Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Study: A co tohle,zkusils se zeptat,co v tom je za motor?
http://auto.bazos.cz/inzerat/36695258/Tahac-Liaz.php
ještě jeden,ale kdoví co má všecko za sebou a v jakým je stavu ( vnitřní koroze,praskliny apod. ),ta cena je taky,když můžeš mít celej tahač.
A ještš možná u dráhy by mohli něco mít,používá/používalo se to v těchto lokomotivách
http://www.zelpage.cz/atlasloko.php?id=714
http://auto.bazos.cz/inzerat/36695258/Tahac-Liaz.php
ještě jeden,ale kdoví co má všecko za sebou a v jakým je stavu ( vnitřní koroze,praskliny apod. ),ta cena je taky,když můžeš mít celej tahač.
A ještš možná u dráhy by mohli něco mít,používá/používalo se to v těchto lokomotivách
http://www.zelpage.cz/atlasloko.php?id=714
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
Zdravím všechny.
Měl bych dotaz. Předpokládám,že se do některých motorů Liaz dávalo vstřikovací čerpadlo s výkonnostním regulátorem otáček.
Tipoval bych to dle použití na motory montované do různých nakladačů KN,KNB,zemědělských strojů jako řezačka Toron,či stacionárních strojů a drážních vozidel.
Je tomu tak? Popř. jaké mají tyto vstřikovací čerpadla označení?
Děkuji.
Měl bych dotaz. Předpokládám,že se do některých motorů Liaz dávalo vstřikovací čerpadlo s výkonnostním regulátorem otáček.
Tipoval bych to dle použití na motory montované do různých nakladačů KN,KNB,zemědělských strojů jako řezačka Toron,či stacionárních strojů a drážních vozidel.
Je tomu tak? Popř. jaké mají tyto vstřikovací čerpadla označení?
Děkuji.
- Study
- Příspěvky: 177
- Registrován: pon pro 24, 2007 10:17 pm
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Tak nakonec jsem sehnal motor přímo z Oasy, topovka, za cenu "vytříděného šrotu". Mechanik si ale stál za tím, že je škoda měnit kus za kus, že by se podíval, co tomu starému bylo, že výměna by přišla i s nějakým materiálem na patnáctku.
Tak se do toho pustil, turbo bylo jasné, k tomu popraskané gumičky, čtyři válce přidřené, dva chycené, tudíž komplet převložkování, nové písty, přebrus hlavy, rovnou udělá i ložiska na klice, když už je to venku, mrkne i na ventily a drobnosti okolo. Materiál mám počítat tak 25tis (válce po 3tis, docela čumím že tak levně), jenom čekám, jaká palba přijde za práci... A ještě se projela zdí, no kde to člověk má...
Tak se do toho pustil, turbo bylo jasné, k tomu popraskané gumičky, čtyři válce přidřené, dva chycené, tudíž komplet převložkování, nové písty, přebrus hlavy, rovnou udělá i ložiska na klice, když už je to venku, mrkne i na ventily a drobnosti okolo. Materiál mám počítat tak 25tis (válce po 3tis, docela čumím že tak levně), jenom čekám, jaká palba přijde za práci... A ještě se projela zdí, no kde to člověk má...
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned úno 03, 2013 9:42 am
- Bydliště: Slovensko
motor
neviete niekto či s Liaz 300 pasuje zadné veko (priruba) motora, na motor Liaz 150 ??
dakujem za odpoved
dakujem za odpoved
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: čtv lis 22, 2012 9:58 pm
- Bydliště: Chvalčov
Zdravím všechny,
Mohl by mi někdo poradit, kde hledat výrobní číslo motoru ML634? Štítek na plošce k tomu určené tam není a pravděpodobně ani nebyl (nejsou tam žádné stopy po jeho uchycení). To znamená, že číslo bylo pravděpodobně někde vyraženo, ale zatím se mi ho nepodařilo pod nánosy nečistot najít. Tak by mi pomohlo nasměrování v které časti motoru hledat. Díky moc.
Honza
Mohl by mi někdo poradit, kde hledat výrobní číslo motoru ML634? Štítek na plošce k tomu určené tam není a pravděpodobně ani nebyl (nejsou tam žádné stopy po jeho uchycení). To znamená, že číslo bylo pravděpodobně někde vyraženo, ale zatím se mi ho nepodařilo pod nánosy nečistot najít. Tak by mi pomohlo nasměrování v které časti motoru hledat. Díky moc.
Honza
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Tak alespon u nás na motorákách jej máme na bloku, nad třetí hlavou na takové té plošce, výstupku (hrana,rantl) odlitku bloku. Nebo jak bych Ti to vysvětlil, těžko se to takto vysvětluje. Prostě blok nad poslední hlavou si očisti a uvidíš. ( z pohledu jako když děláš ventily) Měli to i autové motory mš 638 a 640 na tomto místě. Nevím jestli to měli z výroby ML 634 také,ale my to prostě v těchto místech máme.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů