Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Gyrtech
No hlavně aby to nedopadlo tak, že z našich aut se pomalu vytratí - krom Marťase - a nakonec se s nimi budou prohánět Kamazy To je zase letos překvapeních. No ať je to vše jak chce Queen je škoda, bude mi tedy v záběrech z Dakaru hodně chybět i když ta volba Manu je racionální a souhlasím s JV, že nakonec i pro Aldu výhodná. Avšak raději bych ho viděl s Kolomajzem v druhé Tatře - i když jde o utopickou myšlenku.
Takže mladý Macík bude mít taky Gyrtech? Tak to jsem nevěděl, nějak jsem předpokládal, že v rámci úspor pojedou Deutz... tak to je fajn (teda pokud pojede bez problému )
Jinak si myslím, že v době elektronicky řízených motorů a variabilních turb, je to hlavně o vyladění mapy motoru a protože se ty motory neladí úplně na krev po stránce výkonu, je tam velký prostor jak ten motor naladit. Takže bych skoro řekl, že nezáleží na motoru jako takovém, ale kdo ho ladí. Ale samozřejmě je tam spousta dalších věcí jako chlazení jednotlivých částí atd.. takže jako celek, je to celý hoodně složitý .)
No když jsme u těch motorů, docela by mě zajímalo, jestli jsou některá důležitá čidla jako čidlo otáček motoru, nebo tlaku na sání zdvojená (bez nich to prostě nepojede) nebo jestli palubní mechanik veze sebou diagnostiku a taková čidla si veze sebou jako náhradní díl...?
Jinak si myslím, že v době elektronicky řízených motorů a variabilních turb, je to hlavně o vyladění mapy motoru a protože se ty motory neladí úplně na krev po stránce výkonu, je tam velký prostor jak ten motor naladit. Takže bych skoro řekl, že nezáleží na motoru jako takovém, ale kdo ho ladí. Ale samozřejmě je tam spousta dalších věcí jako chlazení jednotlivých částí atd.. takže jako celek, je to celý hoodně složitý .)
No když jsme u těch motorů, docela by mě zajímalo, jestli jsou některá důležitá čidla jako čidlo otáček motoru, nebo tlaku na sání zdvojená (bez nich to prostě nepojede) nebo jestli palubní mechanik veze sebou diagnostiku a taková čidla si veze sebou jako náhradní díl...?
Ok pánové,je ten MAN k něčemu?Jede to,brzdí to,zatáčí to,je to schopno fungovat jak Hurvajzovo Iveco a Rusáků Kamaz?Nebo je to jen auto na druhou desítku.Nejsem fanda Manu i když mám jednoho doma,je z vás někdo schopen o tom autě něco napsat?Koukal jsem na videa s roku 2012 s Alešem za kniplem,přišlo mě to nedotáčivé,váha v předu a pérování rychlej odskok ale já jsem motorkář jezdící X let v kamionu.Tak to někdo dejte,názor na tu káru.Dík
Ještě jsem zapoměl na jedno a to je motor,je tam 10,8l nebo 12,8l?Oba neradi špatnou naftu(na co se jede v Jižní Americe netušim)rovněž oba mají problém s mazáním,uklepanej sací koš motor ende(v dunách to asi klepe)atd.
Ještě než se do mě pustí fandové MANu,pouze jsem očima člověka co X let pracuje v motorsportu porovnal videa Tatry(co nikam nepojede a MANu co pojede)a teď do mě,pleas
Ještě jsem zapoměl na jedno a to je motor,je tam 10,8l nebo 12,8l?Oba neradi špatnou naftu(na co se jede v Jižní Americe netušim)rovněž oba mají problém s mazáním,uklepanej sací koš motor ende(v dunách to asi klepe)atd.
Ještě než se do mě pustí fandové MANu,pouze jsem očima člověka co X let pracuje v motorsportu porovnal videa Tatry(co nikam nepojede a MANu co pojede)a teď do mě,pleas
Naposledy upravil(a) TP dne pon říj 20, 2014 8:55 pm, celkem upraveno 1 x.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Od roku 2012 to je uplně jiný auto. Motor 12,8 l přímo od MANu, odvozenej od okruhovýho motoru podobně jako třeba Gyrtech. Od loňska novej podvozek, odlehčíno kde se dá. Motorově předčí jak Kamaz, tak Iveco, podvozkově to jsou na tom všichni stejně. Tam bude spíš záležet na nastavení. Myslim že pokud nebudou poruchy, tak s tim Aleš pojede špičku uplně s přehledem.
Možná líp jak s Queen...
Možná líp jak s Queen...
Naposledy upravil(a) filip 90 dne pon říj 20, 2014 9:10 pm, celkem upraveno 1 x.
Filip Nikl
Jasně, že je MAN k něčemu. Je to závodní speciál, se sériovkou to nemá společného snad nic... Možná boudu. MAN měl vždycky jedny z nejlepších motorů, jistě tomu nebude jinak. Byť základ toho auta může být starší, ale to se o Tatře dá říct taky. Aleš má asi největší šanci za poslední roky, aby ukázal, co v něm skutečně je. Protože dosud neměl možnost jet v tak silném týmu a mít takové zázemí.
Ok od vás to beru,konečně řešíme věci nad rámec tohodle fora.Rovnou se Filipe zeptám co je derivace,i když jsem skoro dědek a nic mě to neříká takže pleas do Češtiny fenks
Naposledy upravil(a) TP dne pon říj 20, 2014 9:09 pm, celkem upraveno 1 x.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
No dobře,Alešova Tatra je dejme tomu stejná jak Hurvajzovo Iveco.Dlouhá bouda,nohy jak v osobáku,volant taktéž.Prostě nákladní závodní bugyna.No a Hurvajz je ok a Lopré né,má to bejt seriové.Iveco to má seriové dle Australie,viděl tam někdo Statora s dlouhou a nízkou boudou Nejde on komisař Glusoe jen po penízkách,oni jsou Frantíci fér ale jen když nejde o penízky.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Nepochybuju o tom, že bude mít Aleš dobrý auto, ale trošku se obávám toho nastavení podvozku. Řekl bych, že jeho styl je o dost agresivnější než Versluise nebo van Vlieta, nastavení tlumičů na pevných nápravách při použití listových per a jiných stabilizátorů asi pro něj nebude tak intuitivní jako na Tatře. Vždyť i loni mu optimální nastavení podvozku trvalo několik etap. Tady vidím obrovskou výhodu Kamazu, který to při tom počtu jezdců a najetých testovacích kilometrů musí už mít vychytané k dokonalosti.
Nevím, zda to tu už bylo... http://www.kmracing.cz/?p=8832
TP
No sice to nikdo neviděl ale neni problém to objednat pokud bude zájem. http://www.iveco.com.au/index.php/on-ro ... star/range
Jamala se střední kabinou nedostaneš.
Jamala se střední kabinou nedostaneš.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů