Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Re: Trakker
Kam se dá na Trakkeru 6x6 sklápěči namontovat rezerva. (Němci to neřeší)
Re: Trakker
Na korbu?
Re: Trakker
Vejde se tam když to má výfuk za kabinou nahoru?
Re: Trakker
Záleží, jak to máš postavený... Nebo ji Meiller Kipper měl pod korbou v šasi, to jsem ale moc nepochopil Popř. ji dáš za řidiče ne...
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: Trakker
Na co je to kolečko na konci té vrchní hřídelky? Zajímavá je ta velikost výfukového tlumiče pro e6.
Re: Trakker
Plachtování. Po tom kolečku chodí lanka v korbě, které tahají plachtu.
Re: Trakker
Ty lanka v korbě je hodně špatná varianta na plachtování.
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: Trakker
Vážně se nevejde pod korbu?u maillera mám pod korbou na rezervu místo.
Re: Trakker
Mám dotaz. Je normální, že po zhasnutí motoru uniká do tlaku 6 barů vzduch přes čtyrcestný ventil? Dále mě vytáčí absence základové barvy na rámu vozidla. Takhle blbě degradovat kvalitu vozidla. Spodní rám po 5 letech totálně zrezivělej, vrchní pomocný rám od Meillerů se leskne novotou.
Re: Trakker
Ne, normální to není, nic neuniká, normálně drží.
Re: Trakker
Já se dopátral k následujícímu zjištění. Bohužel jenom pomocí překladače.
Co to znamená pro vás?
V případě, když je motor vypnutý (tj. Kompresor není dobíjení systém) tam
je únik ze servisního nádrží:
• Tlak v servisní nádržích může klesnout dostatečně aktivovat
Bezpečnostní prvek.
• Výsledek aktivaci bezpečnostního prvku je, že Spring Brake Reservoir
odvětráván (prostřednictvím interního tlumivkou do atmosféry).
• Větrací vzduchu pomocí funkce Safety přes odvzdušňovací ventilu
by mohla být nesprávně vnímána jako vadný ventil, jako je průtoková rychlost malá
(Řídí vnitřní sytič) a dochází k němu po dobu několika minut (je zde
Mnoho vzduchu v jarním Brake přehrady ventilovat přes sytič)! Pokud se během testování vozidla tlak v jedné nebo obou služeb nádrží poklesne pod
4 bar, je možné, že bezpečnostní funkce uvnitř ventilu Four Circuit Protection
začne fungovat dává stálý výtok vzduchu z odvzdušňovače (viz obrázek níže
pro umístění odvzdušňovacím). Pokud se setkáte s „únik“ z odvětrání pak nabíjení
Servisní Nádrže až 5 barů nebo vyšší a znovu zkontrolujte, zda ventil úniku.
Při normálním provozu systému by nemělo docházet k úniku vzduchu skrz odvzdušňovací z A
Čtyři obvodů Valve Protection. Je-li průtok vzduchu skrz odvzdušňovací zastaví při služba
Nádrže jsou dobíjeny pak to ukazuje, že bezpečnostní funkce správně fungovat. Nezapomeňte se přesvědčit, že tlak v VŠECH nádržích NAD 5 BAR
PŘED kontroly těsnosti na FOUR OKRUH Ochranný ventil.
Co to znamená pro vás?
V případě, když je motor vypnutý (tj. Kompresor není dobíjení systém) tam
je únik ze servisního nádrží:
• Tlak v servisní nádržích může klesnout dostatečně aktivovat
Bezpečnostní prvek.
• Výsledek aktivaci bezpečnostního prvku je, že Spring Brake Reservoir
odvětráván (prostřednictvím interního tlumivkou do atmosféry).
• Větrací vzduchu pomocí funkce Safety přes odvzdušňovací ventilu
by mohla být nesprávně vnímána jako vadný ventil, jako je průtoková rychlost malá
(Řídí vnitřní sytič) a dochází k němu po dobu několika minut (je zde
Mnoho vzduchu v jarním Brake přehrady ventilovat přes sytič)! Pokud se během testování vozidla tlak v jedné nebo obou služeb nádrží poklesne pod
4 bar, je možné, že bezpečnostní funkce uvnitř ventilu Four Circuit Protection
začne fungovat dává stálý výtok vzduchu z odvzdušňovače (viz obrázek níže
pro umístění odvzdušňovacím). Pokud se setkáte s „únik“ z odvětrání pak nabíjení
Servisní Nádrže až 5 barů nebo vyšší a znovu zkontrolujte, zda ventil úniku.
Při normálním provozu systému by nemělo docházet k úniku vzduchu skrz odvzdušňovací z A
Čtyři obvodů Valve Protection. Je-li průtok vzduchu skrz odvzdušňovací zastaví při služba
Nádrže jsou dobíjeny pak to ukazuje, že bezpečnostní funkce správně fungovat. Nezapomeňte se přesvědčit, že tlak v VŠECH nádržích NAD 5 BAR
PŘED kontroly těsnosti na FOUR OKRUH Ochranný ventil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů