Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
ještě mě napadlo co to přilepit k podlaze... to je taky vhodný ne???
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Tuhle situaci řeším tak, že do CMR-výhrady dopravce napíšu, že náklad není zakurtován z pokynu odesilatele a že těch nákladů je, co by se zkurtováním zkurvili(zkurtili ) samozřejmě existují i jiné způsoby zabezpečení nákladu než kurty (zábrany,klíny,vaky,protiskl,podložky,gumicuky,pavouci a pod.) To, že mi to zakážou zkurtovat ještě neznamená, že mi zakázali zabezpečit náklad.relativně častou větou řidičů je "zakázali mi to kurtovat", "tohle se kurtovat nesmí". Tak ať si to odveze ten, kdo vám to zakázal. Pokud vám řeknou, že zboží se nesmí kurtovat, pak zřejmě není zboží řádně zabaleno pro přepravu nebo není použit vhodný dopravní prostředek. .
reakce- Pokud odesílatel zakáže z důvodu poškození nákladu tento náklad zabezpečit a dá k tomu písemný pokyn ( jde zejména o zboží lehké a snadno deformovatelné- výrobky z papírové vrstvené lepenky), pak lze tento případ řešit ve správním řízení, pokud kontrolor neuzná námitku odesílatele.
Jinak k těm gitterboxům resp.EU paletám co jsou odezdi ke zdi, tak kolega měl DN, hnulo se mu to a byl pak problém s pojistkou, protože námitka byla, že to měl zkurtovat zvenčí přes plachtu(korbu),když mu na úchytech kurt stáli ty gitterboxy.
Ale jak píše roadtrain,zabezpečím náklad podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a "nic se nejí tak horké", kdyby jsme měli my řidiči striktně a do puntíku dodržovat všechna nařízení, tak nikam ani nevyjedem, tak jako kdyby všichni občani a všechny profese v CZ dodržovali přesně a doslovně zákony,nařízení,pokyny, vyhlášky a pod., tak se ani "nenažerem a ani si nerozsvítíme" (obrazně řečeno)
Brandon Walsh
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Mě by docela zajímalo jak mám zakurtnovat sklo ze sklárny myslím tím skleněné lahve.Nebo tyhle petky?
A to na těch paletách s lahvema byli ještě obaly na paletách až po strop cca.
Uploaded with ImageShack.us
A to na těch paletách s lahvema byli ještě obaly na paletách až po strop cca.
Uploaded with ImageShack.us
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
mě se v jedné příručce líbilo, že mezery které děláte mezi nákladem (paletama) z důvodu rozložení hmotnosti, by se měly vyplnit paletama.. pominuli to, že mi nikdo nedá 60 palet jen tak a na jiné nakládce mi zas budou zavazet, tak 60 palet třeba váží 1,5tuny, takže to abych nějakou paletu s nákladem raděj vrátil..... a doplnil zas paletama
Pedro KV
Díky za informaci. Vidím, že se tímto problémem zabýváš a ještě jsem neviděl soudce, kterého by zajímaly výše uvedené argumenty. Proto se chci zeptat:
- Jak by měl řidič postupovat v případě, že mu pracovník nakládky určí způsob upevnění nákladu a řidič o správnosti upevnění pochybuje?
- Pokud řidič odmítne odjet. Může později zaměstnavatel obvinit řidiče, že jeho pochyby byli neoprávněné?
- Pokud nepochybuje o správnosti upevnění nákladu a odjede. Jakým způsobem doloží, že byl předem chybně poučen odpovědným pracovníkem na nakládce?
- Jak má postupovat řidič pokud na nakládce zjistí, že nemá dostatečné prostředky k upevnění nákladu a pracovníci nakládky mu odpovídající prostředky neposkytnou a případně ho odmítají opětovně složit?
- Jak by měl řidič postupovat v případě, že mu pracovník nakládky určí způsob upevnění nákladu a řidič o správnosti upevnění pochybuje?
- Pokud řidič odmítne odjet. Může později zaměstnavatel obvinit řidiče, že jeho pochyby byli neoprávněné?
- Pokud nepochybuje o správnosti upevnění nákladu a odjede. Jakým způsobem doloží, že byl předem chybně poučen odpovědným pracovníkem na nakládce?
- Jak má postupovat řidič pokud na nakládce zjistí, že nemá dostatečné prostředky k upevnění nákladu a pracovníci nakládky mu odpovídající prostředky neposkytnou a případně ho odmítají opětovně složit?
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
Ono naložit něco tak aby se to nepoškodilo a tak aby to bylo bězpečně zajištěné jsou dvě různé věci a někdy nejdou skloubit. Mně se několikrát stalo když jsem jezdil tady u stavební firmy tak jsem vozíval do parků různé lavičky, prolézačky, herní prvky a takové blbosti. Na nakládce jsem jenom otevřel auto, zahnali mně bokem a nakládali si to sami tak aby se nic nepoškodilo, neodřelo, pak to vyfotil chlap a jed. Kdyby se někde jen odřela barva tak by byl křik takže oni to meli naloženo podle svých představ ale z hlediska převozu absolutně nevyhovující a co bych měl dělat v takovém případě? Bud zavřu hubu a pojedu krokem nebo zase oni nepotvrdí že to bylo v pořádku bez závady naloženo a pak se někde najde nějaký škrábanec a budu to platit já. Tak jako tak pořád to odnese řidič, když to nepovezu tak mi řekne šéf že jsem debil, když to povezu tak se mi to vysype na autě v zatáčce a budu za to já že jsem jel špatně, když si to uvážu tak to poškodím a zas to bude na mně. Pak si vyber
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů