Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
dnes jsem mel moznost se svest dvojkovou oktavou,v kombajnou na hlinach,xenon,DSG,ctyrkola...nejsilnejsi dehet co tam je.Dojem-stisneny posed(mam dva metry temer)prumerna akcelarace,velmi hlucni chod motoru(bylo chladno)Trochu me to zarazilo,cekal jsem od toho podstatne vice jak to tu kazdy chvali do nebes.vsemi opovrhovany,podstatne starsi opel,s nejhorsim motorem na svete co kdy kdo vyrobil(V6cdti)jede podstatne lepe,tichsi,prostornejsi.stary automat radi podobne jak DSG,jen vice nM v nizsich otackach te kdykoliv zatlaci do sedacky.
Neřeším...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
jj me to zklamalo na cele care.opravdu jsem cekal neco vice ale to se nekonala.Ani tah,ani brzdy nic excelentni.ktomu ta spotreba 6,1 taky zadna hitparada)kombajn,ctyrkola).denne naposlucham tuny reci co to neni za ufo,pak sednu do zanovniho auta co ma najeto 40 000km,prvni majitel,prej full,a nic.uz dotoho nesednu.
Neřeším...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
My to víme, ale majitelé octávií si myslí, že jsou minimálně o segment vejš
jen tak pro zasmání, sestra mojí přítelkyně (celá rodina jsou ryze koncernový) má Fabii I a hovoří o ní jak o autě střední třídy. Naše Mazda 323 sedan je proti tomu malé auto, čím si vysvětluje, že ta 1.5 v Mazdě jede víc, než 1.4 ve fabii, která je podle ní stejně velká jako C5 a když jsem jí svezl Cliem, tak povídala, že v menším autě ještě neseděla
no a jejich Passat B5.5 1.9TDi 74kW, to už je auto jako kráva a letí to jak prase - Megane 2.0 16V (motor jako Clio Williams) a BMW 530i je proti tomu lenora
jen tak pro zasmání, sestra mojí přítelkyně (celá rodina jsou ryze koncernový) má Fabii I a hovoří o ní jak o autě střední třídy. Naše Mazda 323 sedan je proti tomu malé auto, čím si vysvětluje, že ta 1.5 v Mazdě jede víc, než 1.4 ve fabii, která je podle ní stejně velká jako C5 a když jsem jí svezl Cliem, tak povídala, že v menším autě ještě neseděla
no a jejich Passat B5.5 1.9TDi 74kW, to už je auto jako kráva a letí to jak prase - Megane 2.0 16V (motor jako Clio Williams) a BMW 530i je proti tomu lenora
BES - běs
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
...tady to skoro vypadá, jako v tématu Volvo, kde Jirka Novák pořád chválí tu svojí starou patnáctitunu a tvrdí, že lepší kára neni
oktávku nemám a nikdy jsem neměl, ale párkrát jsem si v různejch celkem pojezdil, a dvoulitrový tdi (103/110 kW) jede slušně, na předjíždění na okreskách to stačí úplně bohatě, na cestovních 160 na dálnici je to až až... spotřeba 6,1 na 4x4 kombík mi přijde úplně v pohodě... a co nemůže oktávce upřít vůbec nikdo je podvozek, i když teď sednu do dvojkový se 160tkm za sebou, tak podvozkově je to auto prostě stabilní, příjemný, dobře naladěný... o O3 ani nemluvě.
ale vlastně ne, kdejakej starej krám o třídu níž je dozajista jisto jistě lepší kára!
A nebo je to spíš tim, že naložená oktávka stojí třičtvrtě mega a čecháčci ji prostě nemůžou odpustit, že už to neni lidový vozítko, jako za časů favorita, a že si ji nemůžou dovolit?
oktávku nemám a nikdy jsem neměl, ale párkrát jsem si v různejch celkem pojezdil, a dvoulitrový tdi (103/110 kW) jede slušně, na předjíždění na okreskách to stačí úplně bohatě, na cestovních 160 na dálnici je to až až... spotřeba 6,1 na 4x4 kombík mi přijde úplně v pohodě... a co nemůže oktávce upřít vůbec nikdo je podvozek, i když teď sednu do dvojkový se 160tkm za sebou, tak podvozkově je to auto prostě stabilní, příjemný, dobře naladěný... o O3 ani nemluvě.
ale vlastně ne, kdejakej starej krám o třídu níž je dozajista jisto jistě lepší kára!
A nebo je to spíš tim, že naložená oktávka stojí třičtvrtě mega a čecháčci ji prostě nemůžou odpustit, že už to neni lidový vozítko, jako za časů favorita, a že si ji nemůžou dovolit?
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Globe, nezapomínej, že Jirka Novák má octávii taky a to sice 1.8T s pětiventilovou hlavou AUDI, kterou kromě Lamborghini nikdo jinej nemá, 118kW a do dnes je bezkonkurenční, spolehlivá, nadprůměrně dynamická a úsporná.
v O3 jsem nejel, ale podvozek O2 mi teda jako nějaká extra třída nepříjde, ale netvrdím, že špatnej.
v O3 jsem nejel, ale podvozek O2 mi teda jako nějaká extra třída nepříjde, ale netvrdím, že špatnej.
BES - běs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů