Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: pon črc 30, 2007 7:39 pm
- Bydliště: Slovensko / Želiezovce
- Kontaktovat uživatele:
Da sa zaradit neutral na I-Shifte bez vzduchu?
Caute kolegovia, potreboval by som surnu radu:
sofer volal, ze mu odisiel vzduch a mal zaradenu rychlost v I-Shifte, lenze takto mu nepusti startovat motor. Existuje nejaky sposob zaradenia neutralu v takomto pripade?? Dakujem za pomoc!
(auto je FH 440 r.v. 2008)
sofer volal, ze mu odisiel vzduch a mal zaradenu rychlost v I-Shifte, lenze takto mu nepusti startovat motor. Existuje nejaky sposob zaradenia neutralu v takomto pripade?? Dakujem za pomoc!
(auto je FH 440 r.v. 2008)
Special Transport Models
http://specialtruckmodels.webz.cz/
http://specialtruckmodels.webz.cz/
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: pon črc 30, 2007 7:39 pm
- Bydliště: Slovensko / Želiezovce
- Kontaktovat uživatele:
Vdaka za rady, poriesilo sa to tak ako ste pisali - pomocou druheho auta sa vzduch natlacil, dal sa zaradit neutral a nastartovat.
Special Transport Models
http://specialtruckmodels.webz.cz/
http://specialtruckmodels.webz.cz/
Tip na pokus – většina aut má ve výbavě hadici na huštění pneumatik.
Ta origo Volvo má na obou stranách hlavici pro připojení na autoventilek:
Stačí jí upravit, na jedné straně vyměnit hlavici za převlečnou matku (vnitřní závit M16x1,5 - z klasické hadice na huštění pneu):
Koupit si kontrolní přípojku k brzdám s vnějším závitem M16x1,5:
Mít ve výbavě klíč plochý klíč 20/22
V případě problému – na horním víku převodovky z levé strany odšroubovat hadici přívodu vzduchu, místo ní zašroubovat kontrolní přípojku.
Na ní našroubovat převlečnou matkou hadici na huštění.
Z libovolného kola (ale nejlíp samozřejmě z rezervy) naplnit přes ventilek vzduch do víka.
Zkusit zapnout klíček a vyřadit.
Ta origo Volvo má na obou stranách hlavici pro připojení na autoventilek:
Stačí jí upravit, na jedné straně vyměnit hlavici za převlečnou matku (vnitřní závit M16x1,5 - z klasické hadice na huštění pneu):
Koupit si kontrolní přípojku k brzdám s vnějším závitem M16x1,5:
Mít ve výbavě klíč plochý klíč 20/22
V případě problému – na horním víku převodovky z levé strany odšroubovat hadici přívodu vzduchu, místo ní zašroubovat kontrolní přípojku.
Na ní našroubovat převlečnou matkou hadici na huštění.
Z libovolného kola (ale nejlíp samozřejmě z rezervy) naplnit přes ventilek vzduch do víka.
Zkusit zapnout klíček a vyřadit.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Bude. Ale občas na to holt někdo zapomene.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: pon črc 30, 2007 7:39 pm
- Bydliště: Slovensko / Želiezovce
- Kontaktovat uživatele:
Veru, to sa stalo aj v tom spomenutom pripade a ked uz nebolo vzduchu, bolo neskoro..
Kazdopadne vdaka za dobry napad Conkin, podam to dalej
Kazdopadne vdaka za dobry napad Conkin, podam to dalej
Special Transport Models
http://specialtruckmodels.webz.cz/
http://specialtruckmodels.webz.cz/
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Globe - to je samozřejmě možný. Ale víkem to jde rychleji, navíc v případě většího úniku (nedejbože přímo díry v soustavě) to nemusí stačit.....i když dvanáct kol je dvanáct kol
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů