Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Tommy
Příspěvky: 17
Registrován: pon říj 26, 2009 4:52 pm
Bydliště: Horka, okres Chrudim

Eurocargo řadící páka

Příspěvek

Zdravím, potřeboval bych na EC rv. 99 sundat hlavici řadící páky. Nevíte jak se to dělá? Vyšroubovat ani vytáhnout nejde. Díky za rady
čtv říj 29, 2009 5:21 pm

Tommy
Příspěvky: 17
Registrován: pon říj 26, 2009 4:52 pm
Bydliště: Horka, okres Chrudim

Příspěvek

Tak když nikdo neví, tak hodím jinou otázku. Špatně mi ukazuje otáčkoměr. Na volnoběh normálně ukazoval tak 500 - 600 ot. Teď na volnoběh ručička klesne na doraz, a kdyý jedu, tak podle budíku vytočim max na 1200 ot. Ale motor jde stále stejně. Kontakty na spojích od čidla jsem prostřík sprejem na kontakty a žádná změna. Může být příčina v čidle? Je možnost ho nějak vyzkoušet?
pát lis 13, 2009 4:13 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak já mám jinej problémek.Na Cargu(v podpisu) mně strašně,ale opakuju strašně za jízdy a na volnoběh drnčí řadící páka,to není drnčení,jako spíš pekelný rachot,a mlácení,musím jí držet a tlačit na stranu,aby se to ztišilo,taky tam je asi centimetr vůle v každém směru,a trošku i nahoru dolu,dají se tam vyměnit nějaká futra,nebo se to musí měnit komplet?Dál,dělají se na to věci i v drihovýrobě,nebo mi zbyde jedině Iveco servis?Dík
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte bře 02, 2010 9:55 pm

KUNA
Příspěvky: 117
Registrován: čtv říj 22, 2009 7:30 pm
Bydliště: Hospoda

Příspěvek

Myslim že ta hlavice se dá vyrvat ven silou ale bacha at tam neco nezkurvíš, setkal sem se s plno ivecama ec a jestli máš tectora tu e17 to je drnčák neuveritelnej vule by mohly delat ty uložení řadicí tyče nebo kulisa v kabině ale centák nic moc neni u tohohle auta je to naprosto normální i to drnčení. u 120 8mikvalt se mnel vuli kolem 10 cm vylágrovaný pouzdra jak bejk a auto jezdí eště ted vesele dál ale s jiným řidičem :D :D
stř bře 03, 2010 6:53 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No,tak dneska jsme volali do servisu,opravit se to dá,ale za nemalý peníze,je to samozřejmě Tector 75 E17 :lol:
Drnčí všechno,a to tak že hodně,ale nejhorší je ta řadička,to je peklo.Na volnoběh zastudena dokonce i trochu kolísají otáčky že ručička pochoduje nahoru dolu.

No,nejhorší na tom autě je to řazení,zlatej starej medvědes,ten má řazení skoro po milionu lepší jak iveco po 400tkm.Jdou tam hlavně hrozně ztuha kvalty,resp.1,2,3,nejen že je to nepřesný ale je to eště gumový,páka pruží,a kolikrát se nedá dořadit,takže snad to ty futra spravěj.

Jinak je to auto krásný,moderní,mraky místa všude,a tak vůbec,pohodlný sedačky,ale zpracování tragédie.

Taková trochu trapná otázka-co tam vlastně patří za olej?Tipoval bych nějakou 10W40,ale slyšel jsem i 15W40,ale u takovýho moderního elektronickýho motoru se mi to moc nezdá :wink: Dík
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř bře 03, 2010 9:39 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

JiRaY: my jsme na Cargo nakupovali věci ve Spído Říčany. http://www.portalricany.cz/spido-cz-s-r ... nich-dilu/

a ten olej, podívej se, co se tam dávalo před tím
BES - běs
čtv bře 04, 2010 2:19 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

olej bych viděl na syntetiku všude
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
čtv bře 04, 2010 2:31 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jestli do toho někdo předtím nalil polo nebo minerál, tak syntetiku rozhodně ne!
BES - běs
čtv bře 04, 2010 2:51 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

no pokud to je po nějakém blbci tak to můžeš čekat cokoliv ale od výroby určitě syntetika
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
čtv bře 04, 2010 3:04 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak dneska jsme do něj vrznuli Total Rubia 10W40 plná syntetika,lijeme ho všude,snad mu neublíží,necháme ho tam tak 10 000km.
Auto bylo přitažené z německa,rovnou z provozu,půl roku stálo v bazaru.
Štítek o oleji tam žádnej nebyl,filtry byly všechny IVECO,vzducháč i vysoušeč totálně zahumusený. :roll:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv bře 04, 2010 8:50 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

10W40 je polosyntetika, ne?
BES - běs
čtv bře 04, 2010 8:54 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

ano to je polo plná je 5W 40
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
čtv bře 04, 2010 8:55 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

nenadavej na iveco euro cargo ..vše je o řidičovi a udržbě........ta řadici paka se da normalně zpravit koupiš futra .....olej 10w40.........ta převodvka tam taky neni na věky zaleži v jakym režimu jezdila ...pokud ve špatnym tak počitej že tam začnou pochodovat hřidele........ :!:
čtv bře 04, 2010 9:02 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No,nedá se to takhle dělit,existuje 5W40 polosyntetika,stejně tak jako existuje 10W40 v plné syntetice.Záleží na specifikaci.
Tohle je olej Total Rubia 8600 splňující specifikace MB 228.5,kdysi jsme ho brali do actrosa.
No,a je to ta plná syntetika,vážně,píšou to i v produktovým listě.

No,ty futra se budou muset dělat,jsou tam vůle jak hovado,na tom pákování.a natrženej silentblok,hlavně v tý kouli pod kabinou je to volný.

Nevím co si mám o ivecu myslet,jako je to auto na oko krásný,luxusní,akorát kvalita plastů je fakt nadraka,všechno se klepe,drnčí,nic nikde nedrží,ale to se poddá.

Jenom to řazení je fakt strašný :D
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv bře 04, 2010 9:42 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

neznam to auto vše je o lidech a pravidelnem servisu ....ale ty futra to nemusi zachranit ten převod........taky se muže stat že pujdete do převodu......
čtv bře 04, 2010 10:47 pm

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů