Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv lis 12, 2009 10:31 am
- Bydliště: Vyškov
Mam par dotazu k modelu Eurocargo:
Od jakeho roku jse vyrabi ?
Jak je to s oznacenim poredevsim u vozidel pod 10 tun.
Jake nejmensi kola/pneu jse na vozidle pouziva ?
Kolika rychlostni je prevodovka?
Setkal jsem se z oznacenim Tector. Co toto oznaceni znamena ?
Jak je to s poruchovosti techto vozidel a nasledna cena nahradich dilu.
Poradte mi pripadne alespon 2 konkurenty k tomuto vozidlu ?
Dekuji J.M
Od jakeho roku jse vyrabi ?
Jak je to s oznacenim poredevsim u vozidel pod 10 tun.
Jake nejmensi kola/pneu jse na vozidle pouziva ?
Kolika rychlostni je prevodovka?
Setkal jsem se z oznacenim Tector. Co toto oznaceni znamena ?
Jak je to s poruchovosti techto vozidel a nasledna cena nahradich dilu.
Poradte mi pripadne alespon 2 konkurenty k tomuto vozidlu ?
Dekuji J.M
Myslím že se Carga vyrábí od 1993 a pod deset tun je označení 65E12 , 65E14 , 75E14 , 75E15 , 75E17 , 75E18 , 80E15 , 80E21 ( nejsilnější ) a o těších ti nic neřeknu , protože mě už už ani nelíbí ty vylezlí blatníky na těch Cargách . Nejmenší kola se používají 16´ . Prevodovka od 5 ti fofra až po 8 ( myslím ) . A ten Tector znamená že už má ten motor víc elektroniky ( lajcky ) a je to už Euro III a víc . Poruchovost to záleží jakej kus koupíš Já měl 65E12cku a ta šlapala bez problémů .
Jasného konkurenta bych viděl na Manu a Mercedesa s ostatnímy už zkušenost nemám.
Jasného konkurenta bych viděl na Manu a Mercedesa s ostatnímy už zkušenost nemám.
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
Zvenku ho poznám jen že to má napsané na přední masce. Jinak bych řekl, že někde od roku výroby 2003 to budou všechno Tectory. Ten starší motor je lepší, protože je jednoduchej. Na druhou stranu bude olítanej a má max Euro2. Snad to auto ještě koupit z Německa, protože tam nejezdí dálkovou přepravu. Řekl bych, že Carga rv tak 2003-05 těch drátů maj únosně. Ale u mladších se to začíná víc a víc komplikovat. To je ale u všech aut stejný. Na náhradní díly je iveco snad nejlevnější. Největší masakr byl renault, Man taky nepatřil mezi nejlevnější a MB nevím.
Tak,já jsem jezdil rok a půl na Ivecu Eurocargo 75E17(TECTOR) Euro 3,rok výroby 2005,plachta a dlouhá zvýšená kabina,co se týče pohodlí,to tam rozhodně bylo,to auto je relativně tiché a obratné,a jede hezky,jen má trošku zvláštní průběh krouťáku,a ve spojení se šestikvaltem to nebylo úplně ideální,ta šestka se dala řadit až nad 80km,a když jsem jezdil max 85km/h,tak jsem pořád kvaltoval,i na dálnicích,taktéž jsem při rozjezdech pořád střídal jedničku dvojku,ta převodovka byla asi stavěná na to aby se jezdilo nikoliv 50/70/80,ale 60/80/90,prostě furt to chtělo abych jel rychleji než podle předpisů
Spotřebu jsem měl myslím si slušnou,uměl jsem s tím jet i za 14,5 litru,ale i za 17,průmernou jsem za tu dobu měl nějakých 15,6 litrů a to se vozilo pořád něco přes tři tuny,plná tonáž,ovšem já mám hoodně lehkou nohu,spotřeba mi dělá výplatu
Problémem u tohohle auta byla elektronika,věčně něco na palubní desce svítilo,kazilo se ABS,hlásilo občas poruchu brzd,selhání EDC,pak to nešlo natočit,rozsvěcelo se všechno možné i nemožné,po čase to zase samo zhasínalo,registr závad na diagnostice vždy čistý Většinu závad jsem si řešil sám,víkendy pod autem s Konkorem v ruce,rozpojovat kontakty,jít po kostrách,čistit udržovat promazávat,jako u Liazky,tím se mi dařilo udržovat závady na rozumné míře aby to jezdilo,jak pod to člověk měsíc nelehl,tak měl na palubce barevnou hudbu a pípalo to
Taky mně ničilo startování,někdy to startovalo jen s vyšláplou spojkou,jindy zase bez ní ,motor točil někdy 15 otáček než chytil,jindy chytnul na drc,a prostě podobné pytloviny mně na tom autě hrozně sraly,taky tam šly hrozně blbě kvalty,muselo se řadit s meziplynem dolů i nahoru jinak by člověk udělal skříň,zpátečka šla jen přes dvojku,jinak šla přes zuby,servořízení šlo i po repasi hodně ztuha, atd...
Přitom to bylo udržované auto po prvním majiteli z německa,zvenku i interiér jako nový najeto 450 000km,motor nebral olej,tahal,motoricky ve skvělém stavu,ale řazení,elektrika,servo jedna velká tragédie
Zkrátka,pohodlné a tiché auto,umí jezdit hodně úsporně,ale vybere si to na servisu,věčný koloběh problémů s elektronikou,spolehlivost nic moc a to auto člověka otravuje,sere na pokračování s drobnostmi,hodně bych uvážil jestli si takové auto pořídit znovu,já osobně už jsem ho měl a znova po něm netoužím
Spotřebu jsem měl myslím si slušnou,uměl jsem s tím jet i za 14,5 litru,ale i za 17,průmernou jsem za tu dobu měl nějakých 15,6 litrů a to se vozilo pořád něco přes tři tuny,plná tonáž,ovšem já mám hoodně lehkou nohu,spotřeba mi dělá výplatu
Problémem u tohohle auta byla elektronika,věčně něco na palubní desce svítilo,kazilo se ABS,hlásilo občas poruchu brzd,selhání EDC,pak to nešlo natočit,rozsvěcelo se všechno možné i nemožné,po čase to zase samo zhasínalo,registr závad na diagnostice vždy čistý Většinu závad jsem si řešil sám,víkendy pod autem s Konkorem v ruce,rozpojovat kontakty,jít po kostrách,čistit udržovat promazávat,jako u Liazky,tím se mi dařilo udržovat závady na rozumné míře aby to jezdilo,jak pod to člověk měsíc nelehl,tak měl na palubce barevnou hudbu a pípalo to
Taky mně ničilo startování,někdy to startovalo jen s vyšláplou spojkou,jindy zase bez ní ,motor točil někdy 15 otáček než chytil,jindy chytnul na drc,a prostě podobné pytloviny mně na tom autě hrozně sraly,taky tam šly hrozně blbě kvalty,muselo se řadit s meziplynem dolů i nahoru jinak by člověk udělal skříň,zpátečka šla jen přes dvojku,jinak šla přes zuby,servořízení šlo i po repasi hodně ztuha, atd...
Přitom to bylo udržované auto po prvním majiteli z německa,zvenku i interiér jako nový najeto 450 000km,motor nebral olej,tahal,motoricky ve skvělém stavu,ale řazení,elektrika,servo jedna velká tragédie
Zkrátka,pohodlné a tiché auto,umí jezdit hodně úsporně,ale vybere si to na servisu,věčný koloběh problémů s elektronikou,spolehlivost nic moc a to auto člověka otravuje,sere na pokračování s drobnostmi,hodně bych uvážil jestli si takové auto pořídit znovu,já osobně už jsem ho měl a znova po něm netoužím
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů