Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
Uživatelský avatar
Multi
Příspěvky: 466
Registrován: čtv črc 28, 2011 7:45 pm
Bydliště: SK

Příspěvek

ak by mal niekto záujem o nerezový rám na iveco eurocargo viac info tu http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?t=8745
Naposledy upravil(a) Multi dne ned říj 30, 2011 3:18 pm, celkem upraveno 1 x.
úte zář 20, 2011 5:38 pm

automobilie
Příspěvky: 59
Registrován: čtv lis 12, 2009 10:31 am
Bydliště: Vyškov

Příspěvek

Iveco + hákový nosič csao + hydraulická ruka PM : ObrázekObrázek
stř říj 05, 2011 8:02 am

HomoFaber
Příspěvky: 383
Registrován: sob led 24, 2009 10:18 pm

Příspěvek

Jedno zaujimave EuroCargo na zel. st. v Santiago de Compostela, ES, 2.10.2011
Chodi to po kolajach, ale znacku ako normalne auto - tak to mu asi prehodia kolesa a moze ist po ceste...

Obrázek
ned říj 09, 2011 6:21 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pokud jsem googloval správně, tak rozchod kolejí ve španělsku je 1668mm. Rozchod kol PN na Cargu by měl být 1930mm. Hm hm, tak...ono to asi s tím speciálním diskem pasuje, jak je vidět :-)
ned říj 09, 2011 7:12 pm

Bambino

Příspěvek

A troleje to má kde ? :think: :lol:
ned říj 09, 2011 7:37 pm

martan01
Příspěvky: 67
Registrován: ned úno 15, 2009 12:49 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Mam par dotazu k modelu Eurocargo:

Od jakeho roku jse vyrabi ?
Jak je to s oznacenim poredevsim u vozidel pod 10 tun.
Jake nejmensi kola/pneu jse na vozidle pouziva ?
Kolika rychlostni je prevodovka?
Setkal jsem se z oznacenim Tector. Co toto oznaceni znamena ?
Jak je to s poruchovosti techto vozidel a nasledna cena nahradich dilu.

Poradte mi pripadne alespon 2 konkurenty k tomuto vozidlu ?
Dekuji J.M
čtv led 05, 2012 5:08 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

Myslím že se Carga vyrábí od 1993 a pod deset tun je označení 65E12 , 65E14 , 75E14 , 75E15 , 75E17 , 75E18 , 80E15 , 80E21 ( nejsilnější ) a o těších ti nic neřeknu , protože mě už už ani nelíbí ty vylezlí blatníky na těch Cargách :lol: . Nejmenší kola se používají 16´ . Prevodovka od 5 ti fofra až po 8 ( myslím ) . A ten Tector znamená že už má ten motor víc elektroniky ( lajcky ) a je to už Euro III a víc . Poruchovost to záleží jakej kus koupíš Já měl 65E12cku a ta šlapala bez problémů :wink: .

Jasného konkurenta bych viděl na Manu a Mercedesa s ostatnímy už zkušenost nemám.
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
čtv led 05, 2012 6:30 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 662
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Atego je dost těžký. Takže pokud mu jde o nosnost, tak bych ho vypustil. V těch číslech je celková hmotnost a výkon motoru. Např.75E17 = celková 7500kg a motor 170PS.
čtv led 05, 2012 7:02 pm

martan01
Příspěvky: 67
Registrován: ned úno 15, 2009 12:49 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

jj presne tak nejak jsem to potreboval vysvetlit. Jde poznat ten Tektor podle necho na prvni pohled ?
Jak je to ze spotrebou ?
čtv led 05, 2012 10:13 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 662
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Zvenku ho poznám jen že to má napsané na přední masce. Jinak bych řekl, že někde od roku výroby 2003 to budou všechno Tectory. Ten starší motor je lepší, protože je jednoduchej. Na druhou stranu bude olítanej a má max Euro2. Snad to auto ještě koupit z Německa, protože tam nejezdí dálkovou přepravu. Řekl bych, že Carga rv tak 2003-05 těch drátů maj únosně. Ale u mladších se to začíná víc a víc komplikovat. To je ale u všech aut stejný. Na náhradní díly je iveco snad nejlevnější. Největší masakr byl renault, Man taky nepatřil mezi nejlevnější a MB nevím.
pát led 06, 2012 12:05 am

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

Spotřeba já měl kolem 17 l/100km a to jsem měl naloženo 3,5 t + 3 t . S tou cenou hele nevim já měl Vario a na to byly ND celkem levný 8)
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
pát led 06, 2012 3:10 pm

martan01
Příspěvky: 67
Registrován: ned úno 15, 2009 12:49 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

jj Tvuj naklad znam. Co mate za oznaceni ?
sob led 07, 2012 3:01 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

Ted nevím jestli myslíš Iveco to bylo 65E12 ( my jsme z toho udělali 65E14 :D ) a Vario bylo 612cka Sprinter motor ( samozdřejmě lepší je 814cka )
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
sob led 07, 2012 5:40 pm

Uživatelský avatar
Multi
Příspěvky: 466
Registrován: čtv črc 28, 2011 7:45 pm
Bydliště: SK

Příspěvek

ned led 29, 2012 5:21 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak,já jsem jezdil rok a půl na Ivecu Eurocargo 75E17(TECTOR) Euro 3,rok výroby 2005,plachta a dlouhá zvýšená kabina,co se týče pohodlí,to tam rozhodně bylo,to auto je relativně tiché a obratné,a jede hezky,jen má trošku zvláštní průběh krouťáku,a ve spojení se šestikvaltem to nebylo úplně ideální,ta šestka se dala řadit až nad 80km,a když jsem jezdil max 85km/h,tak jsem pořád kvaltoval,i na dálnicích,taktéž jsem při rozjezdech pořád střídal jedničku dvojku,ta převodovka byla asi stavěná na to aby se jezdilo nikoliv 50/70/80,ale 60/80/90,prostě furt to chtělo abych jel rychleji než podle předpisů :lol:

Spotřebu jsem měl myslím si slušnou,uměl jsem s tím jet i za 14,5 litru,ale i za 17,průmernou jsem za tu dobu měl nějakých 15,6 litrů a to se vozilo pořád něco přes tři tuny,plná tonáž,ovšem já mám hoodně lehkou nohu,spotřeba mi dělá výplatu :D

Problémem u tohohle auta byla elektronika,věčně něco na palubní desce svítilo,kazilo se ABS,hlásilo občas poruchu brzd,selhání EDC,pak to nešlo natočit,rozsvěcelo se všechno možné i nemožné,po čase to zase samo zhasínalo,registr závad na diagnostice vždy čistý :D Většinu závad jsem si řešil sám,víkendy pod autem s Konkorem v ruce,rozpojovat kontakty,jít po kostrách,čistit udržovat promazávat,jako u Liazky,tím se mi dařilo udržovat závady na rozumné míře aby to jezdilo,jak pod to člověk měsíc nelehl,tak měl na palubce barevnou hudbu a pípalo to :lol:
Taky mně ničilo startování,někdy to startovalo jen s vyšláplou spojkou,jindy zase bez ní ,motor točil někdy 15 otáček než chytil,jindy chytnul na drc,a prostě podobné pytloviny mně na tom autě hrozně sraly,taky tam šly hrozně blbě kvalty,muselo se řadit s meziplynem dolů i nahoru jinak by člověk udělal skříň,zpátečka šla jen přes dvojku,jinak šla přes zuby,servořízení šlo i po repasi hodně ztuha, atd...

Přitom to bylo udržované auto po prvním majiteli z německa,zvenku i interiér jako nový najeto 450 000km,motor nebral olej,tahal,motoricky ve skvělém stavu,ale řazení,elektrika,servo jedna velká tragédie :!:

Zkrátka,pohodlné a tiché auto,umí jezdit hodně úsporně,ale vybere si to na servisu,věčný koloběh problémů s elektronikou,spolehlivost nic moc a to auto člověka otravuje,sere na pokračování s drobnostmi,hodně bych uvážil jestli si takové auto pořídit znovu,já osobně už jsem ho měl a znova po něm netoužím :lol:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon led 30, 2012 11:20 am

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů