Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
- Lukasecek13
- pravé světlo
- Příspěvky: 2186
- Registrován: úte bře 20, 2007 7:32 pm
- Bydliště: Česká Skalice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
hrušky a jablka
Je to o výbavě. Jel jsem jednu šichtu s "neokleštěným" Actrosem a po šichtě jsem práskl dveřmi a byl rád, že je po ní. A to samé s DAFem ale v opačném gardu. To nejde porovnávat Axor-Actros a CF-XF Ale pokud vezmeš stejnou třídu a stejnou výbavu, tak mám dojem, že DAF je dál. Už jen prostřední náprava co se nenatáčí u Actrosu mě udivila.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Varianty s pevným Pusherem (6x2/2), vždycky jsou zvedací - Daf CF85 a XF105 typ FTP (4,5 tunový Hendricson, kola 17,5 palce)
Iveco neumí
MAN má 2 varianty: TGS a TGX 24 FPLS (5,5 tunový Hendricson, kola 19,5 palce) a 26 FPLS (8 tunová náprava MAN)
Mercedes má 2 varianty Axor a Actros 24 (4,5 tunový Hendricson, kola 17,5 palce) a pro UK a Irsko existuje Axor 25 (7,1 tunová náprava Mercedes?)
Renault Premium Route a Magnum 26 (7,5 tunová náprava Volvo/Renault?)
Scania 26 (7,5 tunová náprava)
Volvo FM a FH (7,5 tunová náprava Volvo)
Natáčecí tlačená náprava (6x2/4): Daf CF 85 a XF105 FTG (7,5 tunová DAF náprava se zvedáním)
Iveco Stralis AD a AS 440 TXP (6,7 tunová náprava Iveco, zvedání za příplatek)
MAN TGS a TGX 26 FVLS (8 tunová náprava MAN, zvedání za příplatek)
Mercedes Actros 25 LS (7,5 tunová náprava Mercedes, zvedání za příplatek)
Renault neumí
Scania (7,5 tunová náprava Scania se zvedáním)
Volvo FM a FH (7,5 tunová náprava Volvo se zvedáním).
Obecně lze říct, že pevný Pusher je levnější, spolehlivější, lehčí, víc žere gumy je vhodný hlavně na dálkovou dopravu (převážně po dálnici, např. kontejnery)
Natáčecí tlačená náprava je těžší, dražší, komplikovanější, nežere gumy, má menší světlovou výšku a vhodná je hlavně na rozvoz (rozvoz PHM na čerpačky, těžká distribuce...)
My máme sklápěčku, která je předělaná z Mana TGA 26.350 6x2/2 FPLS, 300 Tkm, 4 roky, bez problémů, žere gumy (ale dá se to)
P.S.: Pár foto: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=135
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=150
Iveco neumí
MAN má 2 varianty: TGS a TGX 24 FPLS (5,5 tunový Hendricson, kola 19,5 palce) a 26 FPLS (8 tunová náprava MAN)
Mercedes má 2 varianty Axor a Actros 24 (4,5 tunový Hendricson, kola 17,5 palce) a pro UK a Irsko existuje Axor 25 (7,1 tunová náprava Mercedes?)
Renault Premium Route a Magnum 26 (7,5 tunová náprava Volvo/Renault?)
Scania 26 (7,5 tunová náprava)
Volvo FM a FH (7,5 tunová náprava Volvo)
Natáčecí tlačená náprava (6x2/4): Daf CF 85 a XF105 FTG (7,5 tunová DAF náprava se zvedáním)
Iveco Stralis AD a AS 440 TXP (6,7 tunová náprava Iveco, zvedání za příplatek)
MAN TGS a TGX 26 FVLS (8 tunová náprava MAN, zvedání za příplatek)
Mercedes Actros 25 LS (7,5 tunová náprava Mercedes, zvedání za příplatek)
Renault neumí
Scania (7,5 tunová náprava Scania se zvedáním)
Volvo FM a FH (7,5 tunová náprava Volvo se zvedáním).
Obecně lze říct, že pevný Pusher je levnější, spolehlivější, lehčí, víc žere gumy je vhodný hlavně na dálkovou dopravu (převážně po dálnici, např. kontejnery)
Natáčecí tlačená náprava je těžší, dražší, komplikovanější, nežere gumy, má menší světlovou výšku a vhodná je hlavně na rozvoz (rozvoz PHM na čerpačky, těžká distribuce...)
My máme sklápěčku, která je předělaná z Mana TGA 26.350 6x2/2 FPLS, 300 Tkm, 4 roky, bez problémů, žere gumy (ale dá se to)
P.S.: Pár foto: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=135
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=150
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv lis 12, 2009 10:31 am
- Bydliště: Vyškov
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů