Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
gratuluju k řidičáku ... jaké jsou další plány?
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
tak dej pak vědět, rádi počteme něco nového ... ať se daří
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Ahoj,
tak k legislativě (píši o provincii Alberta)-v podstatě vám stačí řidičák na truck a můžete jít jezdit,za předpokladu že seženete práci.
V reálu ale některé firmy mimo praxe vyžadují také různá školení-zejména pro práci řidiče na tank trailers (cisterny) a také hodně firmy
co operují na ropných polích.
Takže se můžete setkat s následujícími školeními.
TDG-transport dangerous good
LCV-školení na dva návěsy -možno až po ujetí 150tis. mil (nejsem si plně jistý)
WHMIS-bezpečnost práce na pracovišti.nebezpečné mat. (např. nakl.,vykl)
First AID- první pomoc
Log Book-školení na správné využití povolených dob řízení
A další kursy většinou pro potřeby konkrétního druhu přeprav.Většinou se
jedná o jednodenní kursy a některé se dají udělat i online přes internet.V mnoha případech kursy platí zaměstnavatel.Tolik asi k rozdílům v kvalifikaci oproti Evropě.
Podařilo se mi vydolovat nějaké fota z mobilu-kvality nevalné,ale aspoň pro představu co mi prošlo pod rukama v servise za poslední 2 měsíce.
Kenworth W900 1985, cummins NTC a stále ve službě-u nás zrovna na CVIP (stk)
International Pro star a car hauler + interier (tohle servisujeme dost často)
Ford-tahač cisterny z letiště (1991) a Pete
Kenworth T800 2012 (45000km) a první servis u zákazníka + super B tanker.(mnozí poznají dafácký volant- skupina PACCAR).Zajímavostí
na palubce-dotykový display s mnoha funkcemi (telefon,audio,tv,funkce vozidla-v podstatě vše duplicitně co je na "budíkách"...atd).
Parkování T800 na place a chvíle soustředění při couvání s dvěma návěsy.
(přiznám se že jsem to musel asi 2x narovnat a pak znovu couvat-zrcátka pěkný chromovaný,ale oproti evropě je v nich prd vidět-nejsou
parabolická).
tak k legislativě (píši o provincii Alberta)-v podstatě vám stačí řidičák na truck a můžete jít jezdit,za předpokladu že seženete práci.
V reálu ale některé firmy mimo praxe vyžadují také různá školení-zejména pro práci řidiče na tank trailers (cisterny) a také hodně firmy
co operují na ropných polích.
Takže se můžete setkat s následujícími školeními.
TDG-transport dangerous good
LCV-školení na dva návěsy -možno až po ujetí 150tis. mil (nejsem si plně jistý)
WHMIS-bezpečnost práce na pracovišti.nebezpečné mat. (např. nakl.,vykl)
First AID- první pomoc
Log Book-školení na správné využití povolených dob řízení
A další kursy většinou pro potřeby konkrétního druhu přeprav.Většinou se
jedná o jednodenní kursy a některé se dají udělat i online přes internet.V mnoha případech kursy platí zaměstnavatel.Tolik asi k rozdílům v kvalifikaci oproti Evropě.
Podařilo se mi vydolovat nějaké fota z mobilu-kvality nevalné,ale aspoň pro představu co mi prošlo pod rukama v servise za poslední 2 měsíce.
Kenworth W900 1985, cummins NTC a stále ve službě-u nás zrovna na CVIP (stk)
International Pro star a car hauler + interier (tohle servisujeme dost často)
Ford-tahač cisterny z letiště (1991) a Pete
Kenworth T800 2012 (45000km) a první servis u zákazníka + super B tanker.(mnozí poznají dafácký volant- skupina PACCAR).Zajímavostí
na palubce-dotykový display s mnoha funkcemi (telefon,audio,tv,funkce vozidla-v podstatě vše duplicitně co je na "budíkách"...atd).
Parkování T800 na place a chvíle soustředění při couvání s dvěma návěsy.
(přiznám se že jsem to musel asi 2x narovnat a pak znovu couvat-zrcátka pěkný chromovaný,ale oproti evropě je v nich prd vidět-nejsou
parabolická).
- Ráďa V8
- Příspěvky: 150
- Registrován: pát čer 22, 2012 11:33 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Slidel, Karlos : pěkné fotky chlapi. Jinak Volvo VN wau, moje oblíbené auto Toš já předtím jak byl "nábor" popravdě aj uvažoval. Pak do toho rýpala Myška jak jsou CND trucky vyjeté herky, já si představil něco ve stylu Liaz Mates a bez bufíku, tak jsem vyměk a vy takové pěkné stroje Tak Karlosovi gratulace k řidičáku a ať se v rámci možností jen daří Pak se těšíme na nějaké reportáže z cest
ps: tak my ostatní, jak jsme na tom? http://www.thetruckersreport.com/cdl-practice-tests/ já se potil
ps: tak my ostatní, jak jsme na tom? http://www.thetruckersreport.com/cdl-practice-tests/ já se potil
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 168
- Registrován: pát úno 17, 2012 11:10 am
- Bydliště: trebic
test
hm no nebudem se pouštět do žadnejch velkejch věci
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
já se potil
já teda ne , páč po americky něviem len po germánsky alá šnicell
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- Ráďa V8
- Příspěvky: 150
- Registrován: pát čer 22, 2012 11:33 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
martin440: kein problem, deutsche sprache is ahnlich Jen tak z fleku jsem to otevřel a kupodivu jsem větší polovinu těch testů udělal (a to mám papáry jen B) . Pokud člověk slušně porozumí textu (vykecat se jako turista je něco jiného) tak ty otázky taková hrůza není. Některé jak pro blbečky. Např:
Jedeš rychlostí 55mph, dojedeš štrůdl jedoucí rychlostí 35mph. Jak upravíš rychlost?
a) 20
b) 35
c) 45
d) 55
toš to musí označit správně kdejaký Wurst natož pak Schnitzel zas mě třeba ale zaskočilo, že na mokré cestě si máš retardér vypnout
Jedeš rychlostí 55mph, dojedeš štrůdl jedoucí rychlostí 35mph. Jak upravíš rychlost?
a) 20
b) 35
c) 45
d) 55
toš to musí označit správně kdejaký Wurst natož pak Schnitzel zas mě třeba ale zaskočilo, že na mokré cestě si máš retardér vypnout
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Ráďa V8
hm a na sněhu nebrzdit , radši přidat a zmizet
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů