Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
nasel nekdo vice info ?
http://www.iepieleaks.nl/iveco-cursor-16-engine-775-hp/
http://www.iepieleaks.nl/iveco-cursor-16-engine-775-hp/
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Libor.Zhanal kod barvy by měl být i ve velkém TP. Ale to jsi se už asi díval předpokládám. Šikovný autolakýrník si poradí
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Ohledne motoru FTP Cursor 16 je oficialni informace tady:
http://www.fptindustrial.com/FPTPressRe ... %20ENG.pdf
http://fplreflib.findlay.co.uk/articles ... _power.pdf
Do nakladaku to, obavam se, nepujde. Z toho co udavaji v clanku motor není zastavbove vetsi nez 13ti litr, otázka je ovšem zbytek hnacího retezce. Na ten moment uz by stavajici převodovka a naprava nemusely stacit a je otázka, jestli by byli schopni to auto prodat v nejakem smysluplnem poctu. 13ti litr dava 560k a kdo koupi do Iveca vic? MAN to nemá, Mercedes to nemá...proc zrovna Iveco by mělo? Jak pise druhy clanek "vyvoj nakladaku pro tento motor by stal peníze a je otázka, jestli by nebylo lepsi je uzit jinde"
Na druhou stranu, nutno podotknout, ze C16 není zadny klasicky "industrial" motor tak jak je zname, tedy oprasene stare zelezo. Celoocelove pisty jednoznacne znaci prislusnost motoru k nove generaci dieselu s velkym spoalovacim tlakem, Euro6 bez EGR rovněž. Zajimave je to valive lozisko na turbodmychadle... Muselo to stat spoustu, kua ze spoustu penez!!
http://www.fptindustrial.com/FPTPressRe ... %20ENG.pdf
http://fplreflib.findlay.co.uk/articles ... _power.pdf
Do nakladaku to, obavam se, nepujde. Z toho co udavaji v clanku motor není zastavbove vetsi nez 13ti litr, otázka je ovšem zbytek hnacího retezce. Na ten moment uz by stavajici převodovka a naprava nemusely stacit a je otázka, jestli by byli schopni to auto prodat v nejakem smysluplnem poctu. 13ti litr dava 560k a kdo koupi do Iveca vic? MAN to nemá, Mercedes to nemá...proc zrovna Iveco by mělo? Jak pise druhy clanek "vyvoj nakladaku pro tento motor by stal peníze a je otázka, jestli by nebylo lepsi je uzit jinde"
Na druhou stranu, nutno podotknout, ze C16 není zadny klasicky "industrial" motor tak jak je zname, tedy oprasene stare zelezo. Celoocelove pisty jednoznacne znaci prislusnost motoru k nove generaci dieselu s velkym spoalovacim tlakem, Euro6 bez EGR rovněž. Zajimave je to valive lozisko na turbodmychadle... Muselo to stat spoustu, kua ze spoustu penez!!
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
-
- Příspěvky: 713
- Registrován: stř črc 22, 2009 9:17 pm
- Bydliště: Kvíčovice
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
Tak za kolik jezdite? Mam EEV 460 volu vetsinu lozeno na 40 tun, dalnice aj soustky a prumer okolo 34 s topenim. 62 tisic najete. Klesa Vam spotreba nebo neklesa?
Střídač. Uz nestridam
http://www.youtube.com/paprna
http://www.youtube.com/paprna
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů