Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř led 04, 2012 7:55 pm
- Bydliště: Broumov
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 168
- Registrován: pát úno 17, 2012 11:10 am
- Bydliště: trebic
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
u novějších aut (co mám já zkušenost) se motorovka při prokluzu kola vypne, takže smyk nehrozí... ozkoušeno na sněhu i ledu...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 168
- Registrován: pát úno 17, 2012 11:10 am
- Bydliště: trebic
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
martin karas
a nemyslíš, že to taky je třeba otázka toho "mezikusu"??? pouřívám retardu leta prázdnej-plnej v letě v zimě a hodně ostře (většinou ničim jiným nebrzdim)--- pokud někdo zavře oči a čeká co bude při prvním zakejvání.... jeho boj----hromada lidí vubec nemá šajnu co má dělat, když se auto začne "šarovat" a pokud někdo nemá v palici tak stačí pár lehkejch pohybů a mažu dál-----
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 168
- Registrován: pát úno 17, 2012 11:10 am
- Bydliště: trebic
Ahoj,tak mám zas nějaké info
Pro Globeho:
Bohužel neznám zdejší legislativu přesně,ale emise se tu neřeší (v Ontariu třeba ano).Jednou za rok jde auto pouze na "stk".Když pominu
klasické daně z podnikání,tak jediná přímá platba související s provozem
trucku je IFTA-jde o silniční-palivovou daň.Dopravce dostane samolepku na příslušný rok a ta musí být vylepena na kabině.Bohužel netuším jak
probíhá výpočet samotné daně,ale předpokládám že bude souviset se spotřebovaným palivem a dle toho se pravděpodobně dopočítají km,ale to jsou mé dohady.Zda rok výroby hraje roli zatím nedokážu odpovědět.Opět ale odhaduji že to nebude žádný výrazný rozdíl oproti novým truckům-běžně se tu dají vidět starší auta v provozu.Koneckonců
rentabilita dopravy je oproti CZ nesrovnatelná,takže proč nepoužít starší auto.
Jediný limit o kterém vím,je ten že většinou větší firmy požadují maximální stáří tahačů do r. 2007 z důvodu spolehlivosti.To platí když jezdíš se svým vlastním autem pro firmu jako owner.
K těm budíkům na palubce:
V evropě jich spíš ubývá a mění se pouze v kontrolky.Tady převládá klasika a většinou jde o ukazatele tlaku,teplot,podtlaku(filtry) atd.
Myslím v některých případech celkem užitečná věc.Třeba čidla teploty v diferenciálech a převodovce.Zejména v kopcích praktická věc se dvěma návěsy a celkovou 63t se to určitě pěkně ohřeje a řidič má přehled co se děje.
Jinak tu nežijeme jen prací,takže jsme byli kouknout s Ondrou na veletrh s motorkama a 14.dní nato na karavany-pár foto:
Mix foto z Calgary-poslední je dosti špatná (bylo -20 a mobil nechtěl fotit) ale je to jedna z mých prvních legálních jízd tady-odvoz sklápěcích návěsů zákazníkovi na jeho plac.
Pro Globeho:
Bohužel neznám zdejší legislativu přesně,ale emise se tu neřeší (v Ontariu třeba ano).Jednou za rok jde auto pouze na "stk".Když pominu
klasické daně z podnikání,tak jediná přímá platba související s provozem
trucku je IFTA-jde o silniční-palivovou daň.Dopravce dostane samolepku na příslušný rok a ta musí být vylepena na kabině.Bohužel netuším jak
probíhá výpočet samotné daně,ale předpokládám že bude souviset se spotřebovaným palivem a dle toho se pravděpodobně dopočítají km,ale to jsou mé dohady.Zda rok výroby hraje roli zatím nedokážu odpovědět.Opět ale odhaduji že to nebude žádný výrazný rozdíl oproti novým truckům-běžně se tu dají vidět starší auta v provozu.Koneckonců
rentabilita dopravy je oproti CZ nesrovnatelná,takže proč nepoužít starší auto.
Jediný limit o kterém vím,je ten že většinou větší firmy požadují maximální stáří tahačů do r. 2007 z důvodu spolehlivosti.To platí když jezdíš se svým vlastním autem pro firmu jako owner.
K těm budíkům na palubce:
V evropě jich spíš ubývá a mění se pouze v kontrolky.Tady převládá klasika a většinou jde o ukazatele tlaku,teplot,podtlaku(filtry) atd.
Myslím v některých případech celkem užitečná věc.Třeba čidla teploty v diferenciálech a převodovce.Zejména v kopcích praktická věc se dvěma návěsy a celkovou 63t se to určitě pěkně ohřeje a řidič má přehled co se děje.
Jinak tu nežijeme jen prací,takže jsme byli kouknout s Ondrou na veletrh s motorkama a 14.dní nato na karavany-pár foto:
Mix foto z Calgary-poslední je dosti špatná (bylo -20 a mobil nechtěl fotit) ale je to jedna z mých prvních legálních jízd tady-odvoz sklápěcích návěsů zákazníkovi na jeho plac.
No tak to se omlouvám za ten rozruch, ale myslel jsem že chce zase někdo jenom plivat špínu. Do sliedela bych to fakt neřekl. Nevěděl jsem přesně kolika lidem pomohl tak jsem to napsal jenom do závorky.
Nicméně doufám že sliedel bude i nadále dávat fota z kanady.
A teď už na Karlose: já jsem si právě myslel že ještě vyřizujete nějaké papíry atd. tak že v tom servise děláš jenom jako aby si nebyl "ztrátový". A budeš se ještě tlačit na truck, nebo zůstaneš v tom servise?
Nicméně doufám že sliedel bude i nadále dávat fota z kanady.
A teď už na Karlose: já jsem si právě myslel že ještě vyřizujete nějaké papíry atd. tak že v tom servise děláš jenom jako aby si nebyl "ztrátový". A budeš se ještě tlačit na truck, nebo zůstaneš v tom servise?
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 168
- Registrován: pát úno 17, 2012 11:10 am
- Bydliště: trebic
to slidel
zdravim mam zajem jit jezdit do kanady.je to jeste mozny? muj mail je rXs7@seznam.cz diky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 32 hostů