Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
KLUCI NEBUDEM SE HADAT ALE ŘIKAT ŽE LIAZ MÁ MALÝ NÁKLADY JE BLBOST.VEM SI SPOTŘEBU NA 100KM,VEM SI ŽIVOTNOST AUTA A DÍLU.V ČSAD ŠLA LIAZKA VE 150 000 KM Z KAMIONKY NA VNITRO A CCA V 250 000 KM NA REPAS.PÍŠEŠ ŽE ŘIDIČ TO NECHAPE ALE CO MÁ CHAPAT UŽ NEPÍŠEŠ.MÁ CHÁPAT ZNIČENÝ ZÁDA,STRES KAM A JAK DOJEDE A JESTLI STIHNE TERMÍN ? LÍTAL JSEM S NÍ TAKY, VÁLEL SE POD NÍ A BRAL TO JAKO SOUČÁST SVÉ PRÁCE KTEROU MAM RÁD .JSEM SI JISTEJ ŽE NEBEJT RUSKÝHO VZORU ZA BOLŠÁNA TAK JE LIAZ PODSTATNĚ DÁL ALE BOHUŽEL, BYLA ŠPATNA DOBA.
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: pon led 31, 2011 5:32 pm
- Bydliště: Brno-Venkov
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Mě se vybaví auto s kterým jsem absolvoval autoškolu. Byla to 150 sklápěč a zpočátku jsem na ní nadával, ale později jsem změnil názor.
Liazka byla dobré auto na naučení zejména dávkování meziplynu, pro začátečníka to bylo ideální.
Hlavně mě nakamenujte je to můj názor.
Liazka byla dobré auto na naučení zejména dávkování meziplynu, pro začátečníka to bylo ideální.
Hlavně mě nakamenujte je to můj názor.
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
LIAZ je první auto se kterým jsem poprvé oficiálně brázdil cesty. Nejprve v autoškole s LIAZem 150 sklopkou a pak 110ky u popelářů a též jedna 150 4*4 jako ramenový nakladač kontejnerů. Tvarově se mi dost líbí ještě i ted. Na naučení bych tak řekl největší peklo,kdo zvládne LIAZ zvládne vše..neznám jiný auto kde při řazení přes půlky musím i nahoru dávat meziplyn . Ae nedám na ni dopustit a rád bych se s ní jěště někdy svezl,mám občas možnost akorát řídit hasičského trambusa - Š706 RTHP a to je taky svezení,hlavně ten vzduchový posilovač řízení ..a technická vychytávka která je u LIAZky krok zpět jsou vzduchové ventily na řazení uzávěrek,náhonu na předek apod., u LIAZu ty elektropneumatické cívky jsou za trest,věčně nějaká nešla..no a když se řekne LIAZ vytane mi na mysl tento obrázek
Byla sice záložní ale strašně rád jsem sní jezdil,i když prd uvezla a blbě se s ní manévralo v úzkých uličkách mezi autama protože byla dlouhá...
Jinak jsem měl tohle
A občas tohle brko
Byla sice záložní ale strašně rád jsem sní jezdil,i když prd uvezla a blbě se s ní manévralo v úzkých uličkách mezi autama protože byla dlouhá...
Jinak jsem měl tohle
A občas tohle brko
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Mne sa pod slovom LIAZ vybavia 3 ocove supravy co s nimi chodil. Prvá ťahač 110 so sklapacim navesom S2, druha valnik 110 s 3-osakom Brandysakom pod plachtou, tretia valnik 122 s 2-osakom BSS na prepravu pilovín. Ale bolo ich samozrejme vela.
Inak co sa vratim k tej spolahlivosti, pytal som sa oca aj jeho kolegov a ty mi potvrdili ,že fakt až taka nebola, ale inak si ju vychvaľovali. Ked si chcel ostat doma tak si stacil jej daco spravit a si ostal cez vikend doma a mnoho inych.
Jedno príslovie ocoveho kolegu:
Co mam z toho ked je miska nova a prazdna, ked bola miska stara a obitá, bola vzdy plná. ( reakcia ked nahradila Liazku nova Scania 124)
Inak co sa vratim k tej spolahlivosti, pytal som sa oca aj jeho kolegov a ty mi potvrdili ,že fakt až taka nebola, ale inak si ju vychvaľovali. Ked si chcel ostat doma tak si stacil jej daco spravit a si ostal cez vikend doma a mnoho inych.
Jedno príslovie ocoveho kolegu:
Co mam z toho ked je miska nova a prazdna, ked bola miska stara a obitá, bola vzdy plná. ( reakcia ked nahradila Liazku nova Scania 124)
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
Co se mi vybaví?
Když se řekne LIAZ vybaví se mi krása, její jedinečný zvuk, svištění turba, funění pod kopcem , hezké počasí, žně, pařák v kabině, luxusně odpružené sedačky, dobrá nálada. A taky taková smutnější "tvář" Matýska a silná, odhodlaná, dobře naladěná "tvář" Lízy 150 sklápěče. Je to radost na ni pohledět, jak stojí zaparkovaná pod přístřeškem a čeká na příchod řidiče. Vždycky svá.... A taky jedna věc. Lízy tahají těžký a hnusný náklady už řadu let, některý nemohou ani do kopce vyjet. Jsou špinavý, neudržovaný a vozí napr. asfalt. Ale když tak jdete lesem a před kopcem vydíte Lízu, tak pak slyšíte tu sílu a odhodlání, se kterým vzdoruje tomu převýšení. LIAZ je nezapomenutelná značka. Je to srdeční záležitost!!!
nj pod liazkou se muselo furt ležel a dokazali se na ní kromě věci co se kazily pravidelně pokazit věci které se snad na jiným autě pokazit nedokažou ale měla jen 5kvaltu a ještě pulený takže celkem deset....od 4ky nahoru už ty kvalty byly docela dlouhý, a odpružení tvrdý jak zavodní wrc a valník liaz když sem jel prázdny třeba v jeseníkách nebo někde jinde v serpentýnách byla paráda v kombinaci s prasklým lankem AZR brzd, to byla zavodní jízda prostě super až na komplet rozházenou kabinu vlivem odstředivé síly sem takové jízdy miloval lepší jak kdejaký seriový osobák ..proto jsem tehdy začal stavět "zavodní auto" s liazkou sem poprve objevil kouzlo tvrdých zavodních podvozku to když jedu solo s magnumem valník 440 16kvaltu je sice fajn ale kvylty kratky a řadim pořád jak idiot..podvozek na měchách se nenaklaní jako liaz ale je až přiliš jistý bez nějake zpětné vazby, kabina se houpe ale překvapivě při stejne rychlosti prujezdu si připadam pomalejší a věci v kabině nelítaj.... postě už to neni takovej požitek....na druhou stranu má to i jisté výhody pči cestě na D1 bych už liazku nechtěl páč mi zuby drnčí ještě teď jak si na to vzpomenu i když všichni nadavaj časaem si stejně vzpomenou jen na to dobre, nikdo nevzpomína jak kur.oval když měnil starter atd...ale většině co v liazu jezdily a po delší době by se vní zase svezli by vykouzlila usměv na tváři
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
Kony: Naprostý souhlas,když jsem odcházel od té firmy byl jsem štastný že se LIAZa zbavuju a ted bych se sním velice rád svezl :D.
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
otřu starou lízu doleju olej a vodu odkalím vzduchojemy, a budu dělat jízdy pro pamětniky stačí na chvili za 50 korun a zbohatnu jak se zájemci pohrnou a nebo radši vybírat 100kč přece jen liazka docela žere ....jj asi se v sobotu naposledy v liazce svezu...teď pulroku stála a neměl sem zajem ale naposled se svezu než pujde "dál...."
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů