Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe

Odpovědět
Uživatelský avatar
Severnaya
Příspěvky: 1222
Registrován: sob úno 02, 2013 5:43 pm
Bydliště: Příbram

Příspěvek

...nápis ještě nic neznamená, koneckonců ve Zlíně se to snad dozvíme :roll: ...
stř črc 09, 2014 7:09 pm

Kosta
Příspěvky: 274
Registrován: stř pro 29, 2010 12:55 pm
Bydliště: Hlavenec

Příspěvek

Ja taky myslim že napis muže blafovat 8) . Kdoví jestli tam ta V8 opravdu je jestli to zase není blamaž :lol: 8).
stř črc 09, 2014 8:19 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

MarkoS: Klidni, hm? :wink:
čtv črc 10, 2014 7:29 am

čtv črc 10, 2014 7:53 am

MarkoS
Příspěvky: 399
Registrován: čtv črc 01, 2010 6:27 pm

Příspěvek

Globe: Klidnej budu až tady z lidí přestaneš dělat debílky..Tvoje arogance je hodně alarmující..Nikdo hold není chytrej jak ty ! :twisted: :lol:


Svempa má 1000hp závodák a Sarantos má 1260hp na běžnej provoz,hezký... :D
Umíš šipky?
Do vody trochu
čtv črc 10, 2014 4:12 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo takže odpověď je nedělá... :roll:

Jako v čem by byl problém? To, že to Svempa udělal nějak je OK, ale jsou to show trucky. Těch 6 tureb na tý Chimeře je jen kvůli vzhledu, jinak je to na nic. Motor co má 730 koní jako sériovka tak z toho dostat 1000 koní nemuže bejt problém. Je to zvýšení asi o jen o 37%... Třeba Paccar MX co je v dakarskym Phoenixu má 800 koní a 3300 Nm a je to jenom načipovaný z 510 což je zvýšení asi o 56%. Samozřejmě to neni na tahání návěsu ale jde to.
Filip Nikl
čtv črc 10, 2014 5:00 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

ano, načipovat motor do nesmyslu samozřejmě jde úplně jednoduše. Ale tady se bavíme o autě, který tahá každej den návěs, a u kterýho by ten motor měl vydržet v ideálním případě víc než sto tisíc kilometrů.. takže ten motor musíš nějak uchladit (a chladit vidlicovej motor je obzválšť oříšek), výkon nějak zpřevodovat, a to všechno pak pomocí něčeho přenýst na silnici. A jestli to je Euro 6, tak se ani nebavim o ostatních věcech..

..ale pro mě za mě, klidně si tu ve vší vážnosti debatujte nad nesmyslama, mě je to egál ;)
čtv črc 10, 2014 8:28 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to samozřejmě všechno vim. :wink: Ono totiž je nesmysl už samo o sobě to mit 1000 koní v kamionu na normální práci. Tam bohatě stačí nějakejch 500. Když teda tahám nějaký nadrozměry (bagry, rypadla) tak teda koupim 730 a ta s tim v klidu poradí.
Z toho jsem usoudil, že když si někdo nechá udělat 1000+ Scanii, tak to asi bude auto na svezení, truck festy a na prezentaci firmy a ne aby lítalo po Evropě 7 dní v tejdnu, tudíž to stačí načipovat a motor to bez problému vydrží. Chápem se? :)
Filip Nikl
čtv črc 10, 2014 10:02 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

Chápem, Filipe :)
čtv črc 10, 2014 10:05 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:thumbud:
Filip Nikl
čtv črc 10, 2014 10:09 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Podle mě je 730 koni až do p...a na dálnici k ničemu.Tisic nebude problém čipnout,ale co s krouťákem,kterej pujde automaticky nahoru také a už 730 má krouťák omezen v malé řadě převodovky.Jinak pokud jde o ty Řeky,tak oni maj na všech V8 otevřenej vejfuk a pak i 420 V8 zní jak Osmistovka. :wink:
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
čtv črc 10, 2014 10:13 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No rozhodně to má nakrmený jako prase. :lol: :lol: (jestli to je ono) https://www.youtube.com/watch?v=vpHh6CNY3oI Tak on se ten čip dá udělat na knoflik. To takle měl kámoš u John Deera. Jsme jeli v kopci s návěsem a už to nemohlo, zmačknul knoflik, v motoru zakňučelo a už tam zas bylo 2000 otáček až nahoru. Na kopci to vypnul a jelo to zas normálně.
Bych něco podobnýho viděl u těch Scanii, když někde chce zamachrovat na křížovatce nebo v kopci, tak to pustí a jinak jezdí normálně na 580.
Filip Nikl
čtv črc 10, 2014 10:30 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Proč je oříšek chladit vidlicovej motor? A co přesně?

MarkoS: 1260 koní na běžnej provoz, haha :lol: ...a spolehlivý to je pak jako Liazka, jo? Převodovka ven dvakrát do roka, spojka jednou ročně...a jednou za dva roky vyletí ojnice blokem. To dá smysl... :roll:
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pát črc 11, 2014 7:08 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

To je skoro do tohohle tématu: viewtopic.php?t=14012
BES - běs
pát črc 11, 2014 6:39 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Logika, že každý motor se dá jednoduše "čipnout" o 50% a vše bude naprosto OK je někdy až úsměvná :-) Oni ti inženýři ve fabrikách jsou totiž úplní debilové když po několika letech dostanou z motoru o 50 koní víc a pak dojde čipman a přidá 500 a spotřebu sníží na polovinu :-D Já nevím, ale už od mala sem myslel, že kouřící motor není ukázkou výkonu, ale jen ukázkou špatného spalování a motoru před smrtí :-D
Naposledy upravil(a) mirazapletal dne pát črc 11, 2014 9:27 pm, celkem upraveno 1 x.
pát črc 11, 2014 8:51 pm

Odpovědět

Zpět na „SCANIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů