Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Dle mého názoru je to vliv vmoha faktorů - výrobek přišel v ne zcela vhodném období, malé serie (spíše garážová výroba), chybělo servisní zázemí, reference - těžko si koupíte výrobek s kterým nemá skoro nikdo zkušenosti - ale hlavně volný kapitál a odpovídající propagace. Poté co padl LIAZ tak si trh rozebraly konkurenční automobilky které dokáží nastavit úplně jiné cenové podmínky (podobně jako obchodní řetězce). Težko se do toho zpět dostává. Je to jako jít s klackem na lva.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
ano i to je možné ale základ byl ten že Liaz se snažil konkurovat znáčkám kterým nesahal po kotníky a Xena to nevytrhla měly spíše hledat partnera a stát se třeba jen montovnou a pak se snažit i o vlastní atd.no je to složité ale žít jen z generálek se nedá a než dělat generálku za 1,2 mil či kolik to přesně stálo se už dnes nikomu nevyplatí.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Když tady házíte návrhy, jestli to mělo či nemělo možnost uspět, dodám k tomu asi tolik: ceny a skladbu "komponentů" a cílovou skupinu zákazníků měl Tedom Truck asi nejpodobnější značce MAZ. A....k tomu řečnická otázka: kolik se prodává/prodalo MAZů v ČR?
Soupeřil jsem jedinkrát s Tedomem, jejich nabídku jsem měl a ty ceny byly opravdu asi tak na té úrovni jako nové MAZy. (Ve výsledku u tohoto zákazníka vyhrálo Iveco).
Soupeřil jsem jedinkrát s Tedomem, jejich nabídku jsem měl a ty ceny byly opravdu asi tak na té úrovni jako nové MAZy. (Ve výsledku u tohoto zákazníka vyhrálo Iveco).
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Chlapi kdo by měl vážný zájem asi budou na prodej TEDOMy 6x4 (GO LIAZ 29.33 SD), r.v. 1996/GO 2007, najeto do 200 Tkm, motor E2, vstřikování Bosch, výkon na brzdě 350 koní, předovka ZF 16-ti kvalt z Renaulta Kerax, klimatizace, kabina plastová z FOXe, korba 11 m3, S3, plachta, úprava pro finišer, závěs 50 mm, přední péra Weweler, původní přední náprava Liaz a zadní Rába. Nabídněte prosím cenu. Podle nabízené ceny se rozhodneme jak dál. P.S.: Není práce
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů