Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 9894
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: pát lis 19, 2010 5:19 pm
- Bydliště: CB
Re: Actros (MP4 - od 2011)
To zjistil Péťa brzo 

-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pon říj 07, 2013 7:39 pm
- Bydliště: cz
Re: Actros (MP4 - od 2011)
ajazelko, taky chci takové vedení. Já nafasoval soupravu která má 20t prázdná. A k tomu 430 poníků, obsah 10l od M.B. 

Re: Actros (MP4 - od 2011)
S jedním podvalem vážím prázdný 27 tun a s druhým 44 tun,tak se pár koní navíc hodí.
Re: Actros (MP4 - od 2011)
Dovolím si trochu nesouhlasit s tímto názorem od Sails
1848 solo je super prostor jako na tancovačku.matrace na spaní lepší jak doma .styl jizdy a fleetboard je třeba trochu tomu autu naslouchat a vědět, že bylo děláno na ekonomickou jízdu.Není to závodník a pod kopcem nikdy první nebudeš ,ale nahoře už ano,Ten kroutící moment, takový má snad jen MB,Vše je podřízeno ekonomice i to řazení.Pokud budeš do toho manuálně neustále kafrat, tak to má opačný účinek.Do servisu jezdím pouze na prohlídku jinak o poruchách nevím.Motorová brzda má pomalejší nástup, pokud tahám 25 t je třeba z kopce sem tam pomoct nohou .Jezdím dlouhodobě pod 27.lt všude na tempomat nastavím 84 a pluje jako na vodě ,když je dobře naloženo.Motor velmi kultivovaný chod .
Měl jsem možnost jezdit skoro 2 roky s 1845 mezinárodku než jsem přešel na 1848 které mám rok.Na starším autě svolávací akce na měnič převodovky jinak nebyl nejmenší problém s ničím. Dlouhodobá spotřeba pod 27 lt a to vozím železo kolem cca 24 tun většinou anebo dřevo 25t a papír cca 22 t,Sem už radši ani nikdo nepíše koukám. Jezdím teď Actrosem 450kou a můžu říct že větším krámem jsem nejel, řadit to neumí, nejede to, nebrzdí to, netroubí to, fleetboard vymejšlel taky někdo strašně chytrej. Nechápu že se v Mercedesu nestydí si vzít peníze za něco takovýho, už se nedivím proč Hitler prohrál válku![]()
1848 solo je super prostor jako na tancovačku.matrace na spaní lepší jak doma .styl jizdy a fleetboard je třeba trochu tomu autu naslouchat a vědět, že bylo děláno na ekonomickou jízdu.Není to závodník a pod kopcem nikdy první nebudeš ,ale nahoře už ano,Ten kroutící moment, takový má snad jen MB,Vše je podřízeno ekonomice i to řazení.Pokud budeš do toho manuálně neustále kafrat, tak to má opačný účinek.Do servisu jezdím pouze na prohlídku jinak o poruchách nevím.Motorová brzda má pomalejší nástup, pokud tahám 25 t je třeba z kopce sem tam pomoct nohou .Jezdím dlouhodobě pod 27.lt všude na tempomat nastavím 84 a pluje jako na vodě ,když je dobře naloženo.Motor velmi kultivovaný chod .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti