Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
LUKI
Příspěvky: 4
Registrován: stř črc 13, 2011 12:03 pm
Bydliště: hlinsko

Iveco 4x4 pro Expediční přestavbu ??

Příspěvek

Dobrý den, rád bych se zeptal na iveco 4x4 typu např. eurocargo 95E15, nebo 135E23 ,nebo koukat po něčem jiném? Máte s tímto vozem někdo zkušenosti? Našel jsem jen velice málo informací a to celkově o 4x4kách. Jedná se mi o spolehlivost , jaké motory, jak se chová v terénu atd.
Abych objasnil mou zvědavost, řeším nyní zda tohle auto použit pro přestavbu na expediční vozidlo, jsem v nákladních vozidlech laik a rád bych se dozvěděl něco víc. Děkuji za poznatky Luki
čtv črc 14, 2011 7:42 am

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jen abych tušil, půjde o přestavbu staršího již existujícího auta (někde z bazaru apod.), nebo máš možnost postavit si nové auto na míru? Z Tvého textu jsem to nepochopil.
Jinak podobný dotaz tu kdysi byl, ikdyž spíše na vůz Tatra: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=5841
čtv črc 14, 2011 8:01 am

LUKI
Příspěvky: 4
Registrován: stř črc 13, 2011 12:03 pm
Bydliště: hlinsko

Příspěvek

Pravděpodobně to bude z něčeho staršího, typl bych z pojízdné dílny nebo nosič kontejneru, dodělat nástavbu, nezbytné věci jako nádrže rám na kabinu, naviják, případně zadní sklopné čelo pro převoz čtyřkolky, atd v tom mám jasno, ale po jakém modelu se koukat, líbila se mi dvoukabina ale ty jsem nenašel skoro žádné ....
Do nového se mi moc nechce a navíc jsem byl včera v Ivecu a bylo mi řečeno že čekačka 7 měsíců a není prý vůbec jasné zda budou homologace pro 4x4ky pro plnění Euro 5 :roll:
čtv črc 14, 2011 8:17 am

LUKI
Příspěvky: 4
Registrován: stř črc 13, 2011 12:03 pm
Bydliště: hlinsko

Příspěvek