Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Pardon..ne zítra,ale až 18 září startuje v D maraton. 24h kontrola rychlosti tak si dejte pozor.I tak pozor, je první školní den.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/neue ... 88756.html
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/neue ... 88756.html
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
mě zas peskoval šéf, že na tempomat máš větší spotřebu... tak sem jezdil bez tempomatu, ale s pedálem na zemi, protože nebylo času na zbyt...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
-
- Příspěvky: 1063
- Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
- Bydliště: Jevišovice
"Jednou mi to jde líp, jednou ne"........ To bude tím že každej kopec je úplně jinej, jinak vyjetý koleje, počasí taky není všude stejný, i předjíždějící auto na to má vliv. Těch okolností je dost a naučit se to je kumšt. Ale člověk co k tomu má cit se to naučí brzo
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
- Netopejr
- Příspěvky: 1381
- Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
JJ to jo. Ale já chci přijít přímo, tak říkajíc "k jádru pudla". Tedy principu jak to aplikovat všude. A kdekoliv a jak koliv. Nezávisle na povrchu. Tedy, abych to byl schopen aplikovat i v zimě na sněhu a zmrzlé vozovce.
Proto to zkouším a "trénuji" pilně. Jinak ještě musím odladit jednu věc. To ale v mém vláknu.
Proto to zkouším a "trénuji" pilně. Jinak ještě musím odladit jednu věc. To ale v mém vláknu.
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
bohužel využívání kynetické energie na nesprávných a frekventovaných místech vede k drásaní nervů za tebou jedoucích řidičů, takže bacha na to, kde a jak to aplikuješ...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
V dopravě jsou jen "chytří lidé." Fuel challange se jezdil před lety, kdy jsi musel vyjet jen s minimem nafty-200L (stejně,ale každý hrál na to, že jej nelapnou).To se pak jezdilo občas i na výpary a očima se tlačila nafta směrem nahoru.
Dnes už jsou všichni chytřejší, jako vývojové střediska výrobců a tak jsou schopni nakombinovat spotřeby všeho druhu na všechny tonáže a trasy.
Na výstavě jsem si zašel ke stánku profíků a ten povídal, že mi napíchne kde jaký kabel a bude kontrolovat jak jedu.Zeptal jsem se jestli jezdil někdy na nákladním vozidle.Povídal, že není potřeba.
V servisu DAF jsem se dostal k letáku, kde bylo hodnocení jízd podle položek. Zavolal jsem na to kontaktní číslo a zeptal jsem se, zda a jaký vliv mají doplňky na snížení spotřeby nafty. Dostal jsem info o jednotlivých procentech. A dotázal jsem se, proč se to tedy nepoužívá. Odpověď- a kdo vám to bude prosím vás za 50-70tis kupovat- neblázněte
A tak mu povídám - šetřím tedy nebo ne? on- no víte jak to je.Nebudeme si přece nic nalhávat
Divím se těm "hloupým" švýcarům
Dnes už jsou všichni chytřejší, jako vývojové střediska výrobců a tak jsou schopni nakombinovat spotřeby všeho druhu na všechny tonáže a trasy.
Na výstavě jsem si zašel ke stánku profíků a ten povídal, že mi napíchne kde jaký kabel a bude kontrolovat jak jedu.Zeptal jsem se jestli jezdil někdy na nákladním vozidle.Povídal, že není potřeba.
V servisu DAF jsem se dostal k letáku, kde bylo hodnocení jízd podle položek. Zavolal jsem na to kontaktní číslo a zeptal jsem se, zda a jaký vliv mají doplňky na snížení spotřeby nafty. Dostal jsem info o jednotlivých procentech. A dotázal jsem se, proč se to tedy nepoužívá. Odpověď- a kdo vám to bude prosím vás za 50-70tis kupovat- neblázněte
A tak mu povídám - šetřím tedy nebo ne? on- no víte jak to je.Nebudeme si přece nic nalhávat
Divím se těm "hloupým" švýcarům
Po některých skutečnostech a mnoha zkušenostech v dopravní branži můžu prohlásit, že když se párkrát cca 3x kouknu na youtube tak vás odoperuji lépe jak lékařská kapacita p.Pomahač
Dobře tak 6x se mrknu v rámci důvěry
znát trasu je dobré, ale po včerejším přečtení komentářů u postu zelené vlny jsem si jistý, že v současné době nejsou lidi připraveny a dlouho ještě nebudou schopni pobrat některé novinky v našem oboru.
1. napsal, že se táhne do kopce 40tkou...nechápe proč. Zapoměl, že asi bude naložený
2. nechápe, proč z kopce jede kamion jen 80tkou. Asi to měl ve full váze rozhulákat a pak nechat shořet brzdy nebo jet jen jednorázovou jízdu směrem dolu.
3.Nechápe proč by měl jet kilometr před sjezdem za řadou kamionů a tak to proletí a háže myšku mezi kamiony.
Defenzivní styl jízdy je na českých silnicích o hubu a jinde to není lepší. Pak tě sprdne každý machr, co dostane pc program a vidí, že jsi šel na brzdy...s poukazem, že zbytečně a neumíš jezdit.
Dojezdy do kruhových objezdů jsou zážitek lepší jak premiéra filmů. dojíždíš pomalu...snižuješ rychlost a postupně podřazuješ. Kontroluješ situaci před tebou a předvídáš.To nevydrží jedinec za tebou ..hrrrr před tebe myšku.Dobrzdíš ještě jednou a on z čista jasna prásk na brzdy před kruháčem, kde nic nejede. A můžeš si ty procenta strčit maximálně za klobouk
Dobře jde vidět využití váhy na trase Stockholm - Jonkoping.Tam jsou houpáky a to se tam velmi využívá.Kluci, co tudy jezdí to znají. 60 tunu do kopce ometeš a z kopce tě zase bere on. A tak se pořád střídáte.
A proto si někdy říkám, že můžeme být rádi, že už nad námi není žádný tyran (komunismus atd) a můžeme se místo spolupráce domastit sami navzájem.Je to asi výhodnější v rámci národa
Dobře tak 6x se mrknu v rámci důvěry
znát trasu je dobré, ale po včerejším přečtení komentářů u postu zelené vlny jsem si jistý, že v současné době nejsou lidi připraveny a dlouho ještě nebudou schopni pobrat některé novinky v našem oboru.
1. napsal, že se táhne do kopce 40tkou...nechápe proč. Zapoměl, že asi bude naložený
2. nechápe, proč z kopce jede kamion jen 80tkou. Asi to měl ve full váze rozhulákat a pak nechat shořet brzdy nebo jet jen jednorázovou jízdu směrem dolu.
3.Nechápe proč by měl jet kilometr před sjezdem za řadou kamionů a tak to proletí a háže myšku mezi kamiony.
Defenzivní styl jízdy je na českých silnicích o hubu a jinde to není lepší. Pak tě sprdne každý machr, co dostane pc program a vidí, že jsi šel na brzdy...s poukazem, že zbytečně a neumíš jezdit.
Dojezdy do kruhových objezdů jsou zážitek lepší jak premiéra filmů. dojíždíš pomalu...snižuješ rychlost a postupně podřazuješ. Kontroluješ situaci před tebou a předvídáš.To nevydrží jedinec za tebou ..hrrrr před tebe myšku.Dobrzdíš ještě jednou a on z čista jasna prásk na brzdy před kruháčem, kde nic nejede. A můžeš si ty procenta strčit maximálně za klobouk
Dobře jde vidět využití váhy na trase Stockholm - Jonkoping.Tam jsou houpáky a to se tam velmi využívá.Kluci, co tudy jezdí to znají. 60 tunu do kopce ometeš a z kopce tě zase bere on. A tak se pořád střídáte.
A proto si někdy říkám, že můžeme být rádi, že už nad námi není žádný tyran (komunismus atd) a můžeme se místo spolupráce domastit sami navzájem.Je to asi výhodnější v rámci národa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů