Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Liaz řízení
Zdravim.
Trochu jsem to tu proběhnul,ale řešení "mýhoů problému jsem nenašel.
Jedná se o to,že na Liazce,jako tady podle kabiny http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/lia ... 387962.jpg ,nám v práci začlo zlobit servo řízení nebo něco kolem.
Dělam u SuSky a tohle auto najednou začlo zlobit.Nikdo si s problémem neví rady,ani Osona v Plzni či jinde a nepomáhaj ani rady starých mechaniků.
Ted k problému.
Řízení se nechce vracet,když se chce zatočit,musí se to rvát silou do směru jízdy a i zpátky.Tak 3/4 času jízdy,po chvíli to zas na chvíli přestane a jde zatáčet normálně.Serva se už vyměnily asi 4,tlaky na servu jsou v normálu při měření.I simeringy se všechny měnily.
Jako by tam najednou šly tlaky oleje proti sobě.Hadice z motoru v poho a oleje taky dost.
Nevíte někdo co s tim?
Na suchu se to nechá,ale na sněhu s radlicí a naloženým sypačem žádná sranda.
Díky předem.
Trochu jsem to tu proběhnul,ale řešení "mýhoů problému jsem nenašel.
Jedná se o to,že na Liazce,jako tady podle kabiny http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/lia ... 387962.jpg ,nám v práci začlo zlobit servo řízení nebo něco kolem.
Dělam u SuSky a tohle auto najednou začlo zlobit.Nikdo si s problémem neví rady,ani Osona v Plzni či jinde a nepomáhaj ani rady starých mechaniků.
Ted k problému.
Řízení se nechce vracet,když se chce zatočit,musí se to rvát silou do směru jízdy a i zpátky.Tak 3/4 času jízdy,po chvíli to zas na chvíli přestane a jde zatáčet normálně.Serva se už vyměnily asi 4,tlaky na servu jsou v normálu při měření.I simeringy se všechny měnily.
Jako by tam najednou šly tlaky oleje proti sobě.Hadice z motoru v poho a oleje taky dost.
Nevíte někdo co s tim?
Na suchu se to nechá,ale na sněhu s radlicí a naloženým sypačem žádná sranda.
Díky předem.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 12029
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
určitě je to servem ?? to,že nejde zatočit a když s ním škubneš (volantem ) tak pak jako povolí ,tak bevaj přidřený "šoupátka" ale tohle ? koukali jste na nápravu komplet ? jak to chodí když tu nápravu zvednete?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Osona je problém, nám nechali v olejový vaně 27-ku klíč. Furt jsme se divili, proč to v zatáčce bouchá. K tomu řízení, mohlo by to bejt zavzdušněný, nebo se tam nedostane olej. Co takhle čerpadlo, nebo nějaká ucpaná, nebo zmačknutá hadice, nebo trubka? Taky by tam měl bejt nějakej filtr.
To by nebylo pořádný auto abych se v ňom nemoh trochu pošťourat!!!
Díky za rady a podněty.
Momentálně v práci máme závodní dovolenou,takže dílenskýho uvidim někdy začátkem srpna.
Co vim,tak to kluci odvzdušnovali asi po 3 dnech jízdy,moc to nepomáhalo.Trochu jo,ale nic moc.
Trubky či hadice by měly být v pohodě,filtrem si nejsem jistý.
Jinak 27ka klíč v olejový vaně by nás taky slušně rozhodila Holt Osona
Momentálně v práci máme závodní dovolenou,takže dílenskýho uvidim někdy začátkem srpna.
Co vim,tak to kluci odvzdušnovali asi po 3 dnech jízdy,moc to nepomáhalo.Trochu jo,ale nic moc.
Trubky či hadice by měly být v pohodě,filtrem si nejsem jistý.
Jinak 27ka klíč v olejový vaně by nás taky slušně rozhodila Holt Osona
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
No, na Xeně, když tohle dělala, byl nakonec problém v tom, že nový servo, který dodali mělo takřka strženej závit na jednom odvzdušňováku, takže se servo vždycky odvzdušnilo, chvilku to dělalo dobrotu a pak střídavě, jako každá správná paličatá holka, chvíli posilovala chvíli ne, přesně jak říkáš...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Hlavě pozor nelejte ten napěnenej olej hned spatky do nadržky jinak je to druhej den to samé. vlastni skušenost pozor střika to jako krava.včas dolevat olej , sundavam dekl od nádržky a filtr po dobu odvzdušnování tam nedavám. jen dekl s vičkem nebo to taky caka ven.povolovat na spravnou stranu spravnej odvzdušnovák a lehce pootáčet řízením.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Hoši, mám problém. Všímaví už vědí, že dávám do kupy maxíka a řeším teď řízení.
Auto stálo roky, však víte...a:
Sednu do auta, nastartuju a volantem skoro nehnu. Sem tam, když si auto vzpomene, posilovač začne posilovat ale brzo zase přestane. V podstatě to neposiluje. Když auto vyheveruju, namažu...a nechám to ve vzduchu tak s tím jde točit normálne prstem, takže je to o posilovači. Když dofoukám vzduch (měcháš, takže 10 minut minumálně ), tak mi z nádobky na olej pro řízení začne olej vytékat. Když sundám víčko, probublává z toho vzduch (nejdřív celkem dost velký bubliny), pak už to jen pění.
Co vy na to, ostřílení kozáci? Co s tím?
Mám od kolegy, co to způsobuje, ale nechci vás ovlivňovat v úsudku, tak to sem ještě nebudu psát. Odvzdušňovat jsem to zatím nezkoušel, předpokládám, že to samo o sobě nebude příčina problému...
Druhá věc sice není od řízení, ale Liazu se to týka tak to jinam cpát nebudu. Na stovce mi z ničeho nic (kdo by to do liazu řekl, že?) přestala brzdit ruční brzda. Zadek za jízdy brzdí normálně, takže čím to bude? Někde nějakej ventil, předpokládám... Až budu mít chvilku, vyhrabu doma druhou ručku a vyměním jí...buď to bude ručkou...nebo že by ještě jinde?
Auto stálo roky, však víte...a:
Sednu do auta, nastartuju a volantem skoro nehnu. Sem tam, když si auto vzpomene, posilovač začne posilovat ale brzo zase přestane. V podstatě to neposiluje. Když auto vyheveruju, namažu...a nechám to ve vzduchu tak s tím jde točit normálne prstem, takže je to o posilovači. Když dofoukám vzduch (měcháš, takže 10 minut minumálně ), tak mi z nádobky na olej pro řízení začne olej vytékat. Když sundám víčko, probublává z toho vzduch (nejdřív celkem dost velký bubliny), pak už to jen pění.
Co vy na to, ostřílení kozáci? Co s tím?
Mám od kolegy, co to způsobuje, ale nechci vás ovlivňovat v úsudku, tak to sem ještě nebudu psát. Odvzdušňovat jsem to zatím nezkoušel, předpokládám, že to samo o sobě nebude příčina problému...
Druhá věc sice není od řízení, ale Liazu se to týka tak to jinam cpát nebudu. Na stovce mi z ničeho nic (kdo by to do liazu řekl, že?) přestala brzdit ruční brzda. Zadek za jízdy brzdí normálně, takže čím to bude? Někde nějakej ventil, předpokládám... Až budu mít chvilku, vyhrabu doma druhou ručku a vyměním jí...buď to bude ručkou...nebo že by ještě jinde?
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
- Study
- Příspěvky: 177
- Registrován: pon pro 24, 2007 10:17 pm
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám na Karose (stará ŠL) s řízením taky problém, čas od času se při prudkém točení, například při výjezdu z kruháče) řízení kousne a pomůže akorát polohu přetlačit, poté jakoby něco přeskočí a jde zase točit normálně zlehka. Teď mi po delším stání začalo kapat něco ze sloupku řízení v kabině, občas něco ukáplo zespod ze serva, posledně jsem nastartoval a olej začal chrstat proudem, za dvacet minut (během nafoukání vzduchu) vyteklo skoro půl litru. Vyjel jsem ven z hangáru, tam to zdechnul a rázem to přestalo, potom jsem nastartoval, točil, přidával plyn a nic.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů