Ale Johhny,řešíš teplotu u TurboD?
Neřešitelný
Já taky řešil,pokud máš čistou kapalinu v chladiči,chladič propláchnutý Wapkou zvenku,a sahary se ti spouští,tak to neřeš,já to mám stejně,s tím rozdílem že za jízdy mi to taky občas vyleze,třeba když to peru do velkého kopce,pak to zas ochladne,ale vůbec v těchchle třicítkách když jedu,tak běhá ručička okolo 80ti,jakmile zastavím,šups a je tam 90,a už řvou sahary,nechám minutku,než vypnou,pak to chcípnu a pokoj
Jinak k tomuhle mám jednu humornou příhodu,před 2.lety jsme se vypravili do Holetína,pro nějaké díly na druhou Xa,po cestě tam se mi tak něják nezdála teplota,ale vždy seply sahary a dobrý,podotýkám bylo venku přes třicet ve stínu...při zpáteční cestě ,v jednom stoupání začala lézt teplota nahoru...90,100,110,sahary NIC!
Pouštím klimu,nic,zastavuji že mrknu pod kapotu,tahám za páčku a RRUP,prasklo lanko na kapotu,kapota samozřejmě neotevřená
Lezu zpátky do auta,na teploměru 120,musíme jet dál,takže po zbytek cesty do prahy jsem se skoro nedotýkal plynu,jakékoliv přidání plynu znamenalo teplotu nahoru,jel jsem domů 70kou