Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
Tak avka je přímo protrženej z výroby..... Ale ohne sranda,i z posledního sráče se dá při hlídání a předělání jeho much udělat trochu auto.Já zas dost obhajuju dvanácettrosku Ale tu si obstaral a upravil a byla celkem OK.Ale Avka je zdroj stálého starání a hezkých chvilek u ,,nikamrukynestrčení"
TTN
TTN
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Tomik to aj tvoja Avia sa tak sype ??? Ja mam z toho tu čo sa napísalo taký pocit ako keby som s Aviou ani nemal pomyslieť na cesty dlhšie ako 200-km .
Len nechápem prečo to držia dopravcovia ak je teda taká poruchová . Veď na cestách bežne stretávam Avie od vás z CZ . Nedávno som akurát obdivoval jednu skriňovú A 31 alebo A 30 jednoducho non-turbo na pražských značkách .Takže ku mne do KE mala už takých 700-km za sebou a pokračovala na SK-HU hranice smerom na Miskolc .
Len nechápem prečo to držia dopravcovia ak je teda taká poruchová . Veď na cestách bežne stretávam Avie od vás z CZ . Nedávno som akurát obdivoval jednu skriňovú A 31 alebo A 30 jednoducho non-turbo na pražských značkách .Takže ku mne do KE mala už takých 700-km za sebou a pokračovala na SK-HU hranice smerom na Miskolc .
když jsem měl první A31 atmosféru,tak mi na cestě praskla vstřikovací trubka,zastavil jsem na pumpě,vyměnil a jel sem dál,pak mi chrupnul kohout topení jednou jsem dělal altelnátor,vtom sem jenom vyměnil ložiska,vyměnil jsem palivovou pumpičku,padala nafta,spojkový lanko chruplo 2X.
pak jsem si na ní dodělával servo,spaní velkou nádrž zdvojený světla,oprava valníkový nástavby,novej lak a takový ty věci co nejsou nutný ale dělaji hodně
u turbo furgona sem vyměnil oba silentbloky motoru a palivový hadičky
a A31T euro II to bylo horší tam sem dělal 3X motor,jenže ho někdo dojebal takovým stylem že mu nebylo pomoci,prostě stím jezdil debil,kterej ho suvereně upekl,samo sem jí taky nastříkal něco sem sní najezdil vydělala si na sebe zůstal pěknej zisk a pak sem jí rozprodal
A75 na tý mi na cestě praskla žárovka a stahovací spona od hadice od intercooleru a trochu pozlobila elektrika ve svazku na rámu,jinak nic vážnýho,když sem jí koupil tak sem udělal komplet brzdy, tlumiče a čepy řízení,sice to nebylo potřeba ale když od toho potřebuju očekávat spolehlivost tak tomu musím dopřát,jinak tohle jsou základní spotřební věci za pár peněz
jinak deně jezdím kolem 300km někdy víc někdy míň.tady po tom českým koncentračním táboře to bohatě stačí
pak jsem si na ní dodělával servo,spaní velkou nádrž zdvojený světla,oprava valníkový nástavby,novej lak a takový ty věci co nejsou nutný ale dělaji hodně
u turbo furgona sem vyměnil oba silentbloky motoru a palivový hadičky
a A31T euro II to bylo horší tam sem dělal 3X motor,jenže ho někdo dojebal takovým stylem že mu nebylo pomoci,prostě stím jezdil debil,kterej ho suvereně upekl,samo sem jí taky nastříkal něco sem sní najezdil vydělala si na sebe zůstal pěknej zisk a pak sem jí rozprodal
A75 na tý mi na cestě praskla žárovka a stahovací spona od hadice od intercooleru a trochu pozlobila elektrika ve svazku na rámu,jinak nic vážnýho,když sem jí koupil tak sem udělal komplet brzdy, tlumiče a čepy řízení,sice to nebylo potřeba ale když od toho potřebuju očekávat spolehlivost tak tomu musím dopřát,jinak tohle jsou základní spotřební věci za pár peněz
jinak deně jezdím kolem 300km někdy víc někdy míň.tady po tom českým koncentračním táboře to bohatě stačí
2x Nissan atleon 210
tak myslím že ta řada A je docela vpoho,za ty prachy co se to nechá sehnat,díly taky nejsou nějak drahý různý věci jdou sehnat po inzerátech za rozumný kačky.rozměry, užitná a celková hmotnost je na pořizovací cenu skvělá
jako rám,péra podvozek je prostě to samý jako jaká koliv jiná značka,nástavba s autem nemá nic společnýho,motor je věc do který nevidíš,ale to je u každýho auta stejný,odcházeji na čemkoliv,kabiny hnijou,ale to je kus kterej se nechá vyměnit,žádnej stres.
jako rám,péra podvozek je prostě to samý jako jaká koliv jiná značka,nástavba s autem nemá nic společnýho,motor je věc do který nevidíš,ale to je u každýho auta stejný,odcházeji na čemkoliv,kabiny hnijou,ale to je kus kterej se nechá vyměnit,žádnej stres.
2x Nissan atleon 210
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů