Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Re: Prouza88
Dobře, dobře No škoda že si se třeba nesvezl v něčem pro porovnání, né jednou 50km Já to střídal co půlměsíc, Man, Merc, Man, FH, Man, Man... To pak poznáš co je kde špatně, s Mercedesem byl strach v zimě, to řízení nedávalo info o tom co se s autem děje, kabina se nakláněla a se spožděním to reagovalo oproti jiným.. Brzda tvrdá a ještě se to přetlačovalo se spojkou když si jel pomalu, to sem poprvé málem projel bránou když sem s tím vyjížděl z placu po 100m No a ta převodovka Do kurháče to najede na 12° a pak po sešlápnutí plynu teprf přemejšlí
Ale šlo to, no, jen když más porovnání, tak...
Ale šlo to, no, jen když más porovnání, tak...
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
No, sem to střídal tak často, že sem neměl problém, jako když vylezeš z LKW a sedneš do PKW nebo do manželčinýho, už to zkrátka znáš
Tu kabinu si špatně pochopil, né když vletím do zatáčky, ale když jedu a teď se to houpe zleva doprava, pak chceš zatočit a nevíš jestli točíš nebo se jen zhoupla kabina, a bo sedíš vysoko máš strach že se převracíš, nebo jedeš do struhy když veš levej a ono odtud foukne.. na sněhu nečitelné, vůbec v kolejích na ouzký cestě, to chcelo 50cm na každou stranu, z Manem sem bral zatáčky jak chirurg na milimetr
To řazení, no já to už dlouho neměl, ale dycky sem to retardérem dobrzdil na automat v ECO do křižovatky a zůstal tam nějakej kvalt vysokej, pak si šlápl na plyn a většinou to začlo řadit optimální kvalt a už si to nestihl
My jsme tam měli to popojíždění v kolonách, takže to jelo samo po puštění brzdy a když si ji zas sešláp, zkoušelo se to rozjet proti brzdám, vypnout a nebyl problém
Tu zvedačku ti závidím, dnes to original nejde, protože EU nařídila limit teď nevím 20% přes povolené zatížení a ještě jen do 30km/h.. Tady na volvu to má nějakou pojistku, že víc jak asi 16t tam nezatížím a to už ani ji nezvednu, jak má auto kolem těch 20t, zkrátka zůstane na zemi třeba s 500kg a nechá až do těch 16t, ale to už tam mám 30t(8t vpředu, 6t zvedačka a 16t hnaná(u Vás tam nahoře hnací )), protože to drží nějaký poměr(1:3 ???) Jakmile se překročí těch 20% nad povolené zatížení A ve 30Km/h se doufoukne z5 No a za jízdy to pak s 26t legální hmotnosti na autě vypadá následovně..
6,8t předek, 8,2t zvedačka a 11,0t hnaná Nevím proč má ta zvedačka tolik a nepustí víc na ty dvě Stejně tak jak vezu třeba jen 24t..
6,5t předek, 7,6t zvedačka a 9.9 hnaná
Maximální hodnoty v TP jsou 7,5t 7,5t a 11,5t
Tu kabinu si špatně pochopil, né když vletím do zatáčky, ale když jedu a teď se to houpe zleva doprava, pak chceš zatočit a nevíš jestli točíš nebo se jen zhoupla kabina, a bo sedíš vysoko máš strach že se převracíš, nebo jedeš do struhy když veš levej a ono odtud foukne.. na sněhu nečitelné, vůbec v kolejích na ouzký cestě, to chcelo 50cm na každou stranu, z Manem sem bral zatáčky jak chirurg na milimetr
To řazení, no já to už dlouho neměl, ale dycky sem to retardérem dobrzdil na automat v ECO do křižovatky a zůstal tam nějakej kvalt vysokej, pak si šlápl na plyn a většinou to začlo řadit optimální kvalt a už si to nestihl
My jsme tam měli to popojíždění v kolonách, takže to jelo samo po puštění brzdy a když si ji zas sešláp, zkoušelo se to rozjet proti brzdám, vypnout a nebyl problém
Tu zvedačku ti závidím, dnes to original nejde, protože EU nařídila limit teď nevím 20% přes povolené zatížení a ještě jen do 30km/h.. Tady na volvu to má nějakou pojistku, že víc jak asi 16t tam nezatížím a to už ani ji nezvednu, jak má auto kolem těch 20t, zkrátka zůstane na zemi třeba s 500kg a nechá až do těch 16t, ale to už tam mám 30t(8t vpředu, 6t zvedačka a 16t hnaná(u Vás tam nahoře hnací )), protože to drží nějaký poměr(1:3 ???) Jakmile se překročí těch 20% nad povolené zatížení A ve 30Km/h se doufoukne z5 No a za jízdy to pak s 26t legální hmotnosti na autě vypadá následovně..
6,8t předek, 8,2t zvedačka a 11,0t hnaná Nevím proč má ta zvedačka tolik a nepustí víc na ty dvě Stejně tak jak vezu třeba jen 24t..
6,5t předek, 7,6t zvedačka a 9.9 hnaná
Maximální hodnoty v TP jsou 7,5t 7,5t a 11,5t
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
To tu psal Safky, Scandinávie má vyjímku jak na víc procent tak na rychlost Tak až tam povezu buk, nechám poštelovat
Caplik mám, jak na zvednutí tak na puštění dolu, ale tu elektroniku tím neukecám Ale na měkkým to stejně nepomuže, jen se to s "plnou" tonáží zaboří, to by chtělo 6x4 no Mě to jde i ovladačem zvednout o kus, naplno nahoru ne, to pak sama spadne zvedačka.. no a taky tu mám tři polohy jízdní výšky, čudlík se třema polohama, se zvedačkou nahoře to jde jen střed a vysoká, pokud ji pustím dolu, jde i nízká, ale jen u 70 gum, na 80 spodní poloha nejde a stejně jim to na střední žere blaťáky
Caplik mám, jak na zvednutí tak na puštění dolu, ale tu elektroniku tím neukecám Ale na měkkým to stejně nepomuže, jen se to s "plnou" tonáží zaboří, to by chtělo 6x4 no Mě to jde i ovladačem zvednout o kus, naplno nahoru ne, to pak sama spadne zvedačka.. no a taky tu mám tři polohy jízdní výšky, čudlík se třema polohama, se zvedačkou nahoře to jde jen střed a vysoká, pokud ji pustím dolu, jde i nízká, ale jen u 70 gum, na 80 spodní poloha nejde a stejně jim to na střední žere blaťáky
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
Já mám edition Sociale,Rak ví,a mám knefl ,vpravo dole,ten jak zmáčknu zvednu první nápravu návěsů i s 25 t.ta pak spadne dolů jak se rozjedu
Re: Prouza88
Jožine ten mam taky, ale já tim ovládám zvedačku na autě
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
Tak ty máš full.dynamik řízení si zkoušel u Volva?to je hovadina co?
Re: Prouza88
Jozin, já to řízení mám a za mě super, sice mám tu levnější variantu bez možnosti vlastního nastavení, ale i tak pro me využití super... na tom FM nebylo a i když sou ty 2 zadní nataceny hydraulikou, byl občas problém volantem otočit.
Pro obycejne hajvej ježdění asi zbytečnost, do terénu a nebo motani se na malém place moc přínosné...
Pro obycejne hajvej ježdění asi zbytečnost, do terénu a nebo motani se na malém place moc přínosné...
Re: Prouza88
Co to dělá a jak to poznám? Mám nespíš normál, ale kolegovi šlo nějak lehce, má ale novější
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Poznáš to pri objednávce, je to za příplatek a nazývají to VDS, VolvoDynamicSteering.
Prostě posilovač řízení s proměnnou účinností, při pomalé jízdě pomůže hodně, při větší rychlosti funguje míň... mělo by to pomáhat při X věcech:
https://www.volvotrucks.cz/cs-cz/trucks ... ering.html
Prostě posilovač řízení s proměnnou účinností, při pomalé jízdě pomůže hodně, při větší rychlosti funguje míň... mělo by to pomáhat při X věcech:
https://www.volvotrucks.cz/cs-cz/trucks ... ering.html
Re: Prouza88
Tož to ja nemam, to je pro nemehla Ale je pravda že když to navalim, tak s tym na asfaltu nehnu
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prouza88
153 , bylo by možné nějaká fota tvých kontejnerových vozů ?
Re: Prouza88
VDS je bomba, na dálky ne to celkem zbytečnost, ale na místě super manipulace, člověk se nenadře jak kretén
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů