Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Renault řady T = rovná se velké zklamání !
Tak vážení, dovolte několik mých poznání s tímto tahačem, řady T .
- protisluneční clona je krátká a ještě po stranách chybí cca. 15 cm. Tedy slunce krásně oslňuje.
- bezpečnostní pásy, nejsou stavitelné výškově. Výsledek je ten, že pásy jdou posádce přes krk !!!
- kastlíky a odkládací plochy, jsou malé, neforemné, prostě nevyhovující.
- chladnička má ovládání a vypínání jen po zvednutí lůžka.
- dvířka bočních kastlíků, jsou po otevření přímo proti čelu ! Tedy by se měli otevírat o cca. 15 cm výš.
- horní lůžko nejde nijak zaaretovat přizvednuté.
- motorová brzda, má hodně pozdní nástup účinku.
- malá nádrž na ADB
- možnosti nastavení volantu, jsou hodně skromné.
- vnitřní osvětlení, rádio se neustále brzo vypínají, po otevření dveří. Rádio ihned.
- osvětlení u lůžek, tedy pohyblivé lampičky, skoro nesvítí. Tedy si při nich něco přečíst, je naprosto nemožné.
- osvětlení na palubní deskou, nejde směrově nastavovat. Tedy jsou v celku k nepotřebě. U spolujezdce, svítí do zrcátek.
- elektronika je neustále poruchová. Neustále se rozsvěcí velké množství varovných upozornění, některé k okamžitému odstavení vozidla !!!
Mnoho jiných značek a starých modelů, je na naprosto jiné a vyšší úrovni.
Ale je zřejmě levné vozidlo.
- protisluneční clona je krátká a ještě po stranách chybí cca. 15 cm. Tedy slunce krásně oslňuje.
- bezpečnostní pásy, nejsou stavitelné výškově. Výsledek je ten, že pásy jdou posádce přes krk !!!
- kastlíky a odkládací plochy, jsou malé, neforemné, prostě nevyhovující.
- chladnička má ovládání a vypínání jen po zvednutí lůžka.
- dvířka bočních kastlíků, jsou po otevření přímo proti čelu ! Tedy by se měli otevírat o cca. 15 cm výš.
- horní lůžko nejde nijak zaaretovat přizvednuté.
- motorová brzda, má hodně pozdní nástup účinku.
- malá nádrž na ADB
- možnosti nastavení volantu, jsou hodně skromné.
- vnitřní osvětlení, rádio se neustále brzo vypínají, po otevření dveří. Rádio ihned.
- osvětlení u lůžek, tedy pohyblivé lampičky, skoro nesvítí. Tedy si při nich něco přečíst, je naprosto nemožné.
- osvětlení na palubní deskou, nejde směrově nastavovat. Tedy jsou v celku k nepotřebě. U spolujezdce, svítí do zrcátek.
- elektronika je neustále poruchová. Neustále se rozsvěcí velké množství varovných upozornění, některé k okamžitému odstavení vozidla !!!
Mnoho jiných značek a starých modelů, je na naprosto jiné a vyšší úrovni.
Ale je zřejmě levné vozidlo.
Hlavně se vždy vrátit v celku
Vzhledem k tomu, že zaměstnavatel zakazuje tankování ADB v zahraničí, tak se to musí řešit kanystry s ADB. Problém je samozřejmě kam s kanystry. Musí se vozit v návěsu.
Tankování do kanystrů bez magnetu je další problém.
Jsou sice speciální kanystry na ADB, ale ty firma nekoupí, prý jsou na firmu moc drahé !
Tankování do kanystrů bez magnetu je další problém.
Jsou sice speciální kanystry na ADB, ale ty firma nekoupí, prý jsou na firmu moc drahé !
Hlavně se vždy vrátit v celku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů