Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Pejre díky za tip.Ještě mám pár měsíců na výběr...takže to zvážím.Co se týká té jednoduchosti..tak mi všichni kolem říkají,jak to je jednoduché ,že do toho rychle vklouznu... zatím teda kloužu...sázím na to,že je to jako v každé profesi.Fůra teorie,kterou v praxi využiješ tak z 30 %.A stejně jako u kamionu je asi nutné,umět si poradit.Stává se....jedeš po koridoru,máš postavenou vlakovou cestu.Máš jet podle předepsaného jizdního řádu ( i nákladní vlaky ho mají) a najednou Ti klekne mašina.Něco spadne....musíš to nějak vyřešit,blokuješ trať !!!Neuhneš ke krajnici Hodlám do toho jít s heslem,který jsem pochytil tady...Hlavně se neposrat
- Netopejr
- Příspěvky: 1381
- Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Rado držím palce.
A tu kameru ty, rozhodně využiješ i pro pozdější postprodukci - je to parametry profi kamera. Viděl jsem mnoho záběrů a všechny jsou mazec. Navíc pokud ty, je upravíš - dáš jim něco tvého.... Wau, bude to pecka a z běžným "šuntem" za sklo to neuděláš. A to ani z tou mojí, co jsem původně kupoval že to "šunt" není. Vzpoměň si na ten boj s tou mojí.
Tady je to jiná liga, navíc ji použiješ kdekoliv - v práci, na kole, pod vodou, na lyžích, padáku či lozíš po skalách? Tady taky... prostě ji využiješ kdekoli, dokonce pokud půjdeš s rodinkou do aquaparku ... tak záběry ze skluzavky jsou mega bomba.
A tu kameru ty, rozhodně využiješ i pro pozdější postprodukci - je to parametry profi kamera. Viděl jsem mnoho záběrů a všechny jsou mazec. Navíc pokud ty, je upravíš - dáš jim něco tvého.... Wau, bude to pecka a z běžným "šuntem" za sklo to neuděláš. A to ani z tou mojí, co jsem původně kupoval že to "šunt" není. Vzpoměň si na ten boj s tou mojí.
Tady je to jiná liga, navíc ji použiješ kdekoliv - v práci, na kole, pod vodou, na lyžích, padáku či lozíš po skalách? Tady taky... prostě ji využiješ kdekoli, dokonce pokud půjdeš s rodinkou do aquaparku ... tak záběry ze skluzavky jsou mega bomba.
posun
Pejre díky moc ....taky přeju ať se daří...
No tak pokračuju v zácviku...ve dne v noci .
Posun přes svážný pahrbek.Zvuk na konci trasy vagónů je zvuk brzdy,která přibrzdí posouvané vozy na přiměřenou rychlost v závislosti na váze vozu a jeho rychlosti.Někde automatizované,někde manuálně ovládané obsluhou.Vagóny se pak postupně přes výhybky sestavujou na jednotlivé koleje do vlaků.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PW1L1mENG9c[/youtube]
No tak pokračuju v zácviku...ve dne v noci .
Posun přes svážný pahrbek.Zvuk na konci trasy vagónů je zvuk brzdy,která přibrzdí posouvané vozy na přiměřenou rychlost v závislosti na váze vozu a jeho rychlosti.Někde automatizované,někde manuálně ovládané obsluhou.Vagóny se pak postupně přes výhybky sestavujou na jednotlivé koleje do vlaků.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PW1L1mENG9c[/youtube]
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1566
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
není to sranda
Takto tovypadá,když se nekontrolovaně řítí nákladní vlak 90km rychlostí bez šance ho zastavit.
Paskov 2015
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sg6r0hQPT0A[/youtube]
Paskov 2015
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sg6r0hQPT0A[/youtube]
Máš k tomu nějaké bližší info? Myslím proč se tak stalo,jestli strojvůdce zachrápnul,či technická závada...
