Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Na tvé 300stovce by to mohlo být přibližně stejné, jako na starších nápravách kde vidlice ovládá spojku 21 a zasouvá ji do planetového kola 17. Chyba bývala na kolících spojky 21. Někdy se stane, že se vidlice málo zasouvá do nápravy a nedojde k zasunutí spojky.
Naposledy upravil(a) Melda dne čtv led 19, 2012 7:49 pm, celkem upraveno 1 x.
LUKA - ještě k té uzávěrce, mám tři , řekněme , postřehy:
1.
jak píšeš, že ti ta tyčka ( hřídelka) chodí hezky, tak je otázka jestli má dost dlouhý krok? ( ale nevím jak dlouhý má správně být)
pokud by byl krátký tak budou buď omlácené konce těch kolíčků na konci té spojky - potom nezalezou do otvorů na konci diferenciálu nebo uvolněné kolíky a výsledek je stejný - vlastně popisuju totéž co napsal Melda - abych se nechlubil cizím peřím
2.
pokud je krok tyčky dostatečný bude problém ve spojení tyčky a řadící vidličky
3.
nechci tě podceňovat, ale jak jsi zjistil, že ti ta uzávěrka nezavře?
1.
jak píšeš, že ti ta tyčka ( hřídelka) chodí hezky, tak je otázka jestli má dost dlouhý krok? ( ale nevím jak dlouhý má správně být)
pokud by byl krátký tak budou buď omlácené konce těch kolíčků na konci té spojky - potom nezalezou do otvorů na konci diferenciálu nebo uvolněné kolíky a výsledek je stejný - vlastně popisuju totéž co napsal Melda - abych se nechlubil cizím peřím
2.
pokud je krok tyčky dostatečný bude problém ve spojení tyčky a řadící vidličky
3.
nechci tě podceňovat, ale jak jsi zjistil, že ti ta uzávěrka nezavře?
Naposledy upravil(a) pragovka dne pát led 25, 2013 7:52 pm, celkem upraveno 1 x.
chod tý tyčky mě napadnul taky , ale v tý silný pružině kterou přemáhá vzuch,je taková kulatina která dělá jakoby doraz , myslím si že to to jde až do konce na doraz,ale nemá 100% jistotu , takže zítra to zkusím.
jinak poznám to tak,že dám plný rejd a vidím co dělají kola, nejsem sice asi žádnej ostřílenej driver,ale v liazu už sedávám pravidelně 8 let a něco jsem s tím nakrotul,tak vím co to dělá..
ale aby to bylo jistější,tak dneska byl sníh,tak jsem povolil jeden klíč ,zatáhnul ručku a zkusil se rozjet... kdyby byla uzávětrka zavřená,nepůjde to , jelikož se to ale nezapne,tak jedno kolo hrabe na sněhu a druhý je zabržďěný..
jinak náprava je asi stejná jako byla na 150 , ale jen jsou trochu jiný ty koncový převody ..
a díky Vám zatím za postřehy , zítra zkusím ten krok jestli je dost dlouhej a jinak bude muset diferák ven
jinak poznám to tak,že dám plný rejd a vidím co dělají kola, nejsem sice asi žádnej ostřílenej driver,ale v liazu už sedávám pravidelně 8 let a něco jsem s tím nakrotul,tak vím co to dělá..
ale aby to bylo jistější,tak dneska byl sníh,tak jsem povolil jeden klíč ,zatáhnul ručku a zkusil se rozjet... kdyby byla uzávětrka zavřená,nepůjde to , jelikož se to ale nezapne,tak jedno kolo hrabe na sněhu a druhý je zabržďěný..
jinak náprava je asi stejná jako byla na 150 , ale jen jsou trochu jiný ty koncový převody ..
a díky Vám zatím za postřehy , zítra zkusím ten krok jestli je dost dlouhej a jinak bude muset diferák ven
L I A Z 18.33 SB
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: pon čer 16, 2008 10:49 pm
- Bydliště: Veverska Bítýška
Já je vozil sem. http://www.servisvozidel.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů