Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
tra: souhlasím. PR mají letos zvládnuté opravdu dobře a umějí různé informace (včetně řekněme nejasných až kontroverzních) prodat a podat věrohodným způsobem. Mě ani tak nevadí to jakým stylem Aleš vystupuje (tím myslím nejvyšší ambice a vysoké sebevědomí), ale vadí mi to, že i z lidí znalých problematiky dělá neustále blbce povídkami o hmotnostech, výkonech, závadách atd. atd. Tohle by si opravdu mohl odpustit, protože to jsou nesmysly. Ale ono mu to asi vyhovuje, většina lidí se o to až tak detailně nezajímá a proč by mu to neměli věřit, když to podává věrohodně a do všech médií... Tady vidím ten největší kámen úrazu. Proč tomu tak je, to ví asi jen AL. A možná lidé, kteří se kolem týmu motají či motali a raději taktně mlčí. Pro mě osobně je tohle nepochopitelná záležitost, protože právě jméno Loprais mě před mnoha lety k Dakaru přivedlo... Ovšem to byl úplně jiný Loprais.
Aleš je špičkový pilot, ale jako skutečný profesionál se mnohdy nechová. Pořád si říkám, proč to má ten kluk zapotřebí a pořád neznám odpověď.
Aleš je špičkový pilot, ale jako skutečný profesionál se mnohdy nechová. Pořád si říkám, proč to má ten kluk zapotřebí a pořád neznám odpověď.
Coudy:
proč? Odpovědí může být jistá míra frustrace z toho, že ambice a realita se do značné míry rozcházejí.
Uvědomme si jednu věc. Aleš hned při svém prvním Dakaru v roli pilota stoupl na bednu. Na ní pak stál de fakto dva roky. Aby bylo jasno, nijak nesnižuji význam tohoto vynikajícího a dodnes nepřekonaného úspěchu; od té doby ne bedně nikdo nestál - to je taky pravda. Jde mi spíš o to, že u Aleše nedošlo k jakémusi postupnému dobývání příčky po příčce a stoupání krůček po krůčku, tak jak to vidíme např. u Martina Kolomého. Aleš od svého prvního Dakaru žije v myšlenkách, že patří na bednu, druhý je první poražený, je nutné všem nakopat zadky atd. však to známe.
A ještě jednu věc. Kdosi tu někde psal, že u Aleše nerozhoduje až tak příjmení, ale zejména velmi dobré dílčí úspěchy v některých z etap.
Tak s tímto bych nesouhlasil. Pokud neberu v potaz jen okruh "nás zasvěcených", ale vezmu to šířeji jako veřejnost nesedící u iritracku každý večer, pak za to, že Aleše i po čtyřech nedokončených Dakarech berou stále jako člověka, který do Dakaru patří , a dokonce je jedním z favoritů, může z valné části příjmení Loprais. Na většinu mediálních akcí, rozhovorů v Dobrých ránech atp. jezdí Aleš s Karlem. LOPRAIS je v ČR synonymem úspěchu na Dakaru. Je to ovšem marka tvrdě a celoživotně zasloužená devatenácti starty, jedenácti bednami a šesti vítězstvími Karla Lopraise. O tom, jakým způsobem je v současnosti naplňován ten "lopraisovský odkaz", můžeme diskutovat, a taky to tu děláme.
Faktem však rozhodně zůstává, že Aleš je zatím poslední, kdo z našich stál na bedně, a je to jezdec s ohromným potenciálem...
proč? Odpovědí může být jistá míra frustrace z toho, že ambice a realita se do značné míry rozcházejí.
Uvědomme si jednu věc. Aleš hned při svém prvním Dakaru v roli pilota stoupl na bednu. Na ní pak stál de fakto dva roky. Aby bylo jasno, nijak nesnižuji význam tohoto vynikajícího a dodnes nepřekonaného úspěchu; od té doby ne bedně nikdo nestál - to je taky pravda. Jde mi spíš o to, že u Aleše nedošlo k jakémusi postupnému dobývání příčky po příčce a stoupání krůček po krůčku, tak jak to vidíme např. u Martina Kolomého. Aleš od svého prvního Dakaru žije v myšlenkách, že patří na bednu, druhý je první poražený, je nutné všem nakopat zadky atd. však to známe.
A ještě jednu věc. Kdosi tu někde psal, že u Aleše nerozhoduje až tak příjmení, ale zejména velmi dobré dílčí úspěchy v některých z etap.
