Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

švarcik
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 08, 2010 6:57 pm
Bydliště: v kamiónu :-)

dotaz

Příspěvek

čau kolegové potřebuju poradit,jezdím u jedné firmy a zavážíme obchody no a potřebuju poradit jeden dispečer mi tvrdí že když třeba jedu na krám jízda je třeba 2h tak že když vykládám tak si mám píchnout pauzu udělat si 45 min.a pak že můžu jezdit 4.5 h jo a potom udělat 45min pauzu a pak doject ty zbylí 2.5 h je to takhle možný ????nebo ne???já právě vůbec nevím díky za odpověď
ned lis 14, 2010 1:08 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

teoreticky ano , .... podle zákona je to podvod...rozhodni se sám .... v podstatě si k Tobě dovolí ostatní jen to !!!! co jim dovolíš Ty sám .... a pokud se tak budeme chovat všichni, situace a chování firem k nám ( řidičům) se snad zlepší ...... pokud budeme držet při sobě :!: :!: :!: :!:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned lis 14, 2010 1:22 am

Uživatelský avatar
pata.s
Příspěvky: 145
Registrován: čtv led 08, 2009 4:32 pm
Bydliště: nestarejse kde bydlím

Příspěvek

no jde to tak.. ale jestli je policajt chytrolín tak se tě zeptá kdy jsi to teda složil,když máš na kartě jen jizdu a pauzu..když skladaš a nakladaš měl bys tam správně mít pracovní pohotovost jo sice neřidiš, ale taky neodpočivaš..zase mužeš řict, že jsi jen nacouval na rampu a třeba popíjel v kabině kafičko a četl noviny..nevím no :lol: :lol:
pon lis 15, 2010 5:56 pm

švarcik
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 08, 2010 6:57 pm
Bydliště: v kamiónu :-)

Příspěvek

no mě jde spíš o to jestli to jde to řízení takhle proto že mám digi.tach.a když tam mám třeba jízdu 2h 15 min tak si to napíšu na papír a udělám tu pauzu 45 min většinou nás skládaj sami tak že odpočívám no a pak se mi to vynuluje a jezdím těch 4.5h pak si někde udělám pauzu 45 min a tachograf se zase vynuluje a jde mi o to že pak mi tím pádem zbylo ještě 2.30 jízdy tak jestli můžu ještě řídit když tachograf je zase vynulovanej a jestli to policajtům nebude vadit jinak vám děkuju za odpovědi :wink:
úte lis 16, 2010 4:09 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

.

Příspěvek

Když ti ten dispečer dává rady jako to dělat, tak by bylo dobré, aby ses ho taky zeptal, jak ti takovej čas zaplatí?
Pak napiš co říkal. Může to být zajímavé téma.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
úte lis 16, 2010 5:43 pm

Uživatelský avatar
pata.s
Příspěvky: 145
Registrován: čtv led 08, 2009 4:32 pm
Bydliště: nestarejse kde bydlím

Příspěvek

jinač neřiď se vždy tím co říká dispečer..voni o tom občas ví houby a radí jen tak at to uděláš, ale jak je pak pruser odsere to šofer a nějaky vymluvy dispečer řikal asi nepomužou :lol:, ale nejsem zase až tak vyježděnej abych ti poradil.Takže super napad hodit to sem určitě ti někdo poradí 8)
úte lis 16, 2010 6:49 pm

KUNA
Příspěvky: 117
Registrován: čtv říj 22, 2009 7:30 pm
Bydliště: Hospoda

Příspěvek

Švarcik: Takovým způsobem jak jezdíš, jezdím já taky a při kontrole sem neměl nikdy problém, je třeba si kontrolovat tu jízdu (taky si to píšu), denní odpočinek a je to v suchu. Ale jezdit způsobem jízda spánek jízda je na prd, dej si tam klidně pauzu když vykládáš(pokud tě to nepohoršuje, jako některý poctivce), ale chce to abys tam za ten den mněl nějaký ty kladívka a pohotovost .Mám kolikrát za den tři, čtyři vykládky a někdy se to horko těžko stíhá, a ještě kdybych mněl dělat pauzu po výjezdu z firmy, tak si nevydělám nic.
úte lis 16, 2010 8:59 pm

švarcik
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 08, 2010 6:57 pm
Bydliště: v kamiónu :-)

Příspěvek

no právě tím se neřídim co řekne dispečer tak je to většinou nesmysl proto se ptám někoho z vás jestli mi nehrozí nějaký průser kdyby me zastavily celňáci a sjeli mi kartu tak jestli to jde takhle,jinak mi sme placený za faktury tak že čas tu nehraje roly jsou to prostě žiďáci no :( oni by nejraději chtěly aby jsi jezdil 24 h v kuse tak že jak si to člověk nehlídá tak by byl akorád průser tak mi stím někdo poraďte jestli to můžu takhle dělat díky
úte lis 16, 2010 9:02 pm

švarcik
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 08, 2010 6:57 pm
Bydliště: v kamiónu :-)

Příspěvek

KUNO:jj díky to jsem potřeboval slišet mě to totiž takhle vyhovuje stíhám toho víc jinak ti díky za odpověď
úte lis 16, 2010 9:06 pm

rudolf diesel
Příspěvky: 171
Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Měl bych k tomu dotaz. Kdy můžu nakládku/vykládku vykázat jako bezpečnostní přestávku?
stř lis 17, 2010 7:58 pm

fatal_netware

Příspěvek

Pro rudolf diesel:
Rozdíl mezi bezpečnostní přestávkou a pohotovostí je jednoduchý. Když nacouváš návěsem na rampu a čekáš než Tě vyloží tak je to jen pohotovost, kdežto když Ti řeknou za hodinu budeš složen a můžeš odejít kamkoliv ( můžeš svévolně nakládat se svým časem ) tak to můžeš vést jako bezpečnostní přestávku. Taky můžeš vést jako bezpečnostní přestávku, že se na 45 minut sbalíš a odejdeš si kam uznáš za vhodné a za 45 minut se tam objevíš a potom budeš kontrolovat jestli Tě už složili.
Já nepovažuji za bezpečnostní přestávku dobu kdy čekám na složení a pořád chodím kontrolovat jestli už mě jako složili.
stř lis 17, 2010 8:29 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

tak ted už to zase nechápu
2x Nissan atleon 210
stř lis 17, 2010 8:43 pm

Lukas L.
Příspěvky: 324
Registrován: pon srp 30, 2010 11:55 am
Bydliště: Letonice

Příspěvek

to je jednoduchý jak píše fatal-
pokud někam dojedeš na nakl. nebo vykl.
a budeš odplachtovávát,kurtovat-tak bys měl mět cvaklý kladívka(ostatní práce)
a jestliže potom budeš chodit okolo auta a zhánět někoho kdo tě složí nebo dohlížet nato jak nakl. nebo skládají tak bys měl mět cvaklou pohotovost.
ale jestliže ti řeknou že tě složí a že tě zavolají,tak mužeš třeba chrápat,nebo svačit a je to odpočinek.
snad sem to naspal dobře,tak nám to vysvětlovali.
stř lis 17, 2010 9:32 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4489
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Příspěvek

Vhodnější vlákno jsem nenašel, tak mám taky dotaz. Hlavně by byl na PedraKV a OŤASE? Jak se dívají na věc. Teď jsem často v servisu a: Přijedu po 9vítihodinové jízdě a po 12hodinovém výkonu. Odstavím auto před dílnu, vyndám kartu a jdu si po svých věcech. Oprava nebo servis trvá určitou dobu, s tím že s autem jezdí po dvoře a dílně mechanici nebo kdo a po servise se vrátím do auta a založím svou kartu a doplním na kartu postel, s tím že ještě mi na výtisk servis potvrdí pobyt v servise. Dělám dobře a počítá se mi to do odpočinku? (Pro upřesnění: začátek výkonu 00:00hod jízda plus 45min pauza do 09:45hod konec směny 10:00hod vyndávám kartu. Teď je mezidobý 10:00hod až 15:00hod,15:00hod vložení karty a doplnění postýlky od 10:00hod do 15:00hod, a pokračování v denním odpočinku do 21:00hod(11hod). Ve 21hod nová směna. Jak se na to dívate a je to bráno jako denní doba odpočinku?
sob lis 20, 2010 11:38 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

asi jo :think:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned lis 21, 2010 12:22 am

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů