Stránka 3 z 7

Napsal: pon zář 13, 2010 10:24 pm
od JiRaY
Interkoul-zkusil bych vyměnit řidiče,to pomůže určitě :lol:

Palics,to je ale krasavec,červený Lucifer,jedna z nejhezčích barev :D

Napsal: sob bře 12, 2011 5:09 pm
od Johnny_P
Mám takový problém s xantií, za jízdy je teplota v pohodě, ale jak ji nechám stát a bežet na volnoběh, tak začně teplota dost stoupat, čím by to mohlo být :?:
jo a je to diesel

Napsal: sob bře 12, 2011 6:27 pm
od Tomik
vodní pumpa nebo větrák

Napsal: pon črc 11, 2011 11:40 pm
od Pawel
C3 na prodej,jsem dnes viděl

Obrázek

Obrázek

Napsal: stř črc 13, 2011 11:51 pm
od JiRaY
Ale Johhny,řešíš teplotu u TurboD? :lol: Neřešitelný :lol:
Já taky řešil,pokud máš čistou kapalinu v chladiči,chladič propláchnutý Wapkou zvenku,a sahary se ti spouští,tak to neřeš,já to mám stejně,s tím rozdílem že za jízdy mi to taky občas vyleze,třeba když to peru do velkého kopce,pak to zas ochladne,ale vůbec v těchchle třicítkách když jedu,tak běhá ručička okolo 80ti,jakmile zastavím,šups a je tam 90,a už řvou sahary,nechám minutku,než vypnou,pak to chcípnu a pokoj :D

Jinak k tomuhle mám jednu humornou příhodu,před 2.lety jsme se vypravili do Holetína,pro nějaké díly na druhou Xa,po cestě tam se mi tak něják nezdála teplota,ale vždy seply sahary a dobrý,podotýkám bylo venku přes třicet ve stínu...při zpáteční cestě ,v jednom stoupání začala lézt teplota nahoru...90,100,110,sahary NIC! :lol: Pouštím klimu,nic,zastavuji že mrknu pod kapotu,tahám za páčku a RRUP,prasklo lanko na kapotu,kapota samozřejmě neotevřená :lol:
Lezu zpátky do auta,na teploměru 120,musíme jet dál,takže po zbytek cesty do prahy jsem se skoro nedotýkal plynu,jakékoliv přidání plynu znamenalo teplotu nahoru,jel jsem domů 70kou :lol:

Napsal: sob črc 23, 2011 2:06 pm
od Johnny_P
JiRaY: no, já sem z té Xantie na nervy, taky ve vedrech to vylítne třeba na 110, vodní pumpa je prý v pohodě, sahary taky, tak nevím kde ti francouzi udělali chybu :lol:

Napsal: sob črc 23, 2011 3:58 pm
od Pavel Šebek
Chybu udělali, že se nedrželi jenom Dijónské hořčice :)

Napsal: pát led 27, 2012 8:44 pm
od liebherr
Kluci jak tu popisujete záhady s tou teplotou motoru tak mám taky ten problém. Když zastavím tak najednou teplota vyskočí z ničeho nic nahoru. Pak se sepnou sahary a spadne to dolů. Cestou to neudělá vůbec nic a je to v pohodě. Jo a to když se mě to ohřeje tak na mě začně řvát STOP. Bylo to v servisu a tam řekli, že to nedokážou identifikovat, leda by musely měnit všechny čidla ado toho se mě fakt nechce. A je to benzín 1,4i a je to berlingu rok výroby 2001. Ale jinak auto perfektní a spolehlivé.

Napsal: pát led 27, 2012 9:34 pm
od Pavel Šebek
vodní pumpa, možná

Napsal: stř čer 27, 2012 10:30 am
od mkaja
tak se také přidávám do klubu citroen. :D :D. Je to citroen xsara exclusive 1.8i 16v 81kw :wink: :idea: Auto mám už delší dobu , ale až teď jsem si všim, že tu jsou i osobáky :-) Ještě taková zajímavost nad kterou se při technický pozastavujou jak může mít napsané distanční podložky na kola ve velkém techničáku :-) Prý se to jentak nevidí.
Obrázek

Napsal: čtv čer 28, 2012 11:35 pm
od JiRaY
Aaa,další Luciferka :) Hezký to máš :wink:

Napsal: sob čer 30, 2012 4:51 pm
od mkaja
Luciferka?? :-) :D

Napsal: pon črc 02, 2012 7:58 pm
od JiRaY
Pokud se nepletu,tak tomuhle odstínu barvy se říká Lucifer-Rot,možná že to foťák zkresluje,ale měla by to být ona :wink:

Napsal: pát črc 06, 2012 8:21 am
od mkaja
:D no nevím já mám v techničáku červená metalíza ale je možný, že se jí tak říká :wink:

Napsal: úte pro 17, 2013 9:36 pm
od davadrak
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Moje vajíčko zatím spokojenost jezdi to za pár kaček motor 2,0hdi