Tak s tímto bych nesouhlasil. Pokud neberu v potaz jen okruh "nás zasvěcených", ale vezmu to šířeji jako veřejnost nesedící u iritracku každý večer, pak za to, že Aleše i po čtyřech nedokončených Dakarech berou stále jako člověka, který do Dakaru patří , a dokonce je jedním z favoritů, může z valné části příjmení Loprais. Na většinu mediálních akcí, rozhovorů v Dobrých ránech atp. jezdí Aleš s Karlem. LOPRAIS je v ČR synonymem úspěchu na Dakaru. Je to ovšem marka tvrdě a celoživotně zasloužená devatenácti starty, jedenácti bednami a šesti vítězstvími Karla Lopraise. O tom, jakým způsobem je v současnosti naplňován ten "lopraisovský odkaz", můžeme diskutovat, a taky to tu děláme.
Faktem však rozhodně zůstává, že Aleš je zatím poslední, kdo z našich stál na bedně, a je to jezdec s ohromným potenciálem...
No, když si tu tak hezky haníte našeho nejlepšího jezdce, tak se zamyslete nad otázkami:
- kolik Čechů vyhrálo etapu Dakaru?
- kolik z nich v posledních letech?
- kolik z nich opakovaně?
- kolik z nich v několika ročnících?
- kolik z nich stálo na etapové bedně?
- kolik z nich stálo v cíli na bedně?
- kolik Čechů vyhrálo SilkWay?
Závodnické legendy se rodí z vítězů, ti se zapisují do historie. A jak může být někdo vítěz, když mu stačí druhé nebo třetí místo? Jak může bejt někdo opravdovej závodník, když nemá ambice vyhrát?
- kolik Čechů vyhrálo etapu Dakaru?
- kolik z nich v posledních letech?
- kolik z nich opakovaně?
- kolik z nich v několika ročnících?
- kolik z nich stálo na etapové bedně?
- kolik z nich stálo v cíli na bedně?
- kolik Čechů vyhrálo SilkWay?
Závodnické legendy se rodí z vítězů, ti se zapisují do historie. A jak může být někdo vítěz, když mu stačí druhé nebo třetí místo? Jak může bejt někdo opravdovej závodník, když nemá ambice vyhrát?
hudasp: Nic ve zlém, Váš názor beru jako každý jiný - od toho je to tady forum a sekce "hospoda", ale tyhle řeči jakoby jsem někde slyšel.
Kolik etap vyhrál letos Nikolaev a kdo je vítěz Dakaru? Vítězství v etapě mnoho neznamená a pro celkový výsledek, který je ten hlavní, je celkem jedno. Dakar není MS v rally a o tom to je.....
A samo, že i ILT také fandím, ale jsou věci, které mi vadí a mám na ně svůj názor. A na to mám právo jako každý jiný.
Kolik etap vyhrál letos Nikolaev a kdo je vítěz Dakaru? Vítězství v etapě mnoho neznamená a pro celkový výsledek, který je ten hlavní, je celkem jedno. Dakar není MS v rally a o tom to je.....
A samo, že i ILT také fandím, ale jsou věci, které mi vadí a mám na ně svůj názor. A na to mám právo jako každý jiný.
hudasp, také tedy položím otázky
- kolik dokončil náš "nejlepší jezdec" za poslední roky Dakarů ?
- kolik etap vyhrál letošní vítěz ? A naopak, kolikátý je jezdec s největším počtem výher v části závodu (etapě) ?
- kolik dokončil náš "nejlepší jezdec" za poslední roky Dakarů ?
- kolik etap vyhrál letošní vítěz ? A naopak, kolikátý je jezdec s největším počtem výher v části závodu (etapě) ?
Naposledy upravil(a) Gumid dne pon led 21, 2013 10:19 pm, celkem upraveno 1 x.
hudasp:
myslíš-li tím nejlepším jezdcem Aleše, nevím o tom, že bych ho někde haněl. Jak píšu, má potenciál, má na vítězství, ke kterému ale zatím bohužel nedošlo. Od etapového vítězství k celkovému totiž vede docela trnitá cesta, jak vidno.
Aleše vystihl přesně Kalina v té nové knížce. Než aby čekal na náhradní díl, a ztratil tím dvě hodiny, rozhodne se pro další jízdu se sníženým výkonem, důsledkem čehož je po pár kilometrech odstoupení ze závodu.
myslíš-li tím nejlepším jezdcem Aleše, nevím o tom, že bych ho někde haněl. Jak píšu, má potenciál, má na vítězství, ke kterému ale zatím bohužel nedošlo. Od etapového vítězství k celkovému totiž vede docela trnitá cesta, jak vidno.
Aleše vystihl přesně Kalina v té nové knížce. Než aby čekal na náhradní díl, a ztratil tím dvě hodiny, rozhodne se pro další jízdu se sníženým výkonem, důsledkem čehož je po pár kilometrech odstoupení ze závodu.
Já bych jenom podotknul, že kdybych se měl spokojit jen s tím kdo vyhrál Dakar, tak se kouknu do výsledků na jeho konci. To, co mne udržuje čtrnáct dní v bdělosti, jsou výkony všech v každé jedné etapě - a to sledují stejně tak fandové, jak i sponzoři. To, že někdo Dakar nedokončí je na této soutěži vcelku běžná záležitost. Spíše se dívám, co k tomu vedlo. Alda v JA nedokončil pouze jednou díky své vlastní chybě - stejně jako se to letos stalo M.Schooovi - jindy na tom vinu nenesl. Nechci ho tu nějak přehnaně obhajovat, ale občas je dobré být více objektivní - i když ho nemusí někdo mít úplně v lásce...
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Fino:
které nedokončení je kvůli jezdci a které ne, je taky otázka. Pokud se jezdec rozhodne jet na hraně, je daleko víc namáhaná i technika. Možná, že kdyby byl obezřetnější v tom jetí hrany a podlahy, jak rád sám říká, možná by to zase bylo jinak. Čili co je nebo není chyba jezdce, je taky jedna velká otázka.
Ostatně třeba odstoupení 2011 bylo taky důsledek chybného rozhodnutí Aleše, přestože nakonec klekla technika - viz Kalinova kniha.
které nedokončení je kvůli jezdci a které ne, je taky otázka. Pokud se jezdec rozhodne jet na hraně, je daleko víc namáhaná i technika. Možná, že kdyby byl obezřetnější v tom jetí hrany a podlahy, jak rád sám říká, možná by to zase bylo jinak. Čili co je nebo není chyba jezdce, je taky jedna velká otázka.
Ostatně třeba odstoupení 2011 bylo taky důsledek chybného rozhodnutí Aleše, přestože nakonec klekla technika - viz Kalinova kniha.
Fino, rozumím ti co jsi chtěl říci, nehaním Aleše a fandím mu, stejně jako ostatním. Co mne ale vadí, jsou fanatičtí fandové, kteří budou do nekonečna ostatním valit do palice podobné seznamy, co zde předvedl hudasp. Závod je minulostí, medaile rozdány a někteří musí řešit, v čem byl Aleš nejlepší, když tedy nevyhrál a všechny možné Ale kdyby, loni, předloni, předpředloni.
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jen tak mimochodem mě také zaujalo Kalinovo vyjádření v jeho knize K Alešovu loňskému zlomení 3 obratlů. Při nehodě došlo "pouze k utržení svalstva a úponů" a to se dozvěděli hned po prvním vyšetření. Tak proč se už víc jak rok po nehodě stále mluví o třech zlomených obratlech. Nic proti nikomu. Jen takový postřeh z knížky, která je mimochodem opravdu dobře napsaná , ale už při druhém čtení jsem narazil na několik nepřesností neřkuli polopravd. Tak třeba Jarda Krpec rozhodně není duchovním otcem VŠECH dakarských Tatrovek. Má jich na svědomí opravdu hodně ale jeho poslední dílo byla žába na torzkách z roku 2002. Určitě není pravda že jeho posledním dílem je Lopikovic Jamal. To bylo čisté dílo Milana Holáně. Až loni po havarii když odešel Holań tak jej oslovili a on tam vydržel dva měsíce a pochopil, ze už je to úplně jinde.
Jen tak pro zajímavost
Jen tak pro zajímavost
Martin Happy to tu napropsto vystihl - nehaňte tu Aleše, za jeho mediálními prohlášeními stojí jeho otec Milan a ať se na Milana kolem Kopřivnice a Frenštátu zeptáte, neuslyšíte nic pozitivního. Kdosi tu před časem v naprosto nedakarské diskusi poznamenal, že jméno Loprais zní tím líp, čím dál jste od Kopřivnice. Týká se to zejména aktivit firmy alešova otce. Co vím, tak dodnes dluží firmě Mopas miliony za odebraná zrepasovaná auta, ty peníze už Mopas nikdy neuvidí... On stojí za chováním svého syna, je třeba nazývat věci pravými jmény.
Karel Loprais je velmi slušný a skromný člověk, kterého si nesmírně vážím, on dal tomu jménu gloriolu slávy. Jeho jméno dokázal Milan mediálně vyždímat a v očích spousty lidí i pěkně pošpinit...
Karel Loprais je velmi slušný a skromný člověk, kterého si nesmírně vážím, on dal tomu jménu gloriolu slávy. Jeho jméno dokázal Milan mediálně vyždímat a v očích spousty lidí i pěkně pošpinit...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů