Nejsou to spatny auta.A Liazka uz vubec ne to by uz ty Italove skoncily taky.Iveco dela dobry motory ktery vydrzej i prasacky zachazeni.U tahacu 440E42 to jezdi prumerne za 33 litru/100 km s 20-24 tunama.Iveco ma svuj motor,ram,kabinu a napravy.Brzdy,prevodovky,vzducharina a t.d. je od vyrobcu co to delaji i pro ostatni znacky.Velka bolest jsou jak uz nekdo psal automaticke prevodovky od ZF Eurotronic kde se musi vymenovat kvuli jedne spatne gumicce cely radic za 140 tisic.Kdyz jsme meli pujceny Stralis s Eurotronicem II tak to zlobilo taky.Takze kdyz Iveco tak jedine s klasikou 16 ZF.Johny píše:Jak sou na tom Iveca se spolehlivostí? Slýchávám že je to "italská liazka"
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
re: hynek
najížděl od hradce kr. na dálnici a byl nějak dlouhej. fotka je tušim z požárů nebo už ani nevim
najížděl od hradce kr. na dálnici a byl nějak dlouhej. fotka je tušim z požárů nebo už ani nevim
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
jo a k tý spolehlivosti :
intercooler -35tis. kč prasknul po záruce -údajně špatná celá serie.
tekl diferák na prvním zadku
dle STK čepy na př. nápravě , dle servisu o.k
provedeny výměny oleje , filtrů atd. ve 100tis.km problém v automatu nevyřešen, protoože už to nic nedělá-zatim.
za tyto prohlídky a opravy firma zaplaila 77tis.kč
za tejden jsem vyjel na stavbu a zjistil , že nechodí hydraulika. údajně se unavil nějaký senzor snímače či co. cena 7tis. kč.
je možný že se to povedlo rozbít jim při první opravě, ale nezkoušel jsem to beru to tedy jako unavené provozem
a do třetice jedu si jedu najednou se rozsvítí palubka do červena, symbol přední nápravy a :FRONT AXLE BRAKE PAD LOW .
anglicky neumim nicméně jsem si myslel, žeseat o sjeté destičky. volám servis a na dotaz co nápis znamená zněla odpověď že neví a a at´ přijedu že se to načte.
tady trochu odbočim. a? je merecedes na chodově jakkoli strašnej tak když se něco podobnýho událo na actrosu dostal jsem po telefonu odpověď dle chybového kodu : co tomu je, co to zhruba bude stát, a jak dlouho se to bude dělat
v ivecu jsem je uprosil e čtvrtek odpoledne že to udělaj a v pátek můžu frčet. k mému i technikovo překvapení byly destičky v pořádku pouze odešly ty snímače co je hlídaj a fouká válec na prostřední nápravě.
membrána ve válci vyměněna, snímače po kontrole vyhodnoceny jak o.k
dojel jsem z říčan do třebestovic u sadské a svítí opětto samý. skoro při každém šlápnutí na brzdu, při každý díře v silnici , kterou vymentu
tak prej s tim mam jezdit a kdayž se to jako samo neumoudří tak se vymění celej brzdič tušim , že říkal za 30tis kč
ještě že nejsem soukromník, protože bych se z toho musel oběsit. nechápu proč tohle nedělaj ty dvacet let starý 815.
jo a jak tu někdo psal o tom řazení tak u 540 manual řazení nedávaj údajně aby se šetřila spojka
intercooler -35tis. kč prasknul po záruce -údajně špatná celá serie.
tekl diferák na prvním zadku
dle STK čepy na př. nápravě , dle servisu o.k
provedeny výměny oleje , filtrů atd. ve 100tis.km problém v automatu nevyřešen, protoože už to nic nedělá-zatim.
za tyto prohlídky a opravy firma zaplaila 77tis.kč
za tejden jsem vyjel na stavbu a zjistil , že nechodí hydraulika. údajně se unavil nějaký senzor snímače či co. cena 7tis. kč.
je možný že se to povedlo rozbít jim při první opravě, ale nezkoušel jsem to beru to tedy jako unavené provozem
a do třetice jedu si jedu najednou se rozsvítí palubka do červena, symbol přední nápravy a :FRONT AXLE BRAKE PAD LOW .
anglicky neumim nicméně jsem si myslel, žeseat o sjeté destičky. volám servis a na dotaz co nápis znamená zněla odpověď že neví a a at´ přijedu že se to načte.
tady trochu odbočim. a? je merecedes na chodově jakkoli strašnej tak když se něco podobnýho událo na actrosu dostal jsem po telefonu odpověď dle chybového kodu : co tomu je, co to zhruba bude stát, a jak dlouho se to bude dělat
v ivecu jsem je uprosil e čtvrtek odpoledne že to udělaj a v pátek můžu frčet. k mému i technikovo překvapení byly destičky v pořádku pouze odešly ty snímače co je hlídaj a fouká válec na prostřední nápravě.
membrána ve válci vyměněna, snímače po kontrole vyhodnoceny jak o.k
dojel jsem z říčan do třebestovic u sadské a svítí opětto samý. skoro při každém šlápnutí na brzdu, při každý díře v silnici , kterou vymentu
tak prej s tim mam jezdit a kdayž se to jako samo neumoudří tak se vymění celej brzdič tušim , že říkal za 30tis kč
ještě že nejsem soukromník, protože bych se z toho musel oběsit. nechápu proč tohle nedělaj ty dvacet let starý 815.
jo a jak tu někdo psal o tom řazení tak u 540 manual řazení nedávaj údajně aby se šetřila spojka
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
To říkám pořád auto který je plný elektroniky a snímačů stojí za velký kulový . Nejlepší a nejlevnější je když se dá auto opravit přímo na silnici pořádnou ránou kladivamates píše:. skoro při každém šlápnutí na brzdu, při každý díře v silnici , kterou vymentu
tak prej s tim mam jezdit a kdayž se to jako samo neumoudří tak se vymění celej brzdič tušim , že říkal za 30tis kč
Řeknu ti to takhle u jistého druhu vozidla podobná závada stále svítící kontrolka brzd . Mechanici vyřešily tak že v palubce vyvrtaly otvor tam zabudovaly novou kontrolku a do ní vyvedly onu svítící kontrolku brzd .
Výsledek takovýto : kontrolka brzd nesvítí takže řidič nemá has paniked no a že tam svítí něco červeně vždik to není standartní kontrolka čert ví proč to tam je
Jestli tě ta svítící kontrolka moc vadí , doporučuji opravu mechanika od forda vem lepenku a přelep ji
petr.truck píše:To říkám pořád auto který je plný elektroniky a snímačů stojí za velký kulový . Nejlepší a nejlevnější je když se dá auto opravit přímo na silnici pořádnou ránou kladivamates píše:. skoro při každém šlápnutí na brzdu, při každý díře v silnici , kterou vymentu
tak prej s tim mam jezdit a kdayž se to jako samo neumoudří tak se vymění celej brzdič tušim , že říkal za 30tis kč
Řeknu ti to takhle u jistého druhu vozidla podobná závada stále svítící kontrolka brzd . Mechanici vyřešily tak že v palubce vyvrtaly otvor tam zabudovaly novou kontrolku a do ní vyvedly onu svítící kontrolku brzd .
Výsledek takovýto : kontrolka brzd nesvítí takže řidič nemá has paniked no a že tam svítí něco červeně vždik to není standartní kontrolka čert ví proč to tam je
Jestli tě ta svítící kontrolka moc vadí , doporučuji opravu mechanika od forda vem lepenku a přelep ji
Docela slozitej postup Tady se to dela tak ze tam dame prasklou zarovku nebo tu patici se zarovkou vyvesime mezi svazky at si tam sviti dal...
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
s automatem byl zatim jenom jeden problem a to že tam po nájezdu na dálnici zůstal poslední kvalt a šlo to jenom dolu. dojel jsem na pumpu zastavil cvaknul neutrál a po chrupnutí kdesi za kabinou porucha zhasla a je klid. zatim. při přeřazování nahoru se někdy ozve mezi 10a12 (5-6) kvaltem takovej divnej zvuk jako že jde něco natvrdo. no časem se to ukáže
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
kontrolka brzd přední nápravy zlobila asi hodinu dopoledne a odpoledne cca 110km nic. tak nevim asi se to samo opravuje
nebo najdu ráno místo tahouna hromádku vypálenýho šrotu
nebo najdu ráno místo tahouna hromádku vypálenýho šrotu
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
To bude nekde kabel od cidla proklepnutej podle me.Na Eurostarech to zlobi snad u vsech tak si budes asi muset dat praci a sundat kolo a podivat se jestli neco nenajdes ale pochybuju ja sem nikdy nic nenasel a cidla dal novy,zadna zmena.Nechapu proc vam servis nabizi vymenu drahyho brzdice kdyz ti auto brzdi.mates píše:kontrolka brzd přední nápravy zlobila asi hodinu dopoledne a odpoledne cca 110km nic. tak nevim asi se to samo opravuje
nebo najdu ráno místo tahouna hromádku vypálenýho šrotu
A k ty prevodovce.Nam to blblo casto v desti kdyz navlhly zasuvky na svazku elektroniky prevodovky,vetsinou dole na spojkovym valci.Nebylo to jen na jednom aute tak kdyztak doporucuju preventivne pretesnit krkavky nahore i dole kvuli vode.Zavadu na prevodovce mit nejspis nebudes vzdycky blbnuly jen ty zasuvky nebo nahore na prevodovce radic /takova vetsi krabice co je pod deklem za kabinou a jde do ni jedna z tech zasuvek.Tam odchazeji gumicky na takovych ventilkach ktery prepousteji vzduch do kanalku a maji vyrobni cenu tak petikoruny.Gumicky se nedaji nikde sehnat a ani je nikde neumeji udelat /specialitka Wabca/ a bude vas to stat kolem 140 tisic za novej radic.Duvod proc ta gumicka odejde je spatnej kompresor ze hazi olej a naleptava tesneni.Takze jestli mas ve vzdusnikach casto sajrajt vymente ten kompresor a pro jistotu bych tam dal jeste nejakej odkalovac a budete jezdit dlouho.
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
trochu dost starostí na to že to je zánovní vozidlo nemyslíš ??
jinak samozřejmně díky za radu , ale hrabat se v tom nebudu. my to nechtěli s automatem , přesto nám to bylo koupeno tak at se ukáže.
jinak samozřejmně díky za radu , ale hrabat se v tom nebudu. my to nechtěli s automatem , přesto nám to bylo koupeno tak at se ukáže.
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
jo dík za přání asi to budem potřebovat
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
stále se rosvěcuje chybová hláška už si začínám zvykat zajímavý , dneska jsem jel na novou hospodu a cestou tam asi 9x a když jsem jel zpět tak nic. kdepak je konec mojí bejvalce T815 TP24 :mad:
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
to astran :
slyšel jsem že tyhle tří osý tandemy dávaj autu zahulit ve vinglu. jak se s tim jezdí ??
slyšel jsem že tyhle tří osý tandemy dávaj autu zahulit ve vinglu. jak se s tim jezdí ??
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů