Stránka 21 z 52

Re: JakubS

Napsal: sob dub 14, 2018 2:11 pm
od DriverBrno
tak dobře no, bylo tak 30 st. :doh:

Re: JakubS

Napsal: pon dub 16, 2018 4:11 pm
od mr65
Obrázek

Tož, stupně a procenta u klesání a stoupání, to je rozdíl...
Já jsem sjel nejvíce 78 %... Ovšem na lyžích, sjezdovka Harakiri v Zillertalu v Rakousku.
78% je cca 38°, nebo jak správně napsal Sof, 45° je 100%

Re: JakubS

Napsal: stř čer 20, 2018 8:56 pm
od JakubS
Moje snad první foto s lkw. :)

ObrázekObrázek

Re: JakubS

Napsal: stř čer 20, 2018 9:09 pm
od JakubS
Apropos, pozorujete někdo na Volvu regeneraci filtru? Vysoké otáčky na volnobeh, jakoby zaseklá motorovka... Blbne mi to tak cele včerejší odpoledne a dneska zas dvakrát v rozmezí asi dvou hodin. Velice otravné. Už jsem s tím jednou v servisu byl a prý je to normální. Zase jsem jediný z celé firmy, komu to tak blbne :pray:

Re: JakubS

Napsal: stř čer 20, 2018 9:39 pm
od Pavel Šebek
To je trest za to, že se vysmíváš Ivecu a Mercedesu

Re: JakubS

Napsal: stř čer 20, 2018 10:40 pm
od JakubS
Však už jsem to tu kdesi psal, že Ivoš je proti tomuto držák :?

Re: JakubS

Napsal: čtv čer 21, 2018 3:47 pm
od Pavell
rozsviti se regenerace na disleji a tak jak pises. motorovka, zvuk, otacky, za 130 000km to zatim probehlo 2x. chce to nevypinat a nechat to dobehnout.

Re: JakubS

Napsal: čtv čer 21, 2018 6:32 pm
od JakubS
Jenže mi se nic nerozsvítí a dělá mi to i několikrát za den už třetí den. :think:

Re: JakubS

Napsal: pát čer 22, 2018 7:17 pm
od jozin
me to delalo nedavno dvakrat denne,pak jsem sel do servisu na velkou prohlidku vymenily nejakou sondu ci co a zmizlo to.uz jsem to psal na volvo sekce.co je zajimave spotreba adblue podstatne klesla.

Re: JakubS

Napsal: sob čer 23, 2018 8:13 pm
od martin440
JakubS ...toho se nevšímej , kdyžtak tomu dej když je to ohřatý a naložený ceres na plnej kotel rozjezd až na 1800 ot do plný rychlosti a zkrátí se to , mě to dělalo loni asi třikrát za tejden a od tý doby nic tak nevim ...buh ví co to ovlivňuje , ....prvně z toho šel mamodralej závoj a smrad jak z petrolejky :mrgreen: mam na tom 540K

Re: JakubS

Napsal: ned čer 24, 2018 11:08 am
od JakubS
No prave se divím, ze to vůbec potřebuje regenerovat. Jezdím pořad naložený na 40t,takže to dostává docela čočku. Tak bych řek, že se to musí stačit vypalovat i normální jízdou a ne ze se to spoušti tak často. U nás na firmě to ještě nikomu neudělalo :think:
Docela mi to i hýbe se spotřebou.

Re: JakubS

Napsal: ned čer 24, 2018 2:58 pm
od jozin
Rekni helmutovy at ti da novou karu,treba scanii,toto uz lepsi nebude.Me to pripada ze ty auta jsou delane na pul mega,pak se to rozsype.Jak si vzpomenu na sve stare eev500 co jezdi dodnes bez probkemu,musim se jen pousmat nad,,timto vytvorem,,

Re: JakubS

Napsal: ned čer 24, 2018 4:36 pm
od Pavel Šebek
Nevim jak je to řešený u náklaďáků, ale u osobáků plnej plyn regeneraci zmaří. ECU má prioritu plného výkonu přede regenerací kvůli bezpečnosti. Takže rady typu dej tomu napít u osobáku jsou kontraproduktivní. Nejvíc regeneraci vyhovuje ustálená jízda.

Sám mám FAP filtr v osobáku a nevím o něm ani o regeneraci (starý Citroen C5 2.2HDi), v práci na Arocsu svítí kontrolka, zeleně, normálně dál jezdím, ale kolegové (staří trambusáci) s tím mají každou chvíli problém a musí dělat nucené regenerace.

Re: JakubS

Napsal: pon čer 25, 2018 4:56 pm
od 4215
Nejsi sám, a mě to, teď už tedy vím, regeneruje( jsem si myslel, že to vypaluje výfuk) vždy v tu nejhoší a nejméně potřebnou dobu, ve stau, při jízdě ve městě atd. To samé je čištění topení. Ve Španělsku po týdnu přes den 35st, v noci 22st, se trochu ochladilo, ráno na 18st a vzpomělo si to že to bude čistit topení. :D :D :D

Re: JakubS

Napsal: stř čer 27, 2018 9:40 pm
od JakubS
Takže konkrétně tento týden: V pondělí ráno jizda poprázdnu něco přes hodinu na nakládku. Po příjezdu regenerace o5 běží. Schválně nechcípám motor ani na váze, za což jsem ihned zjebán týpkem v budce. Vysvětluju mu že mám volvo a že když to tam zdechnu, že to buď vybuchne jak černobyl a když ne, tak že už to nikdy nenastartuju.
Cosi zamrmlal, ale přerušení regenerace jsem zažehnal.
Dál nakládka pod násepkou cca 30min. Motor stále chcrochtá, ale asi po 10ti minutách něco sykne a vše zase v normálu. Fajn. Vypínám motor a zbytek nakládky už bez. Po opětovném nastartování jde motor opět do otaček a celé se to opakuje na novo. Dál devět hodin jízdy do Antwerp nic nepozoruju. Po dojezdu na vykládku nechám vyklepat motor a celý cirkus začíná znovu.
V úterý ráno normál, po přejezdu do Dortmundu už zase to chrochtá. Atd, atd.
Vysledoval jsem, že to naskakuje většinou při jízdě poprázdnu, nebo při volnoběhu.

Můj závěr je, že je tam prostě něco na piču!!! Toto normální přece nemůže být, i když mi to tak v servisu tvrdí. Ignorovat se to dá fakt blbě, protože jízda poprázdnu je s tím fakt horor. Při jízdě bez plynu totiž auto pořád přibržduje, jak by byl retardér zatáhlý na první stupeň, takže se musí šlápnout na plyn i při jízdě z kopce.
By mi tak vyhovovalo, kdyby to začlo hořet. Vyházel bych si svoje věci, hasičáky bych hodil někam do škarpy a ještě bych si od toho odpálil cigáro. Pak bych konečně mohl šefovi zavolat, aby mi objednal Scanii 8)