Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Re: Trakker

Příspěvek

Kam se dá na Trakkeru 6x6 sklápěči namontovat rezerva. (Němci to neřeší)
úte led 31, 2017 6:01 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Trakker

Příspěvek

Na korbu?
úte led 31, 2017 11:03 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Re: Trakker

Příspěvek

Vejde se tam když to má výfuk za kabinou nahoru?
stř úno 08, 2017 6:10 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Trakker

Příspěvek

Záleží, jak to máš postavený... Nebo ji Meiller Kipper měl pod korbou v šasi, to jsem ale moc nepochopil :shock: Popř. ji dáš za řidiče ne...
stř úno 08, 2017 8:56 pm

pon úno 20, 2017 8:20 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Re: Trakker

Příspěvek

Na co je to kolečko na konci té vrchní hřídelky? Zajímavá je ta velikost výfukového tlumiče pro e6.
stř úno 22, 2017 8:22 am

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Trakker

Příspěvek

Plachtování. Po tom kolečku chodí lanka v korbě, které tahají plachtu.
stř úno 22, 2017 3:23 pm

Malča
Příspěvky: 126
Registrován: čtv lis 27, 2014 7:00 pm
Bydliště: Brno

Re: Trakker

Příspěvek

Ty lanka v korbě je hodně špatná varianta na plachtování.
stř úno 22, 2017 7:39 pm

antonin syrovy ml.
Příspěvky: 629
Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
Bydliště: Loučná nad Desnou

Re: Trakker

Příspěvek

Obrázek Obrázek
stř bře 15, 2017 7:51 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Re: Trakker

Příspěvek

Tak že rezervu vzdávám. Budu jezdit s asistenční kartou od pojišťovny a s opravnými knoty + hadicí na foukání gum.
Obrázek Obrázek
čtv bře 23, 2017 1:52 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Re: Trakker

Příspěvek

Vážně se nevejde pod korbu?u maillera mám pod korbou na rezervu místo.
pon bře 27, 2017 9:42 pm

141.Luta
Příspěvky: 336
Registrován: úte čer 28, 2011 11:02 pm
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Trakker

Příspěvek

stř bře 29, 2017 9:50 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Re: Trakker

Příspěvek

Mám dotaz. Je normální, že po zhasnutí motoru uniká do tlaku 6 barů vzduch přes čtyrcestný ventil? Dále mě vytáčí absence základové barvy na rámu vozidla. Takhle blbě degradovat kvalitu vozidla. Spodní rám po 5 letech totálně zrezivělej, vrchní pomocný rám od Meillerů se leskne novotou.
stř dub 05, 2017 8:34 am

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Trakker

Příspěvek

Ne, normální to není, nic neuniká, normálně drží.
stř dub 05, 2017 10:01 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Re: Trakker

Příspěvek

Já se dopátral k následujícímu zjištění. Bohužel jenom pomocí překladače.

Co to znamená pro vás?
V případě, když je motor vypnutý (tj. Kompresor není dobíjení systém) tam
je únik ze servisního nádrží:
• Tlak v servisní nádržích může klesnout dostatečně aktivovat
Bezpečnostní prvek.
• Výsledek aktivaci bezpečnostního prvku je, že Spring Brake Reservoir
odvětráván (prostřednictvím interního tlumivkou do atmosféry).
• Větrací vzduchu pomocí funkce Safety přes odvzdušňovací ventilu
by mohla být nesprávně vnímána jako vadný ventil, jako je průtoková rychlost malá
(Řídí vnitřní sytič) a dochází k němu po dobu několika minut (je zde
Mnoho vzduchu v jarním Brake přehrady ventilovat přes sytič)! Pokud se během testování vozidla tlak v jedné nebo obou služeb nádrží poklesne pod
4 bar, je možné, že bezpečnostní funkce uvnitř ventilu Four Circuit Protection
začne fungovat dává stálý výtok vzduchu z odvzdušňovače (viz obrázek níže
pro umístění odvzdušňovacím). Pokud se setkáte s „únik“ z odvětrání pak nabíjení
Servisní Nádrže až 5 barů nebo vyšší a znovu zkontrolujte, zda ventil úniku.
Při normálním provozu systému by nemělo docházet k úniku vzduchu skrz odvzdušňovací z A
Čtyři obvodů Valve Protection. Je-li průtok vzduchu skrz odvzdušňovací zastaví při služba
Nádrže jsou dobíjeny pak to ukazuje, že bezpečnostní funkce správně fungovat. Nezapomeňte se přesvědčit, že tlak v VŠECH nádržích NAD 5 BAR
PŘED kontroly těsnosti na FOUR OKRUH Ochranný ventil.
Obrázek
čtv dub 06, 2017 8:03 am

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů