Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
Zajímavý,všimnul jsem si že má oproti standartnímu Econicu sníženou střechu kabiny,ale o to vyšší ložnici,tam to musí být pro dva lidi úplně pohodlně Nedá se říct že by se mi to nelíbilo A bude to mít skvělou průjezdnost v zimě,pořádný kus šasi je schovaný pod návěsem,tedy dobře rozložená váha a nebude tolik hrabat jak klasické tahače...
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Nebude tolik hrabat a ani jízda nemusí být tak uskákaná jako s běžným kozlem.
Pro dlouhodobý pobit v kabině je určitě důležité, aby se řidič měl možnost v kabině postavit. Vnitřní rozměry tohoto provedení, ani fota, nebo video interiéru jsem nenašel. Ale pokud je možné se dole, nebo v ložnici postavit, tak to může být super.
Sedadlo řidiče je nízko, podobně jako u patrových autobusů. Ale nastupování a vystupování musí být pohodlné. Pokud by bylo řízení nahoře, jak namítnul kolega, tak by při potahování na nakládkách a vykládkách mnoho řidičů zeštíhlelo, kdyby lezli k volantu až nahoru a zase dolů (znáte to: při otevírání dveří návěsu před rampou, u vrátného, apod.).
V každém případě by mohlo být zajímavé řídit shora a pod sebou mít prostornou obytnou místnost. Hlavně při víkendových stáních člověk skáče nahoru do kabiny a ven docela často. Takto by měl v přízemí něco jako obytný přívěs. Třeba tento návrh zrealizují vývojáři v dalších typech vozů. Pokud by řízení nahoře doplnili dálkovým ovládáním, které by umožnilo potahování u rampy a v podobných případech bez nutnosti vylézat až nahoru k volantu, tak by to bylo opravdu fajn.
PS: Dost fantazírování a hurá do svých minikabin, honit kilometry. Proč pohodlně odpočívat, když podle některých můžeme makat non stop a spát doma
Pro dlouhodobý pobit v kabině je určitě důležité, aby se řidič měl možnost v kabině postavit. Vnitřní rozměry tohoto provedení, ani fota, nebo video interiéru jsem nenašel. Ale pokud je možné se dole, nebo v ložnici postavit, tak to může být super.
Sedadlo řidiče je nízko, podobně jako u patrových autobusů. Ale nastupování a vystupování musí být pohodlné. Pokud by bylo řízení nahoře, jak namítnul kolega, tak by při potahování na nakládkách a vykládkách mnoho řidičů zeštíhlelo, kdyby lezli k volantu až nahoru a zase dolů (znáte to: při otevírání dveří návěsu před rampou, u vrátného, apod.).
V každém případě by mohlo být zajímavé řídit shora a pod sebou mít prostornou obytnou místnost. Hlavně při víkendových stáních člověk skáče nahoru do kabiny a ven docela často. Takto by měl v přízemí něco jako obytný přívěs. Třeba tento návrh zrealizují vývojáři v dalších typech vozů. Pokud by řízení nahoře doplnili dálkovým ovládáním, které by umožnilo potahování u rampy a v podobných případech bez nutnosti vylézat až nahoru k volantu, tak by to bylo opravdu fajn.
PS: Dost fantazírování a hurá do svých minikabin, honit kilometry. Proč pohodlně odpočívat, když podle některých můžeme makat non stop a spát doma
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host