Jinak doufám že sem budeš i nadále přispívat,na tvoje videa a fota rád koukám a zajímalo by mě o kolik je odlišné vedené té hromady železa po kolejích oproti vedení hromady železa na silnici
Jinak doufám že sem budeš i nadále přispívat,na tvoje videa a fota rád koukám a zajímalo by mě o kolik je odlišné vedené té hromady železa po kolejích oproti vedení hromady železa na silnici
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
JiRaY
No co o tom vím,tak údajně vlak neměl zapojenou průběžnou brzdu,což znamená,že v podstatě brzdit se dalo jen lomotivou.U klesání,které tam je ...neměl šanci.Viník...pokud by tomu tak skutečně bylo,tak strojvedoucí každopádně a případně četa,která vlak sestavovala.Ale povinností je před odjezdem provést zkoušku brzdy.Snad byla spojena jen na prvním vagóně za lok. a u dalšího už byl kohout zavřený.Neručím za to,že to tak fakt bylo,ale zní to pravděpodobně.Dík moc za přízeň.A co se týká toho řízení,já nic tak moc těžkého na silnici neřídil...ale myslím si,že tohle až tak moc srovnávat nejde.Hmotnost je u toho vlaku několikanásobně větší,výkon lomotiv taky....ale zase jezdí po kolejích.V tom je to snadnější.Takže hlavní je to brždění.To už opravdu cvik chce,protože kolikrát musíš zastavit na metry před návěstím s vlakem,který brzdí na 150 a více metrech,nesmíš přejet ani o 20 cm(jinak jdeš okamžitě ze stroje a je to pak mazec),ale vlízt se na kolej,abys byl "schovaný"...Takže myslím,obě ty práce chtějí cvik a jsou asi v něčem náročné.Šofér i strojvedoucí...ber třeba,že ten vlak má předepsanou rychlost třeba 100 km/h ,pokud jde o nákladní (jezdí se i 120),ale je mlha,sněží a noc.Pokud mu někdo nezměnil příkaz...aby rychlost upravil,je povinen tu rychlost dodržet.Takže jedeš vstříc tomu co tě čeká za každým obloukem a věříš tomu,že tam není strom,auto...protijedoucí vlak.Jak říkám,těžko srovnávat.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne pát dub 24, 2015 11:20 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
sof
Je pravda,že lidi si často volí tento způsob.Neuvědomujou si asi,že tím dělají z fírů ty, co vykonávají v jistém smyslu tu exekuci.Mají prý u toho dokonce ten nepříjemný zvyk,dívat se jim při tom přímo do očí...asi jako poslední kontakt s člověkem.Neslyšel jsem ve svém okolí ale zatím o tom,že by zrovna kvůli toho někdo přestal jezdit,ikdyž věřím,že jich pár takových bude.Pokud se strojvedoucímu během směny něco takového stane (je pravda,že většina už to má za sebou ),tak má nárok na vystřídání.Byl nám popisován případ,kdy to fíra odmítl a ono se mu to během směny stalo podruhé....na cestě zpět.Tak to už muselo být hodně....
Jo tak to máš recht...to by asi nebylo něco OK .Problém je v tom,že když už se ta "blbá náhoda" stala,tak je třeba si dávat pozor na hubu.Pokud by si při vyšetřování toho druhého případu jen povzdychl nad tím...to víte,on už to byl ten den druhý...tak by se vystavil riziku,že by ho podezírali ze špatných reakcí...prostě měl se nechat vystřídat,byla to chyba.Zbytečná.Ale on měl důvody,proč do té Prahy dojethodňe by bolo.. až keby to bol zase ten istý
V kurzu
Tak pokračuju.Je to makačka poručit těm nehybným závitům v mozkovně,zatím si solidně pamatuju akorát co mám objednáno k obědu na příští den,ale i tady jsem se už spletl.
Holt mi není 18 a toho učení je nějak vííííííííííííc ,než jsem si myslel.Na víkendy domů a pak znova a znova.....alkohol se nedoporučuje,ale nevylučuje.
Takže dnes jen krátká vycházka na nákup nečeho "potřebného" a cestou nafoceno toto :
Jako pozůstatek tohoto :
http://www.klubfoticu.estranky.cz/clank ... ebove.html
Tohle tam leží ještě dnes a dá se u toho solidně vyčůrat....
A pak znovu se učit,se učit,se učit......
Ale bude to stačit ? První zkoušky se plíživě blíží ....pořád čekám,že se to v té hlavě nějak pohne a naskočí...
..a čekám.
Ta práce je hodně zajímává...ale když jdete přes město,kterým projížději kamiony,tak si pořád uvědomuju...že ČKD K 6 S 230 DR ikdyž má kolem 900 kW nezní jako V8 a koleje nevoní jako asfalt......Hodně zdaru všem.
Holt mi není 18 a toho učení je nějak vííííííííííííc ,než jsem si myslel.Na víkendy domů a pak znova a znova.....alkohol se nedoporučuje,ale nevylučuje.
Takže dnes jen krátká vycházka na nákup nečeho "potřebného" a cestou nafoceno toto :
Jako pozůstatek tohoto :
http://www.klubfoticu.estranky.cz/clank ... ebove.html
Tohle tam leží ještě dnes a dá se u toho solidně vyčůrat....
A pak znovu se učit,se učit,se učit......
Ale bude to stačit ? První zkoušky se plíživě blíží ....pořád čekám,že se to v té hlavě nějak pohne a naskočí...
..a čekám.
Ta práce je hodně zajímává...ale když jdete přes město,kterým projížději kamiony,tak si pořád uvědomuju...že ČKD K 6 S 230 DR ikdyž má kolem 900 kW nezní jako V8 a koleje nevoní jako asfalt......Hodně zdaru všem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů