Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji za názory a rady tak nakonec jde do 6x4 s manuálem. Uvidíme, každopádně sem pak dám info já nebo přímo majitel vozidla
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Dobře jste udělali, včera proběhla ukázková jizda 6x6 plus prívěs v bramborovém poli , auto s automatem . Počitač zahlásil pretizena spojka a bylo po predvádečce. Druhej den tam šofer jel s keraxem a bez problému. Je možný ze kerax který má ješte redukci na rozvodový prevodovce je na tom lépe. Až mi pridou fota dodám .
To je zajímavá dedukce...takže kdyby to přetížení u manuálu počítač nezahlásil, ale šofér tu spojku prostě spálil - tak se asi pro změnu nebude nadávat na automat, ale na řidiče .
A ten systém ochrany spojky u I-shiftu tomu má právě zabránit.
Takže tady to nemusí být problém typu převodovky (automat/manuál), ale zvoleného koncového převodu v diferenciálu.
Konkrétně tahle varianta zadní nápravy má k dispozici ještě další tři "kratší" převody, takže pokud budu chtít auto do pole, mám možnost si vybrat některý z nich.
A ten systém ochrany spojky u I-shiftu tomu má právě zabránit.
Takže tady to nemusí být problém typu převodovky (automat/manuál), ale zvoleného koncového převodu v diferenciálu.
Konkrétně tahle varianta zadní nápravy má k dispozici ještě další tři "kratší" převody, takže pokud budu chtít auto do pole, mám možnost si vybrat některý z nich.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že ne, prostě tam dáš mezinápravovou uzávěrku, přední náhon, rozhoupeš to a vyjedeš....Tedy, pokud to bude "trošku"....
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
TeSi zkusil bych kontaktovat prodejce nákladních vozidel Volvo, nebo zavolat do Prahy na centrálu do Čestlic a oni ti už pomohou a dají kontakt na koho se obrátit v případě zapůjčení vozidla
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
Kratší rozvor se dělá, tohle by měl být 3700, v nabídce je ještě 3400 a 3200 mm.
Tak hodně zdaru a těšíme se na reference z provozu .
Hned dám jednu kontrolní - někteří zákazníci vyžadují u auta na měchách automatické
vypuštění při zapnutí pomocného pohonu, má to smysl udělat i tady?
Tak hodně zdaru a těšíme se na reference z provozu .
Hned dám jednu kontrolní - někteří zákazníci vyžadují u auta na měchách automatické
vypuštění při zapnutí pomocného pohonu, má to smysl udělat i tady?
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Zdar, tak další den a druh provozu za sebou.
Navážka drtí na krátko, cca 6km obrat.
Zdá se mi že čím víc je naložené, tím má větší tendenci odlehčovat přední nápravu.
Nepřekládám, legislativních 32 se blbě trefuje, ale přes technickou 36 jsem nešel, vždy tak kolem 33-34. samo že celkovou.
Hlavně v lomu když jede do kopce má tendenci nezatočit.
Čonkin: vypouštět asi není proč, stabilní se zdá dost, hlavně chtějí to roztahovat a prej PTO a kvalt se nesmí, tak to přizvednu, vypnu a jedu a nemyslím že by mělo tendenci se nějak houpat.
Spíš by mě zajímalo jak by se to chovalo u finišeru, prej se s tím na balenou nesmí aby se to neušpinilo.
Měchy to zvednou dost vysoko aby tam nárazník mohl zůstat, jen by se odcvakly dečky a jedu, asi se zkusím přímo zeptat.
Tam je potřeba aby se ty měchy nevypustili, nebo jakkoliv nesnížily, ani během toho jak ten finišer tlačí a tím si nejsem jist.
Navážka drtí na krátko, cca 6km obrat.
Zdá se mi že čím víc je naložené, tím má větší tendenci odlehčovat přední nápravu.
Nepřekládám, legislativních 32 se blbě trefuje, ale přes technickou 36 jsem nešel, vždy tak kolem 33-34. samo že celkovou.
Hlavně v lomu když jede do kopce má tendenci nezatočit.
Čonkin: vypouštět asi není proč, stabilní se zdá dost, hlavně chtějí to roztahovat a prej PTO a kvalt se nesmí, tak to přizvednu, vypnu a jedu a nemyslím že by mělo tendenci se nějak houpat.
Spíš by mě zajímalo jak by se to chovalo u finišeru, prej se s tím na balenou nesmí aby se to neušpinilo.
Měchy to zvednou dost vysoko aby tam nárazník mohl zůstat, jen by se odcvakly dečky a jedu, asi se zkusím přímo zeptat.
Tam je potřeba aby se ty měchy nevypustili, nebo jakkoliv nesnížily, ani během toho jak ten finišer tlačí a tím si nejsem jist.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů