Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: JakubS
tak dobře no, bylo tak 30 st.
Re: JakubS
Apropos, pozorujete někdo na Volvu regeneraci filtru? Vysoké otáčky na volnobeh, jakoby zaseklá motorovka... Blbne mi to tak cele včerejší odpoledne a dneska zas dvakrát v rozmezí asi dvou hodin. Velice otravné. Už jsem s tím jednou v servisu byl a prý je to normální. Zase jsem jediný z celé firmy, komu to tak blbne
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: JakubS
Však už jsem to tu kdesi psal, že Ivoš je proti tomuto držák
Re: JakubS
rozsviti se regenerace na disleji a tak jak pises. motorovka, zvuk, otacky, za 130 000km to zatim probehlo 2x. chce to nevypinat a nechat to dobehnout.
Re: JakubS
Jenže mi se nic nerozsvítí a dělá mi to i několikrát za den už třetí den.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: JakubS
me to delalo nedavno dvakrat denne,pak jsem sel do servisu na velkou prohlidku vymenily nejakou sondu ci co a zmizlo to.uz jsem to psal na volvo sekce.co je zajimave spotreba adblue podstatne klesla.
Neřeším...
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: JakubS
JakubS ...toho se nevšímej , kdyžtak tomu dej když je to ohřatý a naložený ceres na plnej kotel rozjezd až na 1800 ot do plný rychlosti a zkrátí se to , mě to dělalo loni asi třikrát za tejden a od tý doby nic tak nevim ...buh ví co to ovlivňuje , ....prvně z toho šel mamodralej závoj a smrad jak z petrolejky mam na tom 540K
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: JakubS
No prave se divím, ze to vůbec potřebuje regenerovat. Jezdím pořad naložený na 40t,takže to dostává docela čočku. Tak bych řek, že se to musí stačit vypalovat i normální jízdou a ne ze se to spoušti tak často. U nás na firmě to ještě nikomu neudělalo
Docela mi to i hýbe se spotřebou.
Docela mi to i hýbe se spotřebou.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: JakubS
Rekni helmutovy at ti da novou karu,treba scanii,toto uz lepsi nebude.Me to pripada ze ty auta jsou delane na pul mega,pak se to rozsype.Jak si vzpomenu na sve stare eev500 co jezdi dodnes bez probkemu,musim se jen pousmat nad,,timto vytvorem,,
Neřeším...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: JakubS
Nevim jak je to řešený u náklaďáků, ale u osobáků plnej plyn regeneraci zmaří. ECU má prioritu plného výkonu přede regenerací kvůli bezpečnosti. Takže rady typu dej tomu napít u osobáku jsou kontraproduktivní. Nejvíc regeneraci vyhovuje ustálená jízda.
Sám mám FAP filtr v osobáku a nevím o něm ani o regeneraci (starý Citroen C5 2.2HDi), v práci na Arocsu svítí kontrolka, zeleně, normálně dál jezdím, ale kolegové (staří trambusáci) s tím mají každou chvíli problém a musí dělat nucené regenerace.
Sám mám FAP filtr v osobáku a nevím o něm ani o regeneraci (starý Citroen C5 2.2HDi), v práci na Arocsu svítí kontrolka, zeleně, normálně dál jezdím, ale kolegové (staří trambusáci) s tím mají každou chvíli problém a musí dělat nucené regenerace.
BES - běs
Re: JakubS
Nejsi sám, a mě to, teď už tedy vím, regeneruje( jsem si myslel, že to vypaluje výfuk) vždy v tu nejhoší a nejméně potřebnou dobu, ve stau, při jízdě ve městě atd. To samé je čištění topení. Ve Španělsku po týdnu přes den 35st, v noci 22st, se trochu ochladilo, ráno na 18st a vzpomělo si to že to bude čistit topení.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: JakubS
Takže konkrétně tento týden: V pondělí ráno jizda poprázdnu něco přes hodinu na nakládku. Po příjezdu regenerace o5 běží. Schválně nechcípám motor ani na váze, za což jsem ihned zjebán týpkem v budce. Vysvětluju mu že mám volvo a že když to tam zdechnu, že to buď vybuchne jak černobyl a když ne, tak že už to nikdy nenastartuju.
Cosi zamrmlal, ale přerušení regenerace jsem zažehnal.
Dál nakládka pod násepkou cca 30min. Motor stále chcrochtá, ale asi po 10ti minutách něco sykne a vše zase v normálu. Fajn. Vypínám motor a zbytek nakládky už bez. Po opětovném nastartování jde motor opět do otaček a celé se to opakuje na novo. Dál devět hodin jízdy do Antwerp nic nepozoruju. Po dojezdu na vykládku nechám vyklepat motor a celý cirkus začíná znovu.
V úterý ráno normál, po přejezdu do Dortmundu už zase to chrochtá. Atd, atd.
Vysledoval jsem, že to naskakuje většinou při jízdě poprázdnu, nebo při volnoběhu.
Můj závěr je, že je tam prostě něco na piču!!! Toto normální přece nemůže být, i když mi to tak v servisu tvrdí. Ignorovat se to dá fakt blbě, protože jízda poprázdnu je s tím fakt horor. Při jízdě bez plynu totiž auto pořád přibržduje, jak by byl retardér zatáhlý na první stupeň, takže se musí šlápnout na plyn i při jízdě z kopce.
By mi tak vyhovovalo, kdyby to začlo hořet. Vyházel bych si svoje věci, hasičáky bych hodil někam do škarpy a ještě bych si od toho odpálil cigáro. Pak bych konečně mohl šefovi zavolat, aby mi objednal Scanii
Cosi zamrmlal, ale přerušení regenerace jsem zažehnal.
Dál nakládka pod násepkou cca 30min. Motor stále chcrochtá, ale asi po 10ti minutách něco sykne a vše zase v normálu. Fajn. Vypínám motor a zbytek nakládky už bez. Po opětovném nastartování jde motor opět do otaček a celé se to opakuje na novo. Dál devět hodin jízdy do Antwerp nic nepozoruju. Po dojezdu na vykládku nechám vyklepat motor a celý cirkus začíná znovu.
V úterý ráno normál, po přejezdu do Dortmundu už zase to chrochtá. Atd, atd.
Vysledoval jsem, že to naskakuje většinou při jízdě poprázdnu, nebo při volnoběhu.
Můj závěr je, že je tam prostě něco na piču!!! Toto normální přece nemůže být, i když mi to tak v servisu tvrdí. Ignorovat se to dá fakt blbě, protože jízda poprázdnu je s tím fakt horor. Při jízdě bez plynu totiž auto pořád přibržduje, jak by byl retardér zatáhlý na první stupeň, takže se musí šlápnout na plyn i při jízdě z kopce.
By mi tak vyhovovalo, kdyby to začlo hořet. Vyházel bych si svoje věci, hasičáky bych hodil někam do škarpy a ještě bych si od toho odpálil cigáro. Pak bych konečně mohl šefovi zavolat, aby mi objednal Scanii
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů