Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
Re: Mercedes-Benz Arocs
Zdravím potřeboval bych zjistit výšku arocsu jak kabiny tak nakládacího prostoru,vím že se to asi hodně liší podle typu ale na firmě máme jen actrosi a ted uvažují o koupi arocsu,nebo zase actrosu 6x4 sklápěč,je tu někdo kdo může porovnat oba stroje výhody a nevýhody?Zda koupit starší actros nebo arocs?Jde mi hlavně o tu nakládací výšku většinou se nakládá traktorbagrem a ten arocs se mi zdá dost vysoký,ale nikdy sem s ním nejel tak nevím.Díky všem
Re: Mercedes-Benz Arocs
náš arocs, kabina jako na obrázku (nízká podlaha), motor om471:
kabina = 3,55m
nástavba (1,8m) = 3,4m
výška rámu auta = 1,1m
a jestli si dobře pamatuju tak grounder měl přes 3,7m při stejné kabině
kabina = 3,55m
nástavba (1,8m) = 3,4m
výška rámu auta = 1,1m
a jestli si dobře pamatuju tak grounder měl přes 3,7m při stejné kabině
MB Arocs 6x4 HAD, 350kW
Re: Mercedes-Benz Arocs
to franty:
Sklápěč na fotkách je Arocs 2645 K, kabina M, výška tunelu motoru 170 mm, pak je celková výška kabiny bez majáku 3.522 mm, výška nezatíženého rámu podvozku při pneu 315/80 R 22,5 a std. pérech je 1.075 mm, korba Meiller co je na fotkách by měla být typ 316, ta by měla mít výšku od rámu po podlahu 460 mm, pak dno podlahy je 1.535 mm a boční nakládací výška (bočnice asi 900 mm) je pak 2.435 mm.
Starý Actros 2644 K - kabina je určitě nižší asi 3.268 mm, rám bude asi stejně vysoký = na nakládací výšku bude mít vliv jenom výška bočnic (std. bývá 800 mm), tady test:
http://www.legends-of-trucking.de/uploa ... 395162.pdf
Sklápěč na fotkách je Arocs 2645 K, kabina M, výška tunelu motoru 170 mm, pak je celková výška kabiny bez majáku 3.522 mm, výška nezatíženého rámu podvozku při pneu 315/80 R 22,5 a std. pérech je 1.075 mm, korba Meiller co je na fotkách by měla být typ 316, ta by měla mít výšku od rámu po podlahu 460 mm, pak dno podlahy je 1.535 mm a boční nakládací výška (bočnice asi 900 mm) je pak 2.435 mm.
Starý Actros 2644 K - kabina je určitě nižší asi 3.268 mm, rám bude asi stejně vysoký = na nakládací výšku bude mít vliv jenom výška bočnic (std. bývá 800 mm), tady test:
http://www.legends-of-trucking.de/uploa ... 395162.pdf
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: Mercedes-Benz Arocs
Děkuji moc za odpovedi to jsem potřeboval vědět,tak se uvidi pro co se vedeni rozhodne.
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: Mercedes-Benz Arocs
At se Ti daří na mé bejvalce bratko,pozdravuj ostatní v Nitře
- KUBO-SK
- Příspěvky: 1357
- Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes-Benz Arocs
Jasné bratm, budem sa snažiť
Re: Mercedes-Benz Arocs
Abych nebyl pozadu, taky přidám neco z práce...
Re: Mercedes-Benz Arocs
Kluci, jsou to krámy... Já při 106tkm vstřik, kolega při 130tkm turbo
Jinak kdyby náhodou - sháním plast na schody ke dveřím (ano, jde mi o zouvání). Tak kdyby někdo o něčem náhodou věděl, budu rád za SZ a nějakou dohodu
Jinak kdyby náhodou - sháním plast na schody ke dveřím (ano, jde mi o zouvání). Tak kdyby někdo o něčem náhodou věděl, budu rád za SZ a nějakou dohodu
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Mercedes-Benz Arocs
to hobra:
Že by se ty Tridemy konečně chytly? Nevíš komu ta souprava patří? Nevím jestli je dobrý nápad kupovat dneska točnicový přívěs, nikdo s tím neumí couvat a s tím Tridemem se to bude pořád lámat ... Ještě koukám, že při sklápění přívěsu dozadu zůstává hlína na nárazníku.
Že by se ty Tridemy konečně chytly? Nevíš komu ta souprava patří? Nevím jestli je dobrý nápad kupovat dneska točnicový přívěs, nikdo s tím neumí couvat a s tím Tridemem se to bude pořád lámat ... Ještě koukám, že při sklápění přívěsu dozadu zůstává hlína na nárazníku.
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: Mercedes-Benz Arocs
TMT stejná firma jako ty 3 izotermy. S couváním víceméně problém nemám, máš pravdu,ta hlína na nárazníku zůstává,nárazník je nahoře rovnej.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů