Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Ano pauzy vychadzaju na prekladkach. Vacsinou ale tak 45 minut na pauzu. U nas maju vsetky auta spacie kabiny, aj tie co robia denne. Tak moj MAN ma jediny dokonca ak klimu, okna v elektrike. Akurat vy strasne chyba svetelna rampa a lepsie sedadlo s laktovkou. U nas sa auta zamykaju aj plombuju.
Som rad ze som tu stretol ceskeho kolegu. Tiez mate vacsinou talianske liazky Iveca?
Som rad ze som tu stretol ceskeho kolegu. Tiez mate vacsinou talianske liazky Iveca?
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
Některý Ivety maj na sobě napsáno Agrotec, některy Strojservis. Jinak ty starší nemaj opravdu vubec nic kromě bufíka, kterej ale byl u těhle aut v základni výbavě (18-ti, 15-ti a 14-ti tuny). Menší 9-ti, 7.5 a nebo 6-ti tuny nemaj absolutně nic, v mnoha případech tam neni ani rádio. Novější auta už maj alespoň všechny rádio od výrobce a el. okna, ale tim to hasne. A spací kabiny? Ty nemaj ani tahače, který jsou kromě automatu taky sociálky. Dřív byly i Mercedesy Atego, ale posledního z Prahy asi před 3 měsícema vyřadili. Ale v Budějovicích a tuším v Ústí ještě po jednom mají.
Jinak s Ivecem teda já osobně nějakej zásadní problém nemám, docela jsem si oblíbil jeden konkrétní kus (180e24, jedno ze dvou posledních velkých aut, co v Praze nemaj čelo) , kterej už je starej snad 10 let, má dnes najeto 748 tisíc a funguje pořád hezky.
A ty pauzy.. no u nás je to trochu divoký. Jsou kurzy, kde si v průběhu vyšetříš 2-3 hodiny (v kuse) a můžeš chrnět jak dudek, ale na některých se dá oproti jízdnímu řádu nakrátit jen velmi málo a stačí to tak na rychlou sváču (samo 45 tam prostě vždycky někde je).
Jinak s Ivecem teda já osobně nějakej zásadní problém nemám, docela jsem si oblíbil jeden konkrétní kus (180e24, jedno ze dvou posledních velkých aut, co v Praze nemaj čelo) , kterej už je starej snad 10 let, má dnes najeto 748 tisíc a funguje pořád hezky.
A ty pauzy.. no u nás je to trochu divoký. Jsou kurzy, kde si v průběhu vyšetříš 2-3 hodiny (v kuse) a můžeš chrnět jak dudek, ale na některých se dá oproti jízdnímu řádu nakrátit jen velmi málo a stačí to tak na rychlou sváču (samo 45 tam prostě vždycky někde je).
Tak mi to mame trosku ine. Tahace tocia bratislava-kosice, spacie kabiny, 2 lozka, klima, chladnicka, luxusne vyhrievane sedadla, mame aj 2 nove hi way tahace, automaty. Tam sa chystam.
Inac EuroCarga su social, akurat mame bufik a okna v elektrike.
Inac EuroCarga su social, akurat mame bufik a okna v elektrike.
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
Man je moj ( som sluzobne najmladsi s najnovsim autom) ale ked musim ist niekde s cargom tak mam na vyber 2-3.
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
Tak to ti nezavidim. Ale nechapem ich zmyslanie, keby mal kazdy vlastne auto tak jazdis len so svojim a auto by malo jedneho pana ktory by sa onho staral.
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů