Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět

Líbí se vám trojkombinace modrá modrá žlutá z původních LIAZů?

Ano
287
87%
NE
42
13%
 
Celkem hlasů: 329

tatrman
Příspěvky: 37
Registrován: čtv pro 06, 2007 7:13 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

A to je právě to co asi není jasné,protože všechny fotky co mám z výroby motorů jsou světle šedé, neumím sem ty fotky dát jedna je tady http://www.liaznavzdy.cz/historie.php a tady http://www.liaz.cz/setkani_liazaku.php a takových fotek mám asi 5 a žádnou kde by byl motor v barvě podvozku,ale na víkách ventilů a převodovce jsou zbytky po barvě podvozku,ale to taky mohlo být přestříkáno hned při první STK kdy se dělaly generálky barvou-sám si to pamatuju-tam se to pak stříkalo jednou barvou vše.Tomu totiž odpovídá i více vrstev.
sob srp 01, 2015 10:04 am

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Tak to je tedy otázka? Třeba na té fotce tahače se sklopenou kabinou má motor barvu podvozku, motory na fotkách mají světlejší, to je pravda. Hlavně tedy můj táta pamatuje na podniku 4 nové liazky, se všemi, alespon někdy jezdil a motory to mělo ůdajně v té tmavší barvě podvozku.
Je možné, že se barvy změnily v nějakém časovém období výroby. No také jsem zjistil z hlediska mého koníčku modelářství, že fotky také někdy barvy zkreslují nejlepší je samosřejmě dokumentace výrobce s původním barevným schématem. Ani pak ,ale nemusí být vyhráno v letech výroby se barevné odstíny uváděly podle ČSN ,zatím co nyní, je nejběžněji používanou stupnicí barevných odstínů stupnice RAL. Mezi nimiž sice existuje převodník ,ale některé barvy v něm mají jen přibližný ekvivalent a věrohodný odstín se pak musí řešit stejně jinak.
No třeba ti poradí někdo, kdo pracoval přímo v liazu nebo to moc neřeš a stříkni to jednotně, vždyt jak je vidět už to asi moc lidí stejně nemá v paměti. Tenkrát také nebyl přehršel barev a byly potřeba vyrábět hlavně kusy a neřešilo se moc barevných rozlišení nějakých částí.
sob srp 01, 2015 10:19 am

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Jo a na tom druhém odkazu jsou motory M 1.2C , ty už mají barvu jinou to vím,ale ten ve stodesítce určitě nemáš takže je neber v potaz. Třeba k nám na do práce na železniční motorové vozy chodí motory také M1.2C a mají barvu takovou krémovou něco jako slonová kost.
sob srp 01, 2015 10:24 am

tatrman
Příspěvky: 37
Registrován: čtv pro 06, 2007 7:13 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Bylo by to jednodušší s tou tmavou,ale krom té fotky s těma tahačema žádnou jinou nemám a těch fotek z výroby motorů je víc,neumím je sem nahrát musel bych je poslat na mail a všechny jsou světlé.
sob srp 01, 2015 6:22 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Tondo a nebude nejjednodušší zavolat Karlovi Václavíkovi? Brnkni mi, číslo na něj mám.
sob srp 01, 2015 9:07 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tondo, komplet cely to bylo tmave sedou jako podvozek. Bez výjimky. Total vsecko sedy.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř srp 05, 2015 10:04 am

Makec
Příspěvky: 62
Registrován: ned říj 31, 2010 9:46 am
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Opět prosím o radu. Mám na liazu originál hákovou nástavbu sts okřinek . Po nastartovaní bezi pořád čerpadlo a nejde vypnout. A aby toho nebylo málo tak funguje jen půlka nástavby, hak se ani nehne,jen rameno. Včera to bylo ok a dneska tohle. Diky za každou radu.
stř srp 05, 2015 11:50 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Čerpadlo máš v zadu na převodovce, nebo ve předu hned u spojkového koše? Ovládání nástavby máš mechanické nebo vzduchové?
stř srp 05, 2015 12:05 pm

Makec
Příspěvky: 62
Registrován: ned říj 31, 2010 9:46 am
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Mezi ramem nad převodovkou a je hnaný krátkým kardanem. Rozvadeč je za kabinou a je ovladanej tahlama z kabiny.
stř srp 05, 2015 12:27 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Zkontroluj jestli se ti ten kardánek nezastaví když chceš manipulovat hákem
stř srp 05, 2015 12:46 pm

Makec
Příspěvky: 62
Registrován: ned říj 31, 2010 9:46 am
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Myslím že ne.
stř srp 05, 2015 12:49 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Myslet je málo, zkontroluj to , ať nás to nezavede do pr.....
stř srp 05, 2015 12:55 pm

Makec
Příspěvky: 62
Registrován: ned říj 31, 2010 9:46 am
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Ok. Až přijdu z práce tak to chci řešit. Před pátou napíšu. Ale bral jsem za obě páky a z okna koukal že se kardan točí,ale jistě to napíšu pak.
stř srp 05, 2015 1:08 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Zároveň zkontroluj jestli se po zapnutí té které funkce napínají příslušné hadice, případně zda se mění zvuk čerpadla při zkoušce všech funkcí, ať se máme od čeho odpíchnout
stř srp 05, 2015 1:11 pm

Makec
Příspěvky: 62
Registrován: ned říj 31, 2010 9:46 am
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Tak teď už to jakž takž jde,ale pořád je hak pomalejší než rameno. Každopádně nejde vypnout čerpadlo.
stř srp 05, 2015 4:51 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů