Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
richiho líza
Zdar lidi.Má na něco vliv více oleje v motoru,tím myslím cca 1 až 2cm nad horní ryskou.Dílenský při výměně oleje motoru dopřál.Zdá se mi že z ničeho nic mi to dost hulí.Mám načaté turbo ale někdy se vivalí bílí kouř a je doba než to přestane hulit.A když myslím HULIT tak jako když tank zapne zadýmování.Souvisí to s tím větším možstvím oleje????Děkuji za info.
Naposledy upravil(a) richil dne pát pro 16, 2011 6:49 am, celkem upraveno 1 x.
Řídím cca 30 let, a vždy mi mechanici říkali, že nemám dávat víc oleje. Teď řídím moderní vúz MAN TGS 26054. V servisu mi řekli, že rozmezí mezi spodní a horní ryskou je 6 litrů, a mám udržovat hladinu spíš na spodní polovině. Údajně, když je oleje moc, tak ojnice čeří hladinu, a čerpadlo saje vzduch, nebo pěnu z oleje.
Lesu zmar!
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
no nevim dneska maj motory suchý skříně tak by to vadit nemělo ....pokud tam neni dvakrát víc podle mě je určitě lepší mít max než dolejvat kropáč. já dávám na max + 1-2 litry na filtr a většinou nedolejvám nic od výměny do vým...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
No,taky ti moh odejít nějakej vstřik například,nebo to turbo už dělá pápá,myslím že 2 cm nad ryskou by takový vliv na kouřivost snad mít neměl.
Jinak já osobně držím hladinu lehce pod půlkou,nebo na půlce,a radši doleju,než abych to lil na max,když to naleju na max,tak to jen rychleji sežere ten rozdíl a nic nezískám
Jinak já osobně držím hladinu lehce pod půlkou,nebo na půlce,a radši doleju,než abych to lil na max,když to naleju na max,tak to jen rychleji sežere ten rozdíl a nic nezískám
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Pánové pojdte prosím pokračovat v řešení problému s olejem sem
Olej a vše mastné kolem http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=4353
už to má dvě stránky a tohle vlákno je zbytečně duplicitní...
Dík domluveno ... vlákno přejmenováno a zaneseno do seznamu témat
Olej a vše mastné kolem http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=4353
už to má dvě stránky a tohle vlákno je zbytečně duplicitní...
Dík domluveno ... vlákno přejmenováno a zaneseno do seznamu témat
Naposledy upravil(a) Olda dne pon pro 19, 2011 3:05 am, celkem upraveno 1 x.
dobré ráno.Nadepsal jsem to -více oleje jen proto abych se dozvěděl příčinu,navíc můj problém neni nejspíš v tom oleji.Rozepíšu to víc a kdyžtak mě rovnou upozorněte na vlákno kde můžu otravovat,děkuji.Celý rok drobně hulila po ránu nejspíš kvůli načatému turbu,ale nyní po výměně gumiček mezi hlavama je to divný.Ráno mám problémy s natočením,koktá jako by byla zapadlá nafta,hulí jak tank ale po ohřátí je to dobrý s drobným pokuřováním asi díky načlému turbu.Nejlepší je to že když ji nechám na dílně v teple takk ráno na cvrnknutí chytne bez hulení,smradu bez napumpování ale venku a to nejsou žádné mrazy je to hrůza.Musím napumpovat a i tak to rozkoktává.Teplo že by mělo vliv na podělaný vstřik??Asi to není jednoduchý jen tak o tom psát a zjistit co může být v háji,přesto děkuji za jakékoli info.Nemůže být problém třeba se žhavícíma svíčkama když se jí po ránu nechce??Děkuji i za přesun do příslušného vlákna.
Nedrbli ste při opravě těch hlav do čerpadla? Podle toho, co popisuješ, tak to vypadá na malej předvstřik.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
s čerpadlem se nehlo,to garantuji.Dnes jsem jezdil celý den na stavbě,tudíž milionkrát chcípnout a nastartovat.Dvakrát za celý den zahulila při startu jako tank a po ujetí cca 50 metrů opět krásně načernalý kouř.Táhne dobře,odšťuch má,tak fakt nevím.Jedině že by se opravdu zbláznilo turbo.Přitom ale pořád suprově píská ale je načaté.Docela poblité olejem a pustím li jí z kopce volńáskem a pak šlápnu na plyn tak zahulí taky super bíle než se spálí nejspíš oil.To jsou závady,může toho být víc,uvidim jestli nezačneme výměnou toho turba??!!Pánové všem děkuji za rady a věřím že na to přijdem,musí nám jestě něco odvozit holka LIAZková
vložka
Ahoj pánové.Rád bych si opět nechal poradit od zkušenějších.Nechali jsme zkouknout hlavy,natlakovat,srovnat.. přesto je nejspíš problém s tím hulením ve vložce.6 válec je někdy nad pístem plný vody a mám zvýšenou hladinu oleje.Na měrce nemám tu klasickou emulzi nebo krupičky vody přesto bych řekl že jde do oleje voda.Že by ty moderní oleje byly tak kvalitní a vstřebali tu vodu aniž by to mělo vliv na kvalitu??!!Zlobí mě to od doby co jsme dali za kabinu expanzku z Avie,je pěkně uzavřen a natlakován okruh a vložka už to nechroupla.Na první pohled s pomocí lupy žádné praskliny nevidím.Můj dotaz-vyměna vložky se provede horem bez sundání vany??Je to možné??!Ptám se jako blbec,jinak to nemůžu nazvat ale je lepší si nechat poradit než to zku.....LIAZ nám musí vydržet na ty ocmrndávky co jezdíme kolem komína.Moc děkuji za poslané rady s postupem výměny vložky.
Jestli ti jde voda nad píst tak to je buď prdlá, nebo jak liazky často maj vyrezavělá díra.
To že ti to nejde do oleje, nebo ne dost na to aby tam byla emulze, je nejspíš tím že to kroužky dobře těsní.
Skončí to tím že nenastartuješ a nebo jak to protočí tak ohneš ojnici a zaděláš si na větší průser.
Bez sundání vany to neuděláš, protože musí ven i píst a ten povolíš zespodu na ojnici.
Tohle mám za sebou a když ti bude mechanik říkat že je nejlepší vyměnit všechny vložky, tak mu věř, já to dělal třikrát za jeden týden, jednou přes noc, aby bylo auto ráno na stavbě.
To že ti to nejde do oleje, nebo ne dost na to aby tam byla emulze, je nejspíš tím že to kroužky dobře těsní.
Skončí to tím že nenastartuješ a nebo jak to protočí tak ohneš ojnici a zaděláš si na větší průser.
Bez sundání vany to neuděláš, protože musí ven i píst a ten povolíš zespodu na ojnici.
Tohle mám za sebou a když ti bude mechanik říkat že je nejlepší vyměnit všechny vložky, tak mu věř, já to dělal třikrát za jeden týden, jednou přes noc, aby bylo auto ráno na stavbě.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů