.Díky tomu už tady máme stejné ceny za paliva,energie,místy vyšší ceny potravin,podobnou produktivitu práce,ale mzdy úplně jinde.Ty se budou měnit jen v případě,že to nevyhovuje někomu v Německu.Ne,že bych to někomu nepřál,naopak,ty peníze jsou zasloužené,ale nevěřím tomu,že to takto může fungovat.Ikdyž to zní bizardně,tak Francouzský a Belgický postup mi přijde čistější.Stejná pravidla pro všechny na jejich území.Mzdy musí zvážit zaměstanec a zaměstnavatel.Nejsou řidiči ?Pokud jsou problém peníze,tak to firmu musí donutit přidat,jinak si existenci nezaslouží.Ale řekl bych,že jen v tom to není.Tahle práce je složitá ze sociálních důvodů.A co se týká EU,tak podle mně naráží na to,že slučuje národy s různým temperamentem a přístupem.Zřejmě se EU rozrostlo o země,které tam neměly nikdy co dělat.Takovou unii musií spojovat asi víc než jen ekonomický zájem.Musí tam být shoda i vjiných věcech.Takž asi ten rozpad je nevyhnutelný,ale líp nám tím nebude.Toť můj názor.Pokud jsem se k tomu tady kdy vyslovil jinak,tak je to proto,že jsem dýl přemýšlel :-)
sob pro 20, 2014 10:20 pm

RADO71

Příspěvek

smazáno 23.12. 15:25
Naposledy upravil(a) RADO71 dne úte pro 23, 2014 4:26 pm, celkem upraveno 1 x.
úte pro 23, 2014 12:12 pm

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5722
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

...viz téma PF2015, ať to je hezky pokupě... ;-) http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=14985
úte pro 23, 2014 4:12 pm

beedrocka
Příspěvky: 7
Registrován: pon pro 08, 2014 3:56 pm
Bydliště: Praha/Nůsle

Příspěvek

@RADO71

chtěla bych vyjádřit souhlas s tvojí teorii. Kdyby se teď rozpadla EU tak by to bylo pro nás a nám podobným krajinám velice špatné. Celkem by mě ale zajímalo jak je to tedy promyšleno s těma výplatami. Proč vlastně jsou takové rozdíly a tudíž i důchody? Problémem je ale to, že mi to tady nemáme šanci napravit, ledaže by tady byl někdo z vlády kdo by mohl... :twisted: :twisted: :twisted:
úte led 06, 2015 1:36 pm

lukasV

Příspěvek

Temy ohladom rozdielov platov v krajinach EU su nekonecne.

Bolo by dobre sa ale zamysliet aj nad tym, ci by tu boli zahranicne firmy, ked v ich domovskej krajine by mali rovnake naklady... Nebojim sa povedat, ze pokial by sa vyrovnalo podnikatelske prostredie napriec vsetkym krajinam EU, tak by tu vyrazne stupla nezamestnanost a ziadne zahranicne investicie by ku nam neprichadzali.

Naopak si neviem predstavit, ze ako podnikatel by som mal rovnake podmienky ako vo Francuzsku - ktore su priamo likvidacne.
úte led 06, 2015 3:08 pm

RADO71

Příspěvek

Myslím,že Lukas má pravdu.Jasně,že východ jako pracovní trh je pro západ zajímavý jen kvůli nízkým výrobním nákladům.Ano,jsme levná pracovní síla.Ale taky otevřený trh.Proto je cena energie třeba stejná jako v Německu,přestože vyrobní náklady by měly být nižší.Je to ta oběť.Jenomže se teď zdá,že pro západ přestává otevřený trh být zajímavý,jakmile je znevýhodňuje.Aspoň to tak vypadá.Za průsery,které tady máme,že se okrádáme navzájem,nemůžeme vinit třeba Němce.Ale jestliže jsou naše náklady na km třeba právě pro cenu pracovní síly menší a dělá nás to konkurence schopnými,třeba jako výrobky od nás,tak nařízením,kolik musí náš zaměstnanec dostat zaplaceno za práci v Německu od české firmy,mi přijde prostě špatně.Proto to srovnávání.Vím,že se to hodně řidičům zamlouvá a já jim to upřímně (a opravdu mi to věřte,že upřímně...)přeju,ale měli by si především uvědomit,důvod toho opatření.To má ten potenciál zničit konkurenci z východu.Zvláště pokud tuto metodu převezmou i ostatní země EU.A bohužel si myslím,že ne ty predátory,kteří vydělávají na km ještě více o to o co ošidí své řidiče,ale.hlavně Ty firmy,které vyplácely tak jak měly podle dohody a zákonů.Ty nemají už třeba jinou možnost,než taky začít šidit (což si myslím ,že i s tímto nařízením nemůže být větší problém) a nebo to zabalit.Pokud tím od této profese odejdou Ti nekvalitní šoféři, zlatokopové,kteří si přišli rychle vydělat,zalepit dluhy,bez ohledu na pravidla atd.,tak to bude snad dobře.Ale mám obavy,že tyhle řidiče kvalitní firmy právě nezaměstnávají.Nejsou pro ně výhledem do budoucnosti.Tak si to myslím.Ale jak jsem psal,přeju všem slušný život a pokud to má být vyšší příjem za km na Německých cestách,tak prosím.A ještě takový dodatek,jak bylo možno se dočíst,tak je ve hře řešení ,které z toho je nasnadě...vy kvalitní odstěhujte se i se svými rodinami do Německa,uż se tam pro Vás stavějí domy,byty.Pokud jste na to připraveni a já už dnes neříkám ,že je to špatně (vzhledem k tomu,že životní úrovně zap.Evropana z výše uvedených důvodů asi dosáhnout nemáme),tak se na tom asi dá vážně vydělat.Berte to jen jako názory,kdybych měl v palici více,neživím se jak se živím :-)Budu rád,pokud se pletu.
úte led 06, 2015 6:42 pm

RADO71

Mráz...

Příspěvek

No..zase tolik mrazu zatím nebylo...ale i to málo někdy stačí :roll:

Kompresor....


ObrázekObrázek
pon led 12, 2015 8:50 pm

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host