Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Luky Der Sankte

Příspěvek

Tak je tomu už rok a půl co jezdím na sk. C, tak si k tomu polovičatému výročí založím téma :D . Na soupravu se zatím nechystám, neb jsem vcelku spokojený ve firmě, kde jsem, tak nemám důvod měnit...i když mě samozřejmě návěs láká, ale vše má svůj čas.

Většinou mě můžete potkávat v tomto starším Actrosu
Obrázek

Soukromě pak ve VAZu 2106
Obrázek

Díky tomu, že jezdíme jako externí dopravce pro HOPI a pro BILLU mám práci vcelku různorodou. Někdy je to v podstatě balíkovka, kdy mám třeba 12 vykládek po Praze a to i po centru po paletě, nebo dokonce po kartonech, jindy rozvozy po jednotlivých obchodech a jindy zase třeba celý auto na jednotlivé velkosklady. Jezdím v podstatě celou ČR, ale každý den se vracím do Práglu. Zatím se stalo jen jednou, že jsem musel přespat v Náchodě, ale kabina je zachovalá a snažím se si tam udržovat čisto a útulno, tak se mi tam spalo celkem příjemně :).
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
čtv srp 14, 2014 9:11 pm

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak jsem uplynulé čtyři dny strávil na 12-ti paletovém TGLku 12t a rád se zítra vrátím na 20-ti paletu. Nějak mě to na malém autě nebavilo a i se mi s tím hůř couvalo :D .
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
čtv srp 14, 2014 9:19 pm

NeverHome
Příspěvky: 238
Registrován: pát črc 03, 2009 7:59 pm
Bydliště: mám.

Příspěvek

ten žigul vypadá fajn, Zakonzervuj ho a za 5 let dej do inzerce. Pak si budeš moci dát půlroční dovču ...
Nejsem Trucker, dělám to jen pro peníze. O iluze jsem přišel a na dobrodružství starej. Ale neznám lepší práci. Volant je můj svět....
čtv srp 14, 2014 10:31 pm

mili
Příspěvky: 319
Registrován: sob bře 02, 2013 5:57 pm
Bydliště: Plzensko

Příspěvek

jakou,že to bude mít za 5 let cenu? :lol: pulroční dovča to snad ne? :-D
pát srp 15, 2014 12:07 am

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

S autem se podle mě musí jezdit :wink: . Kdyby měl najeto třeba 20 tkm a bylo na něm vše původní, tak by to možná cenu mělo, ale tenhle má natočeno 160 tkm a už má druhé blatníky, nicméně shnilý není :)
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
pát srp 15, 2014 1:44 am

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak se mi dneska na kolegově Actrosu roztekla pojistka a natavila se do a na pojistkovku. Podle popisu na deklu tam měla být 10A a ta tam taky byla. Jak je možné, že se klasicky nespálila, ale nadělala takovouhle "paseku"? Zmetkový kus? Nebo se to občas prostě stane? Při příjezdu na plac jsem ještě objevil, že jsou totálně zarezlý šrouby na PZD pozičce a rozteklý a obnažený kabely v pravém zadním světle...voda je halt mrcha :evil:
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
úte srp 26, 2014 7:25 pm

romus145
Příspěvky: 677
Registrován: sob úno 16, 2013 7:14 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

taky se mě to stalo, ale v osobáku mrcha jedna :? naštěstí se roztavila jen pojistka a šlo to vydělat
úte srp 26, 2014 8:30 pm

JiRaY
Příspěvky: 3018
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To nebyla zmetková pojistka,to udělal ten zkrát v kabelech :wink: Když není zkrat přímej,že se to prostě najednou šlusne,tak pojistka nepraskne.
Pokud se propalujou kabely a dotýkaj se jedním,dvěma drátky,tak pojistka začne topit a topí a topí až proteče do pojistkárny,řešil jsem to 2x na Scánii :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř srp 27, 2014 12:15 am

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

V žigulu mám takový ty šišky a ještě k tomu otočený k podlaze, takže tam by to vyteklo max na podlážku. A ještě k tomu se mi roztekl dodělávaná pojistka i s kablíkem na světlo v nástavbě :? . S elektrikou se moc nekamarádím, tak jsem se ze zajímavosti zeptal :)
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
stř srp 27, 2014 12:50 am

JiRaY
Příspěvky: 3018
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Čím míň napojení a konektorů na tom kablíku je,tím líp :D Nejlepší je to světlo na korbu natáhnout znova izolovanou dvojlinkou a pak máš pokoj :wink:
V práci bohužel řeším nahnilé kabely,propálené svorkovnice a vyhořelá světýlka docela často :wink: Vždycky je na vině voda a nebo prasácká montáž od "odborníka"
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř srp 27, 2014 11:36 am

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Za týden dovolené od 18. do 24. srpna jsme najeli s Caravellou rok 87(nájezd 495 tkm, první převodovka, druhý motor) bezmála 2500 km většinou po Polsku. Busík jel celkem bezproblémově, jen v kopcích jsem občas postrádal koníky, na které jsem zvyklý ze žigula. Halt s motorem 1,9 bez turba jsme měli stoupací rychlost občas i 50 km/h, ale zase nás v tom jelo pět s bagáží na týden a pár kousky kempovacího vybavení, tak se žádné sprinty ani čekat nedali. Vzhledem k tomu, že mám za sebou na podzim cestu Škodou 1203 r. 75 Praha-Amsterdam-Praha, tak si neodpustím srovnání, že Caravelle chybí pětka, ale na dlouhé cesty drtí trosku na celé čáře. V busíku je daleko více místa a pro řidiče je to méně vyčerpávající :lol:, nehledě na nespornou výhodu Caravelly, že v případě nouze si poradí i s nelehkým terénem, kde by troska byla bez šance. Doplním fotku z pobřeží u městečka Krynica Morska 8)

Obrázek
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
čtv srp 28, 2014 6:19 pm

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Snažím se mít vše v maxiálním možném pořádku, tak se chci jen ujistit ohledně jedné záležitosti. Normálně jezdím na kolečkových autech, ale občas jedu i s autem na kartu. Nemusím mít nějaké lejstro na den, kdy nejedu s kolečkovým autem, ale jedu na kartu a obráceně? Samozřejmě s sebou vozím vždy oboje pro případ kontroly. Tedy třeba včera jsem jel na kolečko, dnes jedu na kartu a zítra opět na kolečko...nemusím mít vypsaný papír něco typu dovolená, ale se zněním, že dnes nepoužívám kolečko, ale kartu? Jde o maličkost, ale pro sichr, díky za odp. :wink:
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
pát srp 29, 2014 1:03 am

Plechus
Příspěvky: 285
Registrován: sob lis 22, 2008 6:42 pm

Příspěvek

Neni proc, kartu mas taky vzdycky u sebe a kdyz te zastavi, das kolecka i kartu.. :)

btw, ta galerka na rajčeti, "poštovní technika" je Tvoje co? žigul tě prozradil :)
pát srp 29, 2014 2:01 am

Der Sankte
Příspěvky: 663
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ok, taky jsem žil v tom přesvědčení. No jo, je. Čerstvě po Bčku jsem fotil kdejakou blbost, ale třeba ten Zetor byl fakt unikum :D
pracovně: MAN TGS 26.400 - r.v. 2008
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
pát srp 29, 2014 6:33 pm

Plechus
Příspěvky: 285
Registrován: sob lis 22, 2008 6:42 pm

Příspěvek

Zetor je unikum pořád, furt slouží. Ve středu ho nějakej expert zaparkoval na trávník u domečku a stojí tam doteď :)
sob srp 30, 2014 1:51 am

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host