Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Re: Prouza88
https://www.youtube.com/watch?v=UAhzxEhMrlE https://www.youtube.com/watch?v=THtW8Uz-30c ...krouťák...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Prouza88
Ne ne, v pořádku, právě na to tu čekám, než se chytíš Jsou to zajímavé věci a někdy se hodí, mimochodem já to pane kolego malinko zaokrouhlil
Jde o motory(tak trošku legenda) H&D Evolution, čerpám jen co si cca pamatuji z diskuzí majitelů těch strojů atd.. Ano ten motor udělá(já honem nevím, musel bych to spočítat), a že sem se blbec přepočítal(čtyřtakt nejsou čtyři otočky ), 1⅞ otočky "naprázdno"(zhruba, máme předstih, různé časování a třeba bohatost kvůli zadnímu válci kterej se hůř chladí) a pak zapálí jeden válec(předpokládám zadní, jestli se teda ty motory točí po směru) a až se pootočí klika o těch zhruba 45°, pálí druhý válec
Už sme doma ne
Prostě jdou za sebou, takřka naráz, u hvězdicovýho motoru by to asi nešlo, tam to musí bejt napřeskáčku a eště o otočku posunutý, jinak by to urthlo kliku, ale tyhle Včka sou vlastně část takovýho motoru No a se zvukem a projevem to pak dělá divy, takovej motor má pak sílu uplně jinak
Oni to v tý americe maj nějaký "posunutý" asi ze zvyku nebo co, matně si vzpomínám na díl TopGearu, Patagonský speciál, kdy tam May mluvil o Mustangu(konkrétně Mach 1) kterej pálí napřeskáčku, nevím jak, a má to pak jimej zvukovej projev(nebručí, ale chrochtá) Musím se podívat..
Mimochodem, jak se jmenovala ta Jawa s těma dvouma pístama na jednom čepu(neposunutym) s dvěma ojnicema a pístama ve dvou válcích? Manet? 80ka?
Jde o motory(tak trošku legenda) H&D Evolution, čerpám jen co si cca pamatuji z diskuzí majitelů těch strojů atd.. Ano ten motor udělá(já honem nevím, musel bych to spočítat), a že sem se blbec přepočítal(čtyřtakt nejsou čtyři otočky ), 1⅞ otočky "naprázdno"(zhruba, máme předstih, různé časování a třeba bohatost kvůli zadnímu válci kterej se hůř chladí) a pak zapálí jeden válec(předpokládám zadní, jestli se teda ty motory točí po směru) a až se pootočí klika o těch zhruba 45°, pálí druhý válec
Už sme doma ne
Prostě jdou za sebou, takřka naráz, u hvězdicovýho motoru by to asi nešlo, tam to musí bejt napřeskáčku a eště o otočku posunutý, jinak by to urthlo kliku, ale tyhle Včka sou vlastně část takovýho motoru No a se zvukem a projevem to pak dělá divy, takovej motor má pak sílu uplně jinak
Oni to v tý americe maj nějaký "posunutý" asi ze zvyku nebo co, matně si vzpomínám na díl TopGearu, Patagonský speciál, kdy tam May mluvil o Mustangu(konkrétně Mach 1) kterej pálí napřeskáčku, nevím jak, a má to pak jimej zvukovej projev(nebručí, ale chrochtá) Musím se podívat..
Mimochodem, jak se jmenovala ta Jawa s těma dvouma pístama na jednom čepu(neposunutym) s dvěma ojnicema a pístama ve dvou válcích? Manet? 80ka?
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Mimochodem, od nového roku sem dostal přidáno, takový 3-4000, ne jen já teda, ale bejt nejlepší se vyplácí
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
To bylo k pochopení i tak
Jj hoď to sem
Jj hoď to sem
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Máš doma příručku k H&D?
Někde sem měl krásnou animaci jak ten Manet fungoval, jak to pěkně lítalo podivně, leč nemám
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Manet_M-90
Zajimavý je tam to, že ojnice by se dala nazvat jedna hlavní, a na ni kousek nad čepem napojena druhá, musel teda mejt jeden píst jinak dlouhou dráhu, objem asi nespočitatelnej a páka na něj taky šla mlinko neoptymálně A taky to dle nákresu byl jedinnej motor, kterej měl ohlou ojnici už z výroby
Někde sem měl krásnou animaci jak ten Manet fungoval, jak to pěkně lítalo podivně, leč nemám
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Manet_M-90
Zajimavý je tam to, že ojnice by se dala nazvat jedna hlavní, a na ni kousek nad čepem napojena druhá, musel teda mejt jeden píst jinak dlouhou dráhu, objem asi nespočitatelnej a páka na něj taky šla mlinko neoptymálně A taky to dle nákresu byl jedinnej motor, kterej měl ohlou ojnici už z výroby
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
To už budou pěkný léta páně
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
1997 aby sme byly exaktní
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
A copak je to za moto? Honda SH
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů