Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

mathew Těsnění by odpovídalo... bílej kouř naznačuje vodu ve spalovacim prostoru a modrej zase olej
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
sob lis 21, 2009 7:34 pm

mathew
Příspěvky: 15
Registrován: pon lis 16, 2009 5:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

David29: nakonec to bylo turbo.. lopatky si luxusně potykaly s košem :) Takže sháním turbo ...
sob lis 21, 2009 8:02 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

mathew To mě taky napadlo, pač u nás ve firmě byl na Ivecu stejnej problém a taky to bylo turbo...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
sob lis 21, 2009 8:29 pm

mathew
Příspěvky: 15
Registrován: pon lis 16, 2009 5:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

David29: ale jinak si na něj nemůžu stěžovat. Je to dříč. S turbem se vymění i vzduchový filtr a budu doufat, že vydrží další sezonu :)
sob lis 21, 2009 8:54 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

mathew Já si chci taky nějakou Daily časem koupit, na místo osobního spotřebáku...
Ale co tak slýchám, tak na Dailiny všichni nadávaj :shock:
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
sob lis 21, 2009 9:05 pm

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jj turbo odchazi casto, nesmite tomu kluci davat takovej kour kdyz je to studeny :twisted:
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
ned lis 22, 2009 12:12 am

Hanzz
Příspěvky: 526
Registrován: sob črc 26, 2008 2:25 pm
Bydliště: Na konci světa

Příspěvek

Moje Dailyna
Obrázek
A jedna umělecká :D
Obrázek
Soutěžím o titul´´Furt v prdeli´´
pon lis 23, 2009 6:49 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

než uděláš uměleckou přejed to aspon hadrou :wink:
pon lis 23, 2009 7:18 pm

Hanzz
Příspěvky: 526
Registrován: sob črc 26, 2008 2:25 pm
Bydliště: Na konci světa

Příspěvek

to bylo před umytím :oops: ta celková je už po umytí
Soutěžím o titul´´Furt v prdeli´´
pon lis 23, 2009 7:27 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

David29: nakonec to bylo turbo.. lopatky si luxusně potykaly s košem Smile Takže sháním turbo ...
zásada č. 1 ako sa správať k turbu.
Turbo je extrémne namáhaná súčiastka. Pri zaťažení v kopci točí cca 150-200 000ot/min. Kým sa točí, je chladené a všetko je OK. No ak po takej záťaži (napr jazda do stúpania) hneď vypnete motor, lopatky sa teplom roztiahnu a nastane vyššie spomenutý problém. Treba si uvedomiť, že podobné ako sú motory 2,3l 2,8l a 3l sú motory, ktoré sa bežne používajú v osobákoch a SUV o váhe 1000-2000kg a v IVECOu je to 3,5 - 6,5t a s prívesom až 9t. V prípadoch, kedy musí motor makať na plný výkon, treba ho nechať pred vypnutím aspoň 1/2 minúty bežať na voľnobeh. Lopatky turba sú z niklovej zliatiny a tá dosť rýchlo odvedie teplo cez osku do oleja.
zásada č. 2
nikdy nevypínať motor tým stupídnym spôsobom ako na V3Skách, že šliapnem na plyn a v otáčkach vypnem kľúčik. To je tá najväčšia stupidita čo môže vodič spraviť a taký si ani nič iné nezaslúži, len aby tie turbá kupoval za vlastné.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
stř lis 25, 2009 9:15 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Acon A jej... zásadu 2) porušuju imrveré-)
Teda nevytáčim to do 3500rpm, ale jenom lehce, jestli 1500rpm.. taky vadí?

Jinak, proč se to vlastně dělá? :D Co jsem slyšel, tak je to nějak kvůli usazovaní nafty...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
stř lis 25, 2009 9:30 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Tím že přidáš plyn, se turbína roztočí, ty chcípneš motor a v tu chvíli přestane mazat a to je právě špatně!

Co jsi slyšel je nesmysl...
BES - běs
čtv lis 26, 2009 1:47 am

mathew
Příspěvky: 15
Registrován: pon lis 16, 2009 5:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Ještě jeden dotaz.. Je u výměny turba vyloženě NUTNÉ měnit i komplet olej? ( mám v autě novou náplň 4 týdny ).
Iveco Daily 35C13
čtv lis 26, 2009 7:50 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Pavel Šebek To že to je blbost věřim... řikal mi to jeden rádoby-řidič, v té době mnou obdivován... chyba-)

Každopádně nepřestane mazat, v okamžiku, kdy otočim klíček do polohy 0... Snad klesne tlak oleje ne? Nebo tam je odpojovač i na olej? :shock: Vim ze staré škodovky, že když je dobrej ol. filtr, těsníčí ol. čerpadlo a hustej olej, že tlak se chvíli dokonce v mazacim okruhu udrží...

Jinak proč se teda prošlapává plyn u V3S?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
čtv lis 26, 2009 9:59 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

V3S nemá turbo a jen tak z plezíru se to prošlápne
čtv lis 26, 2009 7:31 pm

